Big Brother 2008 voittaja?

  • 3 587
  • 17

Kuka viimeisenä Big Brother 2008 -talossa

  • Marianne

    Ääniä: 2 1,1%
  • Cheryll

    Ääniä: 12 6,9%
  • Mia

    Ääniä: 24 13,8%
  • Minna

    Ääniä: 10 5,7%
  • Maria

    Ääniä: 2 1,1%
  • Marianna

    Ääniä: 3 1,7%
  • Johan

    Ääniä: 22 12,6%
  • Andreas

    Ääniä: 10 5,7%
  • Harri

    Ääniä: 15 8,6%
  • Marko

    Ääniä: 13 7,5%
  • Risto

    Ääniä: 8 4,6%
  • Niko

    Ääniä: 7 4,0%
  • Tero

    Ääniä: 5 2,9%
  • Musta Hevonen, eli kesken kauden tuleva kilpailija

    Ääniä: 41 23,6%

  • Äänestäjiä
    174
  • Poll closed .

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Äänestin Miaa, vaikkei suosikkini olekaan. Sellainen persoona, että saattaisi hyvinkin olla talossa loppuun asti.
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Tällä hetkellä ääni menee mustalle hevoselle. Voi kyllä mieli vielä muuttua, mutta kukaan tällä hetkellä talossa olevista ei mielestäni ole potentiaalinen voittaja. Ei ole vielä erottunut ns. kaikkien kaveria, josta kaikki pitävät mukaanlukien talossa olevat ja teeveen takana olevat.
Toivon todella, että uusia asukkaita tulee kesken kauden ja saamme samanlaisia persoonia taloon kuin esim. Niko VIIME vuonna, eli energiaa riittää, mutta tajuaa myös lopettaa ajoissa turhan häsläämisen.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestän itsekin Miaa, sillä tytössä on kaikki ainekset voittajaksi. Suosittu, ei pidä itseään liikaa äänessä, eikä myöskään ole syrjässä ja kaiken lisäksi hyvännäköinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Musta hevonen saisi voittaa, vaikka serkkutyttöni omistama tamma. 50 tonnilla saisi kauroja pitkäksi aikaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä veikkaan "mää tykkään sit vähä kaikista hihih" Nikoa. Vaikka se onkin vähän heikoilla hangilla, kun se on niin kovanaama välillä siellä päiväkirjahuoneessa bb:lle.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä veikkaan "mää tykkään sit vähä kaikista hihih" Nikoa. Vaikka se onkin vähän heikoilla hangilla, kun se on niin kovanaama välillä siellä päiväkirjahuoneessa bb:lle.

Mustaa paskaa! Ei varmasti voita, vaan kunhan joutuu äänestykseen niin on takuuvarmasti ekassa äänestyksessä ulkona. Itse veikkaan vahvasti Andreasta. On sellainen persoona joka ei taida ärsyttää oikein ketään talossa olijaa, ja varmaan aika harvaa äänestäjääkin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jo kolme kertaa kisan on voittanut se omasta mielestäni ärsyttävin tyyppi, eli todennäköisesti Niko voittaa.
 

TML

Jäsen
Johan ja Harri vaikuttavat itselleni hyviltä tyypeiltä. Myös se nuori rokkari-tyttö on ihan jees.

Luulempa kuitenkin että se ärsyttävällä ilmeellä varustettu rantaruotsalainen nyyhky voittaa tämän setin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luulempa kuitenkin että se ärsyttävällä ilmeellä varustettu rantaruotsalainen nyyhky voittaa tämän setin.

Jos tätä Andreasta tarkoitat niin minä en jaksa uskoa että se voittaa. Minä vähän luulen että Andreas saattaisi olla tämän vuoden "Antti A", eli sellainen tyyppi joka menee kyllä pitkälle kilpailussa mutta ei loppujen lopuksi omaa minkäänlaista mahdollisuutta voittoon. Tämä Andreas vaikuttaa juuri sellaiselta mukavalta perusjampalta joka menee pitkälle siksi kun kukaan ei nimeä häntä äänestykseen, mutta sitten kun joutuu äänestykseen niin lähtee aika nopeasti koska ei ole tarpeeksi kiinnostava ja viihdyttävä katsojien silmissä.
 

-RVL-

Jäsen
En ole paljoa seurannut tätä kautta, mutta kaiken järjen mukaan voiton vie joku joka pitää itseään paljon esillä tai joku teinityttöjen suosikki.

Tämän vuoksi luulen, että Niko voisi olla voittaja, vaikka mistä sitä tietää, vaikka hän putoaisikin ensimmäisenä.

En ole koskaan löytänyt Big Brotherista ketään sellaista, jota voisi "kannustaa". Ehkä ensimmäisellä kaudella ollut Mika oli sellainen. Suurin osa ohjelmaan valituista on aina ollut juuri ja juuri peruskoulun loppuun käyneitä enemmän tai vähemmän ärsyttäviä ihmisiä.
 

TML

Jäsen
Tämän vuoksi luulen, että Niko voisi olla voittaja, vaikka mistä sitä tietää, vaikka hän putoaisikin ensimmäisenä.

Kiintiöhinttarit ovat toki aina vahvoilla, mutta luulempa että tänä vuonna teinitytötkin tajuavat kuinka ärsyttävä hinttari on kyseessä.

Ei voi voittaa millään tuo Niko!
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minkälaistahan väkeä sieltä on tulossa kesken kauden, jää nähtäväksi. Viime vuonna tuli muunmuassa Niko, joka oli likellä viedä koko potin. Nyt talossa olevista vahvimmilla on kuitenkin Tero.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös