Mainos

Berg liittyy Leijoniin

• 2 021
  • 12

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onkohan toinoi nyt hyvä juttu?
Eli Aki Berg liittyy Suomen joukkueen vahvuuteen huomenna Hannoverissa.

Näin kertoo sport.yle.fi

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei oo Jermusta kuulunut

Mutta tosiaan USA:ta vastaan Bergin fyysisyys on varmasti hyvä homma.

Karalahti ei ole paljon pelannut, mielestäni turha ottaa lisää pelaajia Bergin lisäksi. Toisaalta, jos Nummelinin puolustus virheet voisi joku paikata, niin olisi ihan paikallaan.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eiköhän joukkue ole nyt lopullisesti kasassa. Joukkueessa on jo Sami Salo jolla on hirmuinen tykki niin Karalahden tykki voi lepäillä nämä kisat vaikka Jerestä minulla onkin hyviä muistoja aikaisemmista MM-kisoista ja pois lukien Pietari. Ara päättäköön kuka joutuu katsomoon mutta ei kuitenkaan kotiin.

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Bergilla on kyllä voimaa, mutta meneeköhön nyt joukkueen pakka sekaisin. Ehtiikö Berg sopeutua isoon kaukaloon?

Muistanette miten taannoin lisävahvistukset Lumme ja Numminen epäröivät laukaista viidella kolmea vastaan ylivoimalla.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko tosiaan niin että peliin saa ottaa 23 pelaajaa??

2 maalivahtia+8 puolustajaa+13 hyökkääjää=23? (Mä olen aina luullut että se koko joukkueen koko saa olla 23 pelaajaa) Mut mä ainakin siis ymmärsin tuon Jatkoajan uutisen Bergin tulosta siten että peliin saa ottaa nuo 23 pelaajaa. Eli jos näin on niin eiköhän se katsomossa olija ole edelleen Myllys muussa tapauksessa Jamon seuraan voisi liittyä Kimmo Rintanen.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Onko tosiaan niin että peliin saa ottaa 23 pelaajaa??

Viestin lähettänyt käyttäjä flintstone
2 maalivahtia+8 puolustajaa+13 hyökkääjää=23? (Mä olen aina luullut että se koko joukkueen koko saa olla 23 pelaajaa) Mut mä ainakin siis ymmärsin tuon Jatkoajan uutisen Bergin tulosta siten että peliin saa ottaa nuo 23 pelaajaa. Eli jos näin on niin eiköhän se katsomossa olija ole edelleen Myllys muussa tapauksessa Jamon seuraan voisi liittyä Kimmo Rintanen.

Aloin itsekin miettiä viime yönä tuota samaa asiaa kun luin lisää artikkeleita eri lähteistä ja niin se taitaa olla.

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähettänyt käyttäjä Rebel
Onkohan toinoi nyt hyvä juttu?
Eli Aki Berg liittyy Suomen joukkueen vahvuuteen huomenna Hannoverissa.

Näin kertoo sport.yle.fi

on hyvä juttu.
heippa vaan antti-jussi niemi!

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Toinoille aika vähän peliaikaa

Eipä paljon päässyt Berg pelaamaan, kuten ei muukaan teletappikenttä alivoimassa uurastanutta N. Kapasta lukuunottamatta.

Mutta mitäs sitä turhia valittamaan kun kuitenkin voitettiin.

Jet-Ace

Jäsen
Iso kaukalo

Näytti tosiaan siltä, että Aki arvioi toistuvasti tilaa ja etäisyyksiä väärin mennessään kulmiin tai maalin taakse.

Tuntui pelästyvän itsekin muutamasta tilanteesta, koska ottelun loppupuolella meni hyvin harkiten tilanteisiin.

Taklauksia onneksi tuli ja olivat puhtaitakin.

Toivottavasti tänään pelaa aivan peruspeliä maalin edustaa siivoten.

Tosin saamme vastaamme kaikenlaisen filmaamisen mestarit Tsekit.

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olikohan se Bärin ottaminen kauhean viisas ratkaisu? Usa:ta vastaan vaikeuksia, Tsekkiä vastaan aitiopaikalla molemmissa tsekin maaleissa. Suomen huonoin +/-, eli -2. Muutama hyvä fyysinen vääntö, mutta muuten aivan kauheata katseltavaa. Kiekollisena todella epävarma. En todellakaan tajua, mitä Tami tarkoitti Bärin "suvereenilla liikkumisella"??? Luulenpa, että Grönvall olisi kuitenkin hanskannut paremmin.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jälkiviisauden piikkiin menee taas, mutta kumpa tällä otsikolla olevaa ketjua ei tällekään palstalle olisi ollut mitään syytä laittaa....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy