Black OPS

  • 8 214
  • 30
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua?! Miksei Black OPS-ketjua ole vielä perustettu?

Kyseessä on siis Call of Duty-sarjan osa, joka sijoittuu kylmän sodan aikakauteen. Kato traileri http://www.youtube.com/watch?v=h_fsM6LBi54 jos et tiedä mistä on kyse.

COD-sarjahan meni kertaheitolla eteenpäin kun Infinity ward julkaisi aikoinaan Modern Warfaren. Jos mielipidettäni kysytään, on MW:n soolopelaaminen huomattavasti parempi kuin Techyardin Black OPS tai aiempi World at war.

No ei soolopelaamisesta sen enempää, koska moninpeli on se näiden pelien juttu. Tässä Black ops vetää turpaan Modern Warfarea oikein kunnolla, MW:n räiskintä on nopeatempoista kaaosta, kun taas Black opsissa homma on tunnelmaltaan PARASTA!

Mutkat on realistisia ja homma sillä tavoin hanskassa, ettei ylivoimaista asetta ole ja kranaatinheitinspedejä on paljon vähemmän. Arsenaali on siis vähän kevyempää, eli hengissä pysytään paremmin.

Perkit on fiksuja, itse vetelen ghostilla, sleight of handilla ja ja hackerilla. Jotka on upgradettu pro-versioiksi. Pyssynä vedellään aina rynkyillä sitä mukaa kun niitä vapautuu eli Enfieldistä Galiliin ja Galilista AK-47 kunnes vikana saa hanskaan Commandon.

Killstreakit on kanssa kelattu melko hyvin, itse käytän spy planea, napalmia ja attack helicopteria tai chopper gunneria.

Melko hidasta etenemistä prestige-leveleissä, taitaa olla 7. menossa vaikka tunteja on kertynyt viikon verran. KD-ratio on 0.89, joka johtunee alkuvaiheen huonommasta menestyksestä, nykyään pysyy plussan puolella käytännössä aina, joten kyllä se siitä menee.

Alustana PS3 ja Team Deadmachia vedetään. Muita pelimiehiä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tässä yksi, joskin aloittelija vielä. Peli on hyllyssä ollut jo hetken, mutta vielä en ole pelannut kuin netissä. Yksinpeliä aloitan nyt viikonloppuna, ehtii pelaamaan alta ennen Deus Ex3-peliä. Xboxilla jauhan ja peliseura nettiin kelpaa. Gt Liveen sama kuin nick tänne. Ps. Onko hyvistä pelikuulokkeista selvä apu näissä peleissä? Verrattuna Dolby-kajareihin, jotka itse omistan.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Wiillä ko. peliä on tullut tahkottua liikaakin. Varusteina aluksi ghost, warlord ja second chance, mutta myöhemmin ghost vaihdettu scavengeriin. Hieno peli kaikkiaan. Kentistä mieluisimmat ovat ehdottomasti jungle ja summit. Crisis hävisi jonnekin jonkin päivityksen yhteydessä, mutta väliäkö tuolla. Yleensä Famas käytössä, mutta nykyään Nuketownia on "pakko" pelata vain haulikolla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Wiillä ko. peliä on tullut tahkottua liikaakin. Varusteina aluksi ghost, warlord ja second chance, mutta myöhemmin ghost vaihdettu scavengeriin. Hieno peli kaikkiaan. Kentistä mieluisimmat ovat ehdottomasti jungle ja summit. Crisis hävisi jonnekin jonkin päivityksen yhteydessä, mutta väliäkö tuolla. Yleensä Famas käytössä, mutta nykyään Nuketownia on "pakko" pelata vain haulikolla.

Famasia sanotaan forumeilla amatöörien mutkaksi, selkeästi se ja AK-47u on käytetyimmät, ainakin siihen mitä itse on kuollut. Itse en osaa käyttää juuri ollenkaan noita, lipas tyhjenee ennenkuin väki kuolee, siksi noita vähän hitaampia ruiskuja.

Scavenger on aika hyvä, varsinkin prona. Alkuun käytin sarjaa Hardline pro-Warlord pro- Second chance pro. Alkoi tosin vituttamaan jälkimmäisessä se, että elvyttäjiä ei ole tarpeeksi ja mm. nuketownissa kukaan ei ehdi elvyttää jos tippuu keskelle kenttää.

Parhaat mapit on kyllä summit, array, wmd ja DLC mapeista ainakin Discovery on hyvä, samoin kuin Berlin Wall. Sniper-kenttiä, joka on kivaa touhua, joskin ei kovinkaan menestyksekästä.
 

Fiiu

Jäsen
En ole Black Opsia pelannut (varsinaisesti, kts. alla) mutta laitoin Googlen töihin kun Berlin Wall-kartasta tuli maininta ja mitä sieltä vastaan tulikaan... tämä video.

Modern Warfare 2:n jälkeen on katseet kääntyneet Bad Company 2:n ja BF3:n suuntaan vaikkakin kaverilla olen testannut BO:n zombi-pelimuotoa ja trainingia ehkä kymmenisen minuuttia.

P.S. Linkki vie Youtubeen.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Itselläni boxilla tullut pelailtua kohta noin. 6 päivää, rationi on tasan 1.00 alun toilailujeni vuoksi.

Itse tykkään pelata Famasilla, itselleni juuri sopiva ase. AK47:lla en osu ladon seinäänkään...

Perkkeinä yleensä käytän Flak Jacket Prota, varsin hyödyllinen ei räjähdyksistä ota niin paljoa hittiä ja ei kuole napalmeihin.. sitte kakkosessa on Sleight of hand pro, joka on mielestäni pakollinen jokaisen aseen kanssa.

Kolmosperkkiä tykkään käyttää yleisimmiten Tactical Mask prota. suojaa novalta ja fläshbängit ei vaikuta niin pahasti. Lisäksi jos en käytä Flack Jackkettia niin kolmosperkissä päällä on Hacker. Näkee hyvin claymoret ynnämuut vehkeet.

Killstreakkeina yleisimmiten päivän fiiliksen mukaan RC-XD/Spy Plane, Napalm Strike ja Chopper Gunner.

Pisin killstreakkini on 16.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, prestige 8 puolessa välissä, tai sitten 7. En nyt ihan kärryillä ole siitä missä mennään... KD-ratio on noussut parissa päivässä 0.91 ja tällä menolla se saadaan raavittua pikkuhiljaa plussan puolelle.

Kokeilin sitä famasia taas ja voi vittu siitä ei tule mitään, eli Enfieldillä vedeltiin taas aina siihen asti että tuli Galil käsiin. Sitten homma rupes taas toimimaan ja ratiot oli aikalailla pysyvästi 1.5 puolella. Toki välillä lipsahtaa kolmen parille puolelle ja välillä tulee sellasia hetkiä, että turpaan saa joltain 15 prestigen kultaisilla famaksilla varustetuilta guruilta pannuun ja ratio on sen mukaiset 0.30. Sain Ghost pron ja SOH-pron aika nopeasti tällä kertaa kun sattui se tarvittava sentry gunin tuhoaminen ihan ekojen levelien joukossa.

Killstreakina käyttelen sitä spy planea, napalmia ja attack helicopteria. Voisi teoriassa ottaa tuon chopper gunnerin, niin saaa tyydytystä jos siihen yhdeksän putkeen pääsee.

Jännä noiden aseiden kanssa, Galil on selkeästi eniten käytetty mulla koska se on paras ase aina sen saamisesta AK-47 asti, sitten kun Commando vapautuu niin sitä tulee käytettyä 50 levelin loppuun asti. Silti KD-ratio ja tarkkuus on esim. AK:lla huomattavasti parempi kuin Galililla, vaikka itsekin pidän sitä vaikeampana aseena.

Se selittänee, että AK ampuu snadisti hitaammin, mutta tehokkaammin kuin galil, joten ei roiski seinään niin paljoa ja osumat tappaa tehokkaammin. Se tähtäinhän on ihan onneton ja kun käyttää supressoria, niin ei saa ilman warlordia mitään apuja siihen. Nyt tosin vedin "muutamat" matsit warlordilla, koska oli joku contract, missä piti saada 40 minuutissa 9 headshottia galililla. Sain sen pari kertaa ja rupesin harkitsemaan, että jos ottais sen tas käyttöön. Kun saa sen pro-version, niin kranaatit tuplaantuu, se jeesaa kyllä kummasti.

Hacker prota saa taas odottaa, mutta selviämisen kannalta aika olennainen perk. Kun hohtaa noi claymoret, niin ei tuu tapettua itseään turhaan niin paljoa. Lisäksi se hakkerointi on aika hauska, oi sitä vitutuksen määrää kun joku tilaa sentry gunin ja sen hakkeroi omakseen tai saatika care packagen hakkeroiminen ja booby trappaaminen, se on kivaa.

Herranjestas, sain melkein erektion tätä kirjoittaessa.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Koukussa ollaan tänän peliin. Ite oon viimeaikoina pelannut FAL:lla ja ratiot on selvästi yli 1:en. KA ratio kaikenkaikkiaan on myös yhden hujakoilla ja kokoajan nousee. Alussa tuli hötöiltyä liikaa konepistooleilla sun muilla. Konepistoolit eivät sovellu mun tyyliin vaan kyl kädessä pitää olla rynkky. Se on jok Galil, Famas, FAL, Commando tai AUG. Myös Stoneri tuplapitkällä lippaalla on kiva lelu.

Perkkiä vaihtelen 1 ja 3 lokerossa. Kakkoslokerossa on käytössä Sleight of hand. Killstreakkeina on loppuvaiheessa Napalmi (carepacket), Heko ja Choppergunner.

Pisin killstreak on jotain 20 nurkilla.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Black OPS tuli hommattua n. kuukausi sitten ja onhan se kova peli. Aikaisemmista versioista on menty selvästi eteenpäin eikä enää tunnu olevan mitään superaseita/perkkejä joita kaikki käyttäis. Ite meen nykyään enimmäkseen seuraavilla: AK (äänenvaimennin ja red dot), sinko, frag, concussion, claymore, ghost, warlord ja ninja. Oon muuten monesti miettiny et pakko täs on joidenki käyttää jotain vitun koodeja tms.. Sit ostin kunnon telkkarin+pelikuulokkeet ja tuntu kuin koko peli avautu ihan uudella tavalla :-D
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Viime aikoina on tullut hakattua Black Opsia aika tiuhaan tahtiin. Prestigessä olen menossa tällä hetkellä 5 tasolla. Itselläni perkkeinä on lightweight pro, sleight of hand pro ja kolmantena perkkinä olen yleensä vaihdellut marathonin ja hackerin välillä. Aseena tulee käytettyä aika paljon AK74u:ta, jossa grip ja M72 LAW:ta tai jotain pistoolia. Semtex ja concussion ovat yleensä kaikissa classeissa mukana, mutta claymorea ja motion sensoria tulee yleensä vaihdeltua matchin mukaan. Perkit ja aseet vaihtelevat itsellä kuitenkin aika paljon matchin mukaan ja esimerkiksi free for allia pelatessa tulee käytettyä ennemmin ghost perkkiä, kuin lightweight perkkiä. Pelimuodoista eniten tulee hakattua dominationia, koska siinä matchit ovat pitempi kestoisia, kuin vaikkapa team deathmatchissa. Ja jos pitäisi vielä valita lempi map, niin antaisin ääneni Hanoille ja Summitille, kun taas Crisisissä en pysty pelaamaan mistään hinnasta.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Peli löytyy kyllä. Combat Trainingissa glitchin (anteeksi) kautta hakannut aina nelosprestigelle asti (level 42?) ja tasona poikkeuksetta veteran. Antaa muuten ihan mukavan vastuksen, kun viholliset ampuu savujen läpi ilman recoilia ja tähtäin minuun lukittuna =). Nettipelissä jaksoin tahkota levelille 50, prestigeen en koske. Suosikkikenttiä jos kysytään, tulee esiin seuraavat kentät: Array, Cracked, Firing Range, Grid, Jungle, Radiation, Summit ja WMD. Näistä varsinkin Array ja Grid on kovassa kulutuksessa Combat Trainingin puolella. Harmikseni olen joutunut tahkoamaan pelkkää Team Deathmatchia, sillä toista ohjainta ei löydy Split-Screen bottailua varten ja Free-For-All ei kiinnosta yhtään, olisi se aivan huikeaa pelata Search and Destroytä fiksuja botteja vastaan. Ainakin pelinkehittäjät ovat sanoneet siihen suuntaan, että Combat Trainingia tullaan kehittämään paljon tulevaisuudessa. Onlinepelissä mun oma pelityylini on aika muita pelaajia välttelevä, paljon liikun pimeissä nurkissa ja koetan sieltä porukkaa napsia talteen. Sellaista perusninjailua, välillä leikitään makuulla kuollutta ja puukotetaan ohi juokseva vihollinen selästä, välillä ollaan kyykyssä pusikossa odottamassa vihollisia ymm. Kun taas joskus innostun ramboilemaan ja juoksen AD/HD meiningillä vihollisia etsimässä ympäri kenttää. Oma classini:

Dragunov (Suppressor)
Semtex
Willy Pete
Camera Spike (tämä on oikeastaan välttämätön tarkka-ampujille, jos haluaa turvata selustan)

ASP

Ghost Pro
Scout Pro
Ninja Pro

Spy Plane
Mortar Team
Chopper Gunner

Maanantaina tiedossa kaveriporukan kesken 3v3 -turnaus, 4 jengiä mukana, innolla odottelen =).

Itseäni pelissä häiritsee eniten se, että arvioni mukaan noin 85% pelaajista käyttää joko AK-74u:ta tai Famasia.

Näin loppuun, uskaltaako kukaan kokeilla samaa? ;)

Linkki vie YouTubeen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä taas Black Ops hakkaa ainakin MW2:n soolossa ihan 100-0. Hakkaa se kyllä sen nettipelissäkin. MW2 on täynnä tacticalknife/grenade launcher-urpoja ja pelissä saa aivan liian helposti tappoja kun killstreakkeja on niin helvetisti. Black Opsissa parasta on tottakai zombiemode, oma ennätys soolona 46 wavea.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Black Opsissa parasta on tottakai zombiemode, oma ennätys soolona 46 wavea.

Missä kentässä? Mun ennätys samainen 46 wavea soolona Fivessä. Sai muuten mukavat naurut, kun se professori lähti perään, nappasi aseen pois kädestä ja teleporttasi minut johonkin muuhun paikkaan. =)
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missä kentässä? Mun ennätys samainen 46 wavea soolona Fivessä. Sai muuten mukavat naurut, kun se professori lähti perään, nappasi aseen pois kädestä ja teleporttasi minut johonkin muuhun paikkaan. =)
Ihan Kino der Totenissa. Viimeset 10 wavea oli todellista selviytymistaistelua, Thundergun ja Ray gun oli molemmat ilman panoksia eikä max ammoja näkynyt. Piti sitten napata Ray Gunin tilalle joku tuhnupyssy seinästä ja juosta karkuun zombeja aina välillä ampumalla vielä taaksepäin ja laittamalla vielä ansoja päälle. Ei edes enää vituttanut kun kuolin, oli senverran puuduttavaa jyystämistä:D
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Itse on tullut pelattua liiankin paljon jo tätä peliä. Level 50 viimeisestä prestigestä saavutettu jo ajat sitten. Kd tällä hetkellä 2.05..nousussa koko ajan koska myös itse keräsin alussa kuolemia kuin raato kärpäsiä! Aseena pääsääntöisesti Galil dual magilla. Pelimuotona pelataan nyt taas HCTDM:ää. Silloin kun kerättiin expaa, pelimuoto oli HCHQ.. Näiltä ajoilta myös suurin winstreak joka on n. 260 luokkaa ( myönnän, että pari kertaa tuli ammuttua itseni ulos pelistä..mutta maksimissaan alle kymmenen kertaa. Yleensä syynä paska pingi!)

Paras hctdm on 47/4, paras hctdm kd 44/1. Molemmat matsit löytyy file sharesta. Nick sama kuin täällä.

Perkkeinä Flack Jacket pro, Sleight of hand pro ja Last stand pro..(monen lempi perkki ;) Varusteima Semtex ja Novagas.

edit. Ainiin, killstreakkeina tällä hetkellä Napalmit, Cobra ja Chopper gunner

Hauska peli varsinkin jos party on täysi. Eniten ärsyttää vinkuvat britit ja ranskalaiset! :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Annihilation tuli hommattua ja tykkään kyllä. Alunperinhän tässä pelissä on pari hyvää, muutama ok ja sit tukku ihan paskoja karttoja. Mut eikö tosiaan pääse HC:nä vetään pelkästään näitä uusia karttoja? Ei oikein tuo normipeli iske kun saat sen puoli lipasta upottaa yhteen vihuun..
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ei oikein tuo normipeli iske kun saat sen puoli lipasta upottaa yhteen vihuun..

Puoli lipasta? Mulla kaatuu sakkia aseella kuin aseella kolmesta panoksesta yläruumiiseen ja viidestä panoksesta alaruumiiseen. L96AW:lla (ja varmaan kaikilla muillakin snipereillä) porukka kuolee taas yhdestä panoksesta ammuit sitten vaikka varpaan kärkeen. Todella outo olettamus on kaikilla hardcorea pelaavilla siitä, ettei tavallisissa pelimuodoissa saisi tappoja muutoin, kuin "puolella lippaalla". Mä lämpenen paljon enemmän tavallisille pelimuodoille, sillä niissä HC-matseissa joita olen kerennyt pelaamaan istuu porukka jossain pusikossa ja ampuu "sinne päin" toivoakseen, että edes yksi panos osuisi ja tappaisi vastustajan.

Modern Warfare 2:n aikaan vedin ensin "treenipelit" Team Deathmatchissa ja pelituntumaa saaneena siirryin välittömästi pelimuotojen kuninkaaseen, Search and Destroyhin. Black Opsissa muuttuikin asiat aivan täysin, kun löysin One in the Chamberin. Ei jumalauta miten pahasti voi jokin pelimuoto koukuttaa. Tietämättömille - kyseisessä pelimuodossa on kaikilla kädessään pistooli, jossa on vain yksi panos. Yksi panos myös riittää vastustajan tappamiseen, jonka jälkeen saat uudestaan yhden panoksen. Muistaakseni kolmen tapon jälkeen saa kaksi panosta, joten hutilaukauksellekin on varaa. Yhteen peliin mahtuu kuusi pelaajaa ja jokaisella on käytössään kolme "elämää". Ohi ampuessa ainoa ase onkin puukko ja silloin se pelimuodon paras osa pääsee irti. Paras matsi tähän mennessä on sattunut Firing Rangessa, josta tuloksena oli 9-0 flawless muutamalla nätillä tapolla.

Eilen muuton jälkeen saatuani netin toimintaan (kyllä, yhteenmuuton myötä kihlasormus kädessä =)) päätin heti ostaa ensimmäisen DLC -paketin, eli First Striken. Aivan valtaisa pettymys. Toinen toistaan huonompia kenttiä (Stadium ja Discovery välttäviä, Kowloon paska ja Berlin Wall yksi surkeimpia kenttiä mitä olen missään pelissä nähnyt). Uusinta zombikenttää en ole vielä päässyt testaamaan. Olen myös pannut merkille sen, että Treyarchin kenttäsuunnittelu on valovuoden Infinity Wardin vastaavaa jäljessä. Modern Warfaressa sekä Modern Warfare 2:ssa oli useita loistavia kenttiä (Overgrown, Backlot, Crossfire, Countdown, Crash, Pipeline, Vacant, sekä Afghan, Derail, Estate, Highrise, Karachi, Skidrow, Underpass ja Wasteland), kun taas World at Warissa ja Black Opsissa ei ole vielä tullut yhtään huippukenttää vastaan. Summit ja Array ovat kuitenkin erittäin hyvin tehtyjä kenttiä. Toinen asia mistä pitää Treyarchille antaa noottia on se, ettei pelissä ole yhtään tarkka-ampujille tarkoitettua kenttää. Helvetin ahtaita kujia löytyy senkin edestä...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Todella outo olettamus on kaikilla hardcorea pelaavilla siitä, ettei tavallisissa pelimuodoissa saisi tappoja muutoin, kuin "puolella lippaalla".

Ammun kymmenen kutia ohi ja viis sinne alaruumiiseen niin puoli lipastahan siinä menee. Koko ajan tulee vastaan näitä tilanteita et vihu tulee jostain kulman takaa ja loikkii sit siinä sun naaman edessä liipasin pohjassa ja yleensä se voittaa joka saa tsägällä headshotin. HC- puolella ei niin paljoa näe sellasta järjetöntä ryntäilyä ja hyppimistä paikasta toiseen vaan siinä joutuu oikeasti miettiin miten liikkuu ja mistä kautta kun yksikin kuti riittää tappamaan vaikka ei ihan päähän osuiskaan.

Toinen asia mistä pitää Treyarchille antaa noottia on se, ettei pelissä ole yhtään tarkka-ampujille tarkoitettua kenttää. Helvetin ahtaita kujia löytyy senkin edestä...

Annihilation päkistä löytyvä "Hazard" on kyllä snipuille hyvä kenttä. Pitkä ja kapea kenttä jossa on paljon hyviä paikkoja mistä tiputella jengiä. Tosin itse olen kiitollinen siitä ettei enempää ole varsinaisia snipukenttiä...
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Toinen asia mistä pitää Treyarchille antaa noottia on se, ettei pelissä ole yhtään tarkka-ampujille tarkoitettua kenttää. Helvetin ahtaita kujia löytyy senkin edestä...

En tiedä ollaanko samaa peliä pelattu, mutta ainakin VMD, Havana ja Cracked ovat hyviä tarkka-ampuja kenttiä. Itse olen paukuttanut 17-0 Havanassa sniperilla.

Mitkäs ovat muuten parhaat ratiot veljillä?

Itselläni on Cridistä 40-4 suurilukuisin ja paras ratio taitaa olla 32.0 Firing Ranchesta.

Kokonaisratio on 1.54 paikkeilla.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kokonaisratio taitaa olla 1,86. Mw2 se on yli 2, mutta se nyt on ihan eri kun siinä saa niin helposti tappoja. Ennätys B opsissa taitaa olla 58-4 tjsp, kenttänä oli Jungle domination.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noo vieläkö hotsittaa?

13.11. julkaisu Black Ops 2. Peli ennakkoon tilattu enkä laittaisi vastaan vaikka kolahtaisi jo maanantaina postiluukusta (änärin kanssa kerran näin kävi), ma-ti vapaata duunista!

Ilmat huononee/kylmenee ja mikäs se parempaa kuin kaveriporukalla mäiskiä multiplayeria ja varsinkin uudistettu zombiemode kiinnostaa.

Edellisiä osia tullut Livessä kohtalaisen paljon jassottua enkä jaksa uskoa, että tämäkään poikkeusta tekisi. Koukuttavaa varmasti entiseen malliin. Kampanja kerran läpi ja sitten lukemattomia tunteja zombieen ja multiplayeriin :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uudistunut zombiemode kiinnostaa täälläkin kovasti, mutta mikään kiire ei ole peliä hankkia kun ei ole nettiä boxissa ja tunnetusti nämä pelit suoraan sanottuna vaativat netin. Kumminkin mielenkiinnolla odotan, että pääsen kavereille tätä peliä testaamaan.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Maanantaina pääsee pelailemaan. Lähellä oli jo ettei eilen olisi päässyt, mutta ei sitten käynyt flaksia.

Aika odottava fiilis. BO1 on itseni mielestä kaikkien aikojen paras COD peli. Katsotaan nyt mitä BO2 tarjoaa. Toivottavasti peli olisi hieman fiksattu versio ykkösestä.

Black Ops 1 tuli dominoitua ihan mielinmäärin aikoinaan (liian helppoa saada chopper gunner ja piskit) ja vielä kun partyssa oli aina 3-5 samantasoista pelaajaa kuin itse ni voittohan siitä 99% varmuudella napsui, melko tylyillä lukemilla useinkin.


EDIT; Kappas perkele olen tähän ketjuun jo aikaisemminkin kirjoitellut :D

Päivitellään sen verran ratiosta, että on 2.13 (tai jsp) ja yhden pelin paras KD oli aikoinaan 39.

Muita;

Most Multikills; 14
Most Kills; 87
Most Headshots; 44

Nöyryyttämistä luvassa!
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
No jokos arvon kynäniskat olette testanneet BO2:sta? Tänään napsahti postista paketti ja olen jo nyt vaikuttunut. Todella hienot grafiikat ja äänimaailmat. Vähän on vielä multiplayerissa hakemista, mutta eiköhän se siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös