Big Brother Suomi 2021

  • 314 431
  • 1 884

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Jos Nordicbetille tulee taas bb-veto, niin tälle tubettajalle voisi pari kymppiä heittää, jos 250t seuraajajoukko jo takana.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jos Nordicbetille tulee taas bb-veto, niin tälle tubettajalle voisi pari kymppiä heittää, jos 250t seuraajajoukko jo takana.
Luuletko ettei ne NordicBetillä osaa ottaa tätä huomioon? Itse laittaisin Villelle, real Latelle tai Lasselle. Heillä on ensivaikutelman perusteella mahdollisuuksia nousta tykätyiksi hahmoiksi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jos Nordicbetille tulee taas bb-veto, niin tälle tubettajalle voisi pari kymppiä heittää, jos 250t seuraajajoukko jo takana.

Jep. Ja varmasti on joka viikko äänestyksessä. Sen verta heitti heti leveästi sohvalle manspreadingin kanssa, niin varmasti talon femakot lähtee irti henkseleistään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taavi voittaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoinen veistos. Taavi saa kenet tahansa, koska tahansa Helsingin yöelämässä tulemaan pelkällä katseellaan.

Edit: tarkoitin siis tätä lautapeli-ukkoa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tämä lautapeli-mies vaikuttaa ihan sympaatiselta kaverilta, mutta vaikuttaa niin saatanan tylsältä ettei tosikaan. Toivottavasti olen väärässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää konservatiivinen photoshoppailija on ihan vitun raskas jo nyt.
Tää tuli mulle Tinder-mätsiksi pari vuotta sitten, ei koskaan tavattu mutta tuli kuitenkin pidettyä jonkin verran yhteyttä. Sanotaanko että tosiaan on aavistuksen eri näköinen mitä kuvissa.

Ja kyllä, todennäköinen draamakuningatar mitä nyt yhtään viestittelyn kautta tutustuin. En tiedä pitäisikö nyt vähän jopa seurata kun "tuttu" on talossa.
 

ipaz

Jäsen
Kukaan ei tunnista olympiakeihäänheittäjää. Tosin enpä tunnistanut minäkään. Ei kai kukaan nuori mitään yleisurheilua nykypäivänä seuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös