Bauer varustekumppaniksi

  • 3 725
  • 5

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei hirveästi yllätä, Bauer osti Eastonin alkuvuodesta. En näe kyllä mitään syytä miksi kukaan käyttäisi mielummin Bauerin/CCM:n keppejä Eastonin sijaan.
 

Gemondo

Jäsen
En näe kyllä mitään syytä miksi kukaan käyttäisi mielummin Bauerin/CCM:n keppejä Eastonin sijaan.

Noh noh. Itse olen viimeisen vuosikymmenen pelannut juuri CCM:n ja Bauerin mailoilla. Monia muita merkkejäkin on testattu mutta lopulta aina palattu juuri näiden valmistajien tekeleisiin. Varsinkin lavat ovat olleet markkinoiden parhaita.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Ei hirveästi yllätä, Bauer osti Eastonin alkuvuodesta. En näe kyllä mitään syytä miksi kukaan käyttäisi mielummin Bauerin/CCM:n keppejä Eastonin sijaan.
No...kuuluuhan luistimetkin molempien tuotevalikoimaan. Ei pelkillä kepeillä pelata.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No...kuuluuhan luistimetkin molempien tuotevalikoimaan. Ei pelkillä kepeillä pelata.
Minulla on sellainen muistikuva, että pelaajat hoitavat luistimensa itsenäisesti, varustesoppareista riippumatta. Niin yksilöllinen juttu, ettei pysty kaikille sanomaan mitä merkkiä käyttää.

Eastonin ylivertaisuus mailoissa omassa mielessä on lähinnä peruja omista ja lähipiirin kokemuksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös