Kauppinen liikuttuu myös.
Tunteella tekee duuniaan. Iso peukku!
Kyllä. Eikä kuulemma mieli vieläkään muuttunut.Ymmärsinkö Kyrenin puheesta, et nuoremman Wilsonin suosikkipelaaja on Judd Trump =)
Välillä hirvittää kun aamusta iltaan painaa selostuksia. Arvostan kyllä suuresti. Pasanen välillä auttaa, mutta kyllä varmaan auttaisi kun olisi joku muukin jakamassa vastuuta.Onhan Kauppinen tehnyt ison duuniin lajin eteen Suomessa. Tunteella mukana ja laittaa itsensä likoon. Aina eivät selostukset mene putkeen, mutta asennetta on aina. Kyllähän tuossa monella nuoremmallakin menisi pää jumiin, kun 3 vko putkeen selostaa snookeria tuntikausia joka päivä
Itse en kyllä kaipaisi mitään "sivuraiteilla" olevaa horinaa tuonne selostamoon, vaikka se sitten liittyisi johonkin aktiivipelaajan tekemisiin. Nyt jo välillä on raskasta kuunnella Kauppisen jorinoita jostain Suomen biljarditurnauksista yms.Itse toivoisin, että Kauppisen kanssa kopissa olisi näitä suomalaisia snookerpelaajia. Tuotaisi kavereita sitä kautta esille... Heitettäis vähän juttua kauanko on pelannut jne.
Ei joka lyöntiä tarvitse teknisesti selostaa? Laji tulisi paremmin esille "henkilökuvien" kautta?
Pasasta voisi kyllä käyttää tuolla enemmänkin, en tiedä onko herran oma tahtotila kenties aikataulujen takia selostaa vain hajaotteluita iltaisin vai miksi Kauppinen kantaa noin isoa vastuuta kokonaisselostuksista. Joskus 10+ vuotta sitten Kauppinen ja Pasanen olivat molemmat yhtäaikaa selostamossa välierät ja finaalin ja tuo toimi mielestäni silloin hyvin.
Niinkuin RD joskus sanoi, ei tarvitse olla paras, riittää että on parempi paikallaolijoista. Pätee snookerissakin.Vähän on nyt aistittavissa täällä pientä katkeruutta, kun O'Sullivan eikä kukaan muukaan ykköstähdistä ole finaalissa. Tämä turnaus meni nyt näin ja nämä ovat ansainneet paikkansa finaalissa, oli se sitten tullut minkälaista (helppoa) reittiä pitkin.
Jos Jonesin peli on jollekin liian hidasta, vika on katsojassa. Snooker ei ole oikea laji noille katsojille. Ihan oikasti hitaat pelaajat eivät ole enää edes mukana, ainakaan tällä tasolla. Myönnän kyllä, että jopa minulle Ebdon vs. McLeod voisi olla puuduttavaa seurattavaa. Se nyt vain on niin, että silloin harkitaan, kun tilanne sitä vaatii.
Jos nyt on ihan pakko tiktok-sukupolvelle kehittää telkkaria varten versio, mitä jaksaa seurata, niin curlingista apinoitu kokonaiskello sitten käyttöön. Mä en välitä paskaakaan shootoutista, kun yksittäisen lyönnin suorittaminen pakotetaan johonkin sekuntirajaan.
Jossain vaiheessa toinen tosiaan selosti Eurosport ja toinen kutosella samaan aikaan.
Mutta ei siitä nyt 10+ vuotta ole?
Jotenkin itse olen pidempään toivonut että Lisowski saisi päänsä kuntoon, varmaan tarvitsisi sen ensimmäisen Ranking-voiton että lähtisi kulkemaan. Mutta toisi hyvin kyllä väriä tuonne mukaan ja yhden uuden naaman. Vaikka listalla korkealla ollut useampaan kertaan ja pidemmän aikaa.Kiinan Si 21v., Luca Brecel 29v., Jak Jones 30v. ja erittäin piristävä murtautuminen TOP-20:n.
75% listan ukkeleista ovatkin sitten olleet siellä sen 500-1000 vuotta.
Ja Brecelin poisjäännin syyksi varmistui se, että tyttöystävä pidätetty kokaiinin myymisestä. Hyvä että edes joku syy on tällä kertaa...Huomenna starttaavaan Taom Helsinki International Snooker Cup -turnaukseen vielä viime hetken muutos, kun Brecel teki jälleen kerran lapsellisen tempun ja perui tulonsa tekstarilla ilman syytä. Näinhän sama kaveri teki jo aiemman sovitun Suomen visiitin alla. Korvaajaksi on saatu Ali Carter. Myös aiemmin on ilmoitettu muutoksista, kun Hendry ja Lisowski peruivat tulonsa ja korvaajiksi saatiin Robert Milkins ja Jak Jones. Lisäksi Joe Perry joutui jättäytymään pois tämän päivän näytösottelusta Trumpia vastaan, tilalle tuli Jackson Page.
Harmillista säätöä poisjääntien vuoksi ja pari omaa suosikkia jää nyt näkemättä, mutta järjestäjille on nostettava hattua siitä, että ovat saaneet kohtuulliset korvaajat nopealla aikataululla mukaan. Parin päivän liput hankittuna ja huomenna katsomaan toivon mukaan laadukasta snookerviihdettä.
Luca Brecel perui tekstiviestillä tulonsa Helsinkiin – korvaajaksi kaksinkertainen MM-finalisti
Luca Brecel ei saavukaan Helsingissä viikonloppuna pelattavaan turnaukseen, sillä mies peruutti osallistumisensa ilman mitään syytä.www.finnsnooker.com