Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
17-8. Mitäpä tähän voi sanoa? Olenko ainoa, jonka mielestä Ronnie ei ole edelleenkään pelannut kokonaisuus ajatellen edes erityisen hyvin?
17-8. Mitäpä tähän voi sanoa? Olenko ainoa, jonka mielestä Ronnie ei ole edelleenkään pelannut kokonaisuus ajatellen edes erityisen hyvin?
Kyllähän sitä useammassa paikassa puheltiin että Selby vs Rocket oli se oikea finaali. Varsinkin kun molemmat pelasivat erittäin hyvin.Illan sessiosta tulee todella, todella lyhyt.
Mitään pois Ronnien maailman mestaruudelta, mutta kyllähän tää on vähän sääli että "tasoero" tänään on näin raju
Kyllähän Wilson näyttää täysin lyödyltä olleen jo pitkään. Eipä Ronniella tarvi erikoista esittää kun Wilson itse syöttää jatkuvasti.
Totta toki tuokin. Itse asiassa mulla on edelleen sellainen fiilis, ettei Ronnie ole pelannut erityisen hyvin nimenomaan kokonaisuus ajatellen koko turnauksen aikana. Ehkä se vaan sitten tuntuu siltä, kun vertaa johonkin Ronnien ihan huippuvuosiin.
Esimerkiksi satasia ei aina pitäisi liikaa tuijottaa, mutta niitäkin vain yksi Ronniella finaalissa. Ja koko turnauksen ajan paljon ihmeellisiä virheitä siellä täällä, toki kukaan ei tietenkään voi virheetön olla. Silti finaalissa ja voittaa kuudennen maailmanmestaruuden. Sitä voi sitten toki miettiä, että mitä se kertoo muista pelaajista.
Ja kyllä, onhan siellä todella hienoja freimejä / jaksoja Ronniella ollut turnauksessa, mutta silti vähän valju kuva jäänyt.
Toisaalta tänään on kyllä aika hyvällä prosentilla onnistunut pussituksissa. Safetykin ollut ehkä jopa parempaa kuin keskimäärin, vaikka ei täydellistä. Toki turnaus kokonaisuutena on ollut tosi kaksijakoinen, mutta kyseessä on Ronnie, joten ei sinäänsä tuo yllätä. Olisi tänään varmaan pystynyt parempaankin, mutta ei ole Wilson kyllä yhtään kirittänyt.Totta toki tuokin. Itse asiassa mulla on edelleen sellainen fiilis, ettei Ronnie ole pelannut erityisen hyvin nimenomaan kokonaisuus ajatellen koko turnauksen aikana. Ehkä se vaan sitten tuntuu siltä, kun vertaa johonkin Ronnien ihan huippuvuosiin.
Esimerkiksi satasia ei aina pitäisi liikaa tuijottaa, mutta niitäkin vain yksi Ronniella finaalissa. Ja koko turnauksen ajan paljon ihmeellisiä virheitä siellä täällä, toki kukaan ei tietenkään voi virheetön olla. Silti finaalissa ja voittaa kuudennen maailmanmestaruuden. Sitä voi sitten toki miettiä, että mitä se kertoo muista pelaajista.
Ja kyllä, onhan siellä todella hienoja freimejä / jaksoja Ronniella ollut turnauksessa, mutta silti vähän valju kuva jäänyt.
Olis sitä ollut kiva kattella vähän pidempään mutta oikea mies voitti
Löikö Wilson muuten puolitahallisesti huonosti? Onnea Ronnielle ja Wilsonille kokemusta Cruciblen finaalista. Esittelyssä tullaan varmaan mainitsemaan tuo runner-up pitkään. Valkoisen pallon hallinnassa Wilsonilla vielä tuhottaman paljon töitä
Onkohan Ronnie ollut ikinä täysin tyytyväinen peliinsä? Jonkun sortin perfektionistin vikaa kuitenkin miehessä, mikä kyllä näkyi tietyssä vaiheessa uraa. Tosin taitaa nykyään treenata aika paljon vähemmän kuin huippuvuosinaan.Ronnie on maailmanmestari 2020! Kertoo motivaatiosta, että Rocket oli treenannut tauon aikana pari tuntia, koska ei ole ollut peliinsä tyytyväinen.
Ei varmaan puolitahallisesti, mutta tuskin itsekään uskoi tuossa enää, että voisi voittaa. Vaikea tuosta 10-1 on enää itseään kerätä, kun vastassa historian paras ja pitäs voittaa 10 putkeen.Löikö Wilson muuten puolitahallisesti huonosti? Onnea Ronnielle ja Wilsonille kokemusta Cruciblen finaalista. Esittelyssä tullaan varmaan mainitsemaan tuo runner-up pitkään. Valkoisen pallon hallinnassa Wilsonilla vielä tuhottaman paljon töitä