Black Friday

  • 144 520
  • 667
K

Kiekkokatsoja

Neutral Day?

Muutamaa diiliä kyttään perjantaina mutta varsinaisesti ei ole pakko ostaa mitään. Tänä vuonna kun ei lentoja tarvitse kyttäillä
Esitän nimeksi ostospäivä. Yksinkertainen sana, ja ehkei loukkaa vähemmistöjä tai näistä asioista vouhottavia?
Olisihan tuolla joitakin ok tarjouksia, mutta tuskin raahaan persettäni kaupoille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos nyt sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa niin varmaan kävisin sen tietokoneen nyt hakemassa. Ei kuitenkaan ole niin kärvistellään vielä vanhalla.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Galaxy s20 tuli juuri haettua Gigantista 549 e. Aika hyvä oli alennus ja poika saa joululahjansa nyt vähän etukäteen. Muutamia ok tarjouksia tuolla näyttää olevan, muttei hirveitä määriä. Myönnettäköön, että ostin samalla kyllä muutakin tarjoustavaraa, enkä alle tonnilla selvinnyt...
 

Lemminkäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tämä "rasistinen" black friday sanonta, pitäisi muuttaa joksikin muuksi. Musta on sopimaton sana, ja perjantai oli se erään tarinan, aution saaren tyyppi. Ja tietty tämä tyyppi, ei ollut ulkonäöltään vaalea.
Mutta mikä uudeksi nimeksi?

Voi muuten olla, että tästä kamppanjan myynnistä tulee synkkä, poislukien nettimyynti.
Tai miten lie. Itse tuskin ostan mitään kamppanjatuotetta, vaikka tarjouslehtiä olenkin hieman katsonut.
Uudeksi nimeksi caveat emptor-päivä. En keksi ketä tuo loukkaisi ja ei syrji erikielisiä kansanosia - latina ei liene erityisen virallisessa asemassa missään päin maailmaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vanhana asiakkaana otin kymmenellä sentillä Bookbeatin kuukaudeksi.

Edit. Muokataan sen verran, että toi tarjous olikin sähköpostissani, niin en tiedä onko se kaikille saatavissa.

Storytel taas tarjoaa ilmaisen kuukauden myös aiemmin asiakkaina olleille.
 
Viimeksi muokattu:

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Gigantissa varsinkin yritetään kaupata palveluja kohtalaisen agressiivisesti. Kävin kerran noutamassa jo maksamani tuotteen ja ei sitä meinannut saada kouraan millään, ennenkuin oli kartoitettu netti- ja puhelinliittymät jne. palvelut. Nykyään myös turhat lisävakuutukset lienevät aika merkittävässä osassa

Toki ymmärrän yskän, sillä jo 90-luvulla kun olin puhelinkaupassa myymässä puhelimia, tarjousluurit myytiin nollakatteella, tai pienellä tappiolla. Tulos tehtiin liittymillä ja minullakin oli tietysti sopparissa provikat jokaisesta myydystä netti/puhelinliittymästä.

Joo ja itse, kun ostin uuden tietokoneen niin tarjottiin asennuspalvelua. Eihän se oikeasti muuta vaatinut kuin painaa napista kone päälle ja odottaa kärsivällisesti koneen asentavan itsensä. :D
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vanhana asiakkaana otin kymmenellä sentillä Bookbeatin kuukaudeksi.

Edit. Muokataan sen verran, että toi tarjous olikin sähköpostissani, niin en tiedä onko se kaikille saatavissa.

Storytel taas tarjoaa ilmaisen kuukauden myös aiemmin asiakkaina olleille.

Joo ja nextoryssä oli sama 10 snt kuukausitarjous sähköpostissa. Eli ei ainakaan yli 10 snt kannata nyt kirjapalveluista maksaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tämä "rasistinen" black friday sanonta, pitäisi muuttaa joksikin muuksi. Musta on sopimaton sana, ja perjantai oli se erään tarinan, aution saaren tyyppi. Ja tietty tämä tyyppi, ei ollut ulkonäöltään vaalea.
Mutta mikä uudeksi nimeksi?

Esitän nimeksi ostospäivä. Yksinkertainen sana, ja ehkei loukkaa vähemmistöjä tai näistä asioista vouhottavia?
Jotenkin niin ironista. Muut keskustelevat itse aiheesta, mutta silti on heitettävä verkot vesille, josko joku "suvakki" tarttuisi.
 
K

Kiekkokatsoja

Tämä touhu ei liity millään lailla ketjun aiheeseen. Käyttäjälle on annettu viikon kakku.
Jotenkin niin ironista. Muut keskustelevat itse aiheesta, mutta silti on heitettävä verkot vesille, josko joku "suvakki" tarttuisi.
No toivottavasti et kuitenkaan pahoittanut mieltäsi, kuten on voinut käydä. Sitäpaitsi olihan siellä aiheestakin, vaikka lainauksessasi se ei näkynytkään. Toisinaan voi ajatukset olla vahvat, ja ei huomaa, kuin vain mitä haluaa huomata.
Ironista on poimia toisen kirjoitus, ja olla itse vastaamatta itse ketjun aiheeseen + väittää että toinen teki niin.

Selasin lisää mainoslehtisiä. Joitakin urheilukaupan tuotteita saattaisin ostaa, josko kaupoille menisin. Uusi luurikin pitäisi vaihtaa, ja kohtuu tarjouksia oli. No josko vanhalla vielä hetken.
 

Veijari

Jäsen
Alkaa aiheuttamaan lähinnä vitutusta tämä Black Friday. Olen kytännyt Sonoksen subbaria, joka pitäisi tulla Gigantissa alennukseen tänään. Eilen Gigantin verkkosivusto näytti, että hinta paljastetaan 26.11. klo 9:45 ja laite tulee myyntiin klo 10:00. Tässä vaiheessa ajattelin, että katson alennushinnan netistä ja jos hinta tippuu huomattavasti, niin ajan lähimpään Giganttiin ja haen sen pois kuleksimasta.

No, tänään nettisivulla lukee uutta tietoa, että hinta paljastetaan klo 10:00, eli samaan aikaan kun laite tulee myyntiin. Tämän lisäksi verkkokaupan varastosaldo paikkakunnan Giganttiin näyttää <5kpl, ja tuotetta saapuu varastoon 7.12.

"Parhaassa" tapauksessa Gigantin myymälässä myydään siis ei-oota, ja pitää odottaa varaston täydennystä ja mahdollisesti maksaa tuote pari viikkoa tuote etukäteen, jotta pystyy ostamaan alehinnalla?

edit. jaa, no nyt subin hinta näköjään netissä päivitetty 699,- kun vanha hinta oli 799,-.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse tilasin amazon.de:stä Eufy Security kamerat (2kpl), kun ne sai lähes 100€ halvemmalla kuin esim verkkokaupasta olisi saanut.
 

Liukumessias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa aiheuttamaan lähinnä vitutusta tämä Black Friday. Olen kytännyt Sonoksen subbaria, joka pitäisi tulla Gigantissa alennukseen tänään. Eilen Gigantin verkkosivusto näytti, että hinta paljastetaan 26.11. klo 9:45 ja laite tulee myyntiin klo 10:00. Tässä vaiheessa ajattelin, että katson alennushinnan netistä ja jos hinta tippuu huomattavasti, niin ajan lähimpään Giganttiin ja haen sen pois kuleksimasta.

No, tänään nettisivulla lukee uutta tietoa, että hinta paljastetaan klo 10:00, eli samaan aikaan kun laite tulee myyntiin. Tämän lisäksi verkkokaupan varastosaldo paikkakunnan Giganttiin näyttää <5kpl, ja tuotetta saapuu varastoon 7.12.

"Parhaassa" tapauksessa Gigantin myymälässä myydään siis ei-oota, ja pitää odottaa varaston täydennystä ja mahdollisesti maksaa tuote pari viikkoa tuote etukäteen, jotta pystyy ostamaan alehinnalla?

edit. jaa, no nyt subin hinta näköjään netissä päivitetty 699,- kun vanha hinta oli 799,-.

Sonoksen omilla sivuilla myös samaiset Black Friday -tarjoukset voimassa, siellä luulisi varastosta tavaraa löytyvän ja ainakin ei-sesonkiaikaan toimitukset Suomeen sujui parissa päivässä.
 

Veijari

Jäsen
Sonoksen omilla sivuilla myös samaiset Black Friday -tarjoukset voimassa, siellä luulisi varastosta tavaraa löytyvän ja ainakin ei-sesonkiaikaan toimitukset Suomeen sujui parissa päivässä.
Ajoin tarjoushaukkana lähimpään Giganttiin ja hyllyssä oli yksi(!) valkoinen subi, joten tuli lopulta hyvä mieli! Diggaan siitä kun ostoksen saa heti hyppysiin ja sitä pääsee kotiin virittelemään. Maltti ei riitä tekemään verkkokaupoista tällaisia ostoksia, joiden toimitus "joskus ensi viikolla".
 
Viimeksi muokattu:

Outsider

Jäsen
Ajoin tarjoushaukkana lähimpään Giganttiin ja hyllyssä oli yksi(!) valkoinen subi, joten tuli lopulta hyvä mieli! Diggaan siitä kun ostoksen saa heti hyppysiin ja sitä pääsee kotiin virittelemään. Maltti ei riitä tekemään verkkokaupoista tällaisia ostoksia, joiden toimitus "joskus ensi viikolla".

Oli tarkoitus hakea kodin elektroniikkaa jo viime viikolla alkaneesta black friday myynnistä, mutta jätin sitten väliin, kun työpäivän loppuun mennessä toimitusaika oli muuttunut tammikuun lopulle.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Vähän meni maku Gigantin takia. Koko alkuviikon olin yhtä televisiota katsellut ja pohtinut sen hankintaa. Voisin vannoa että sen television tiedoissa luki "Netti erä 300 kpl" "Myynti alkaa perjantaina klo 10.00". Nyt tuotteen sivulle mentäessä " NETTIERÄ LOPPUNUT, SAATAVILLA VIELÄ MYYMÄLÖISTÄ! ", kyllä kyrsii.
 

Barney

Jäsen
Huomasin tuossa eilen, että voisi olla aika päivittää PS4-ohjain uuteen. Noista ei ole ilmeisesti ollut ainakaan mitään erikoisia tarjouksia?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Huomasin tuossa eilen, että voisi olla aika päivittää PS4-ohjain uuteen. Noista ei ole ilmeisesti ollut ainakaan mitään erikoisia tarjouksia?

Ei näköjään. Viime vuonna sain Verkkokauppa.comista puoleen hintaan, mikä oli minusta varsin kova tarjous.

Edit. Onhan tuosta tarjouksia!

 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ainoa jota nyt mietin. Mutta onko näistä Airfryereistä oikeasti mihinkään vrt oikea rasvaöljykeitin?
Mä teen wingsit tolla. Käytännössä vaatii sen lisäritilän, että saa kahteen kerrokseen. Yhteen kerrokseen saa n. 10 siipeä kerrallaan, puolessa välissä paistoa käännellään siivet ympäri. Ei kannata ahtaa. Lopputulos on vähintään kiertoilmauunin tasoa. Voisihan tuota muuhunkin käyttää, mutta ei ole vielä viitsinyt ähräillä. Ranskalaiset kuulemma onnistuvat tuolla hyvin, mutta mä en niitä kotona harrasta.
 

AriZona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mjoo. En halua siivistä kiertoilmauunin tasoa, vaan oikeasti rasvakeitettyä. Maalaisjärki sanoo että kiertoilmauunilla pärjää hienosti ja tarvittaessa sitten uppopaistaa siivet. Halusin vaan tarkistaa/varmistaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Saattais olla tarve ostaa pelikonsoli. Onko näistä mitään suosituksia ja tarjouksia?
Mitään en näistä tiedä, mutta kai sen pitäisi joku PS4 tai vastaava olla.
 

AriZona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes
Mjoo. En halua siivistä kiertoilmauunin tasoa, vaan oikeasti rasvakeitettyä. Maalaisjärki sanoo että kiertoilmauunilla pärjää hienosti ja tarvittaessa sitten uppopaistaa siivet. Halusin vaan tarkistaa/varmistaa.
Kato muutama arvosteluvideo youtubesta. Niillä halvoilla tulee just sitä kiertoilmatasoista sapuskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös