Battlefield 4

  • 12 836
  • 41

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pelihän on tullut ulos jo ajat sitten mutta ei täältä ketjua löytynyt joten piti sellainen tehdä.

Olen itse ostamassa tod.näk. PS4 + BF4 -yhdistelmää lähitulevaisuudessa ja kaipaisin jatkislaisten henk.koht. kokemuksia siitä kuinka kannattava ostos on ja muuta keskustelua pelistä. Ei oikeastaan hetkeäkään ole tullut mietittyä peliä nykyiselle PS3-konsolille, lähinnä grafiikkojen ja tuon next gen -konsolien olemassaolon vuoksi.

Kokemukset ja muut keskustelut pelistä voi laittaa tänne. Saa jatkaa!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllähän tätä tulee PS3:lla pelattua hc-modella ja varsin mukavaa ajanvietettä on. PS4 on pölyttynyt tuossa vieressä marraskuun lopusta (masiina on ollut päällä ylipäätään ehkä kolme kertaa) ja peli sillekin löytyy, mutta jostain syystä olen jatkanut pelailua PS3:lla. Aluksi syy oli se, että varsinkin hc-servereitä oli selkeästi vähemmän PS4:lla ja padin näppäinasetuksia ei saanut(?) täysin samoiksi kuin PS3:lla eli jotenkin olen siis jämähtänyt pelaamaan vanhempaa versiota.

Mutta joo, jos hyppää kelkkaan, niin kyllähän PS4:n versio kannattanee ostaa. Hyvä peli, vaikka oikeampi nimi olisikin Battlefield 3,5 ja lisäosat eivät ole olleet yhtä loistavia kuin kolmosessa (, ehkä close quartersia lukuunottamatta).
 
Viimeksi muokattu:

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Täällä ei näkynyt Battlefield kolmoselle omaa aihetta, joten pistetään tänne.

Eli Battlefield 3:sen saa ilmaiseksi Originista (vain PC:lle) 3. kesäkuuta asti. Kannattaa ottaa pois kuleksimasta mikäli ei sitä vielä omista.

Talo tarjoaa
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täällä ei näkynyt Battlefield kolmoselle omaa aihetta, joten pistetään tänne.

Eli Battlefield 3:sen saa ilmaiseksi Originista (vain PC:lle) 3. kesäkuuta asti. Kannattaa ottaa pois kuleksimasta mikäli ei sitä vielä omista.

Talo tarjoaa

Juu, tuli kans huomattua ja pakkohan toi on ladata. Koneella en oo bäfää koskaan pelannu eli lienee mukavaa vaihtelua konsolin sijasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Täällä ei näkynyt Battlefield kolmoselle omaa aihetta, joten pistetään tänne.

Eli Battlefield 3:sen saa ilmaiseksi Originista (vain PC:lle) 3. kesäkuuta asti. Kannattaa ottaa pois kuleksimasta mikäli ei sitä vielä omista.

Talo tarjoaa

Thanks, eipä ole tullut hommatuksi tätä mutta otetaan tottakai pois kuljeksimasta. Ihan kivasti on alkanut tippumaan näitä ilmaisia pelejä, niin pleikkarille kuin pc:lle.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Spämmätään nyt sitten tähän aiheeseen, mutta uuden Battlefieldin betatestaus on alkanut! Hakemusta tuohon voi laittaa kun kirjautuu Battlelogiin ja menee BF: Hardlinen sivulle. Beta on myös avoin PS4:lle, jonka testiin voi ilmottautua samalta sivulta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
E3:ssa julkaistu gameplay-video oli kyllä sellainen pätkä että veti hiljaiseksi, jotenkin nyt mennään kyllä niin kauas formaatista että aika paljon saa tapahtua että itse tuohon sytyn.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
E3:ssa julkaistu gameplay-video oli kyllä sellainen pätkä että veti hiljaiseksi, jotenkin nyt mennään kyllä niin kauas formaatista että aika paljon saa tapahtua että itse tuohon sytyn.

Aikalailla sama fiilis bäfä-diggarina eli nyt haukattaneen paskaa pahemman kerran, kun lähdetään roheasti noin kauas aikaisemmista tuotoksista. Noh, katsellaan...
 
Suosikkijoukkue
KK
Aikalailla sama fiilis bäfä-diggarina eli nyt haukattaneen paskaa pahemman kerran, kun lähdetään roheasti noin kauas aikaisemmista tuotoksista. Noh, katsellaan...

Ettei tämä E3:ssa olisi kumminkin se uusi Battlefield Hardline? Pitää myös muistaa, että tämähän ei tule olemaan Dicen käsialaa, vaan joku toinen pelitalo tekee ns. Battlefield lisenssillä poliisit vs roistot.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
CODia ainoastaan pelanneena ja ekan BF:n ostaneena täytyy sanoa, että tukkaan tulee ja ihan huolella :D pari pv pelaanneena tätä 4:sta niin ei millään meinaa saada tuota rekyyliä hallintaan niinkuin esmes BO2:ssa. Tottumiskysymys taitaapi vaan olla.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itse en ainakaan 'ihastunut' tähän niin sanottuun uuteen BF hardlineen. Pahasti näyttää siltä, että BF menee koko ajan lähemmäksi CODiin. BF3 oli jumalaisen kova peli ja BF4 ei jää jälkeen, mutta tuo dragon teeth dlc tulee muuttamaan tämän BF4 pelinki taktisesti. Tässä vielä pelimatskua testiservulta riot shieldistä.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Battlefield 4 on ainoita pelejä mitä itse pelaan tällä hetkellä. Tykkään pelata online ja ihmisiä vastaan 64-pelaajan servereillä, koska ihmisiä voi aina kusettaa ;)

Tämä uusi Hardline vaikuttaa olevan aivan perseestä. Seuraava peli jonka hommaan on GTA5. Se kun tulee PC:lle syksyllä, jee!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Battlefield 4 on ainoita pelejä mitä itse pelaan tällä hetkellä. Tykkään pelata online ja ihmisiä vastaan 64-pelaajan servereillä, koska ihmisiä voi aina kusettaa ;)
Ehkä se on nimenomaan se, että pelaat BF4, etkä sitä toistaiseksi pelaajia sisältävää hyvää Battlefieldia, eli kolmosta. Olen nyt kaverin accountilla hieronut nelosta toisinaan ja onhan se aivan järkyttävän huono peli vieläkin, kun vertaa siihen beta-testaukseen ja etenkin BF3:n. Toivottavasti ehdit tässä kuun alussa kairata itsellesi sen ilmaisen BF3:n, että pääset edes vähän jyvälle.. ;)

Taidankin suunnata tästä "Webhallen 03 Rush City maps" -servulle aiheuttamaan paheennusta.
 
Suosikkijoukkue
KK
Tänää pitkästä aikaa Bäfä 4:sta Xbonella. Ihan hauskaa oli vaikka iteksee pelasinkin. Muutaman tunnin setti. Ei ongelmia, ei kuninauhaa, ei lagia, paljon tappoja ja vähän kuolemia. On se vähän niin kuin polkupyörällä ajais. Ei sitä unohda.
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
Pujottelin tämän eilen, muuten ei paljon moitittavaa mutta padolta poistuminen hyppäämällä tikkaisiin vaati noin 40 yritystä. Meinas mennä hermo huonoon kuntoon...
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Tuli napattua 360 versio tästä kun kerran Gigantista suhteellisen halvalla (15€) sai.

Kun toimii niin on "ok" kaikessa keskinkertaisuudessaan. Tosin juuri sitä hainkin, sellaista napostelu-moninpelimättöä täyttämään Bad Company 2:n jättämää rakoa, kun konsolilla pelaaminen on jäänyt vähän vähemmälle juuri tuon puutteen takia.

Niin, kun toimii. Olihan se tietysti arvattavissa että ongelmia on, mutta virallisista kartoista löytyy neljä jotka lähes poikkeuksetta jäädyttävät koneen ainakin Conquest sekä Obliteration pelimuodoilla (esim. Siege of Shanghai ja Flood Zone). Toivottavasti DICE:n pojat vielä korjaavat näitä ongelmia eivätkä jätä last-gen versioitakaan ihan puolivaloon. Onhan se toki kamalaa kun täytyisi viittä eri versiota pelistä pitää yllä ja korjailla, mutta mikäli se jotenkin hankalaa on niin olisivathan he sitten voineet jättää nämä last-gen versiot vallan tekemättä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tulipa hankittua eilen PS4:lle tämä peli. Vielä on paha sanoa muutaman tunnin pelailun jälkeen mutta onhan tuo kuvanlaatu ensinnäkin aivan mahtava. Lisäksi peli pyörii 60freimin sulavuudella, jota on kiva katsella ja etenkään otteet pelissä eivät kärsi esim. jonkun jäätävän framedropin vuoksi.

Mappeja tullut pelailtua vain muutamaa. Tarkoitus olisi varmaan hommata joku DLC niin saa parhaimmat mapit käyttöön. Ensivaikutelma 3tunnin pelikokemuksella on 8.5/10.

EDIT. Eilenpä tuli Hainan Resortissa helvetinmoinen framedrop / lagi / bugi, kun olin sen korkeen rakennuksen sisällä kun se alkoi sortumaan. Peli alkoi pätkimään siten että freimi kerrallaan tuli ruutuun. Ajattelin että tommosta ei voi tapahtua. :D Kesti joku 20 sekuntia jonka jälkeen palautui normaaliksi.
 
Viimeksi muokattu:

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
PC:lla BF3 ja BF4 ovat toimineet meikällä todella hyvin. Loistavia pelejä! Siis moninpeleissäkkin kaikki ok, hienoja matseja 64-pelaajan servereillä, ei mitään ongelmaa. Peukku ylös!

Olin itse beta-testaajana uudessa Hardlinessa, testi loppui tänään. Ihan ok idea, pelityyli oli huomattavan paljon nopeampi kuin normaalissa sarjan pelissä. Heist ja Blood Money olivat pelin moodit, toisessa ryöstettiin rahaa molempiin suuntiin ja toisessa rosvot yrittivät ryöstää ja poliisit turvasivat. Itse tykkäsin enemmän tuosta "Blood moneysta", siinä molemmat osapuolet yrittävät ryöstää toisen rahamassia ja koittavat siirtää sitä omaan kassakaappiin. Paras idea oli se, että voit myös ryöstää tuota kassakaappia jos uskallat, se kassakaappi on lähellä vastustajan basea.

Vaikka betassa oli hyviä matseja, itse en hommaa peliä. Odotan ennemmin Battlefield vitosta. Hardline beta oli hauska parhaimmillaan, mutta tuleva Battlefield 5 vetää Hardlinen munat riippumaan puhelinlangoista. Jos niitä vielä löytyy? Mielestäni Hardline on aivan turha peli tähän väliin. Hardlinelle betan perusteella 7/10 pistettä, eli en suosittele. Miksi kyseinen peli pitää edes julkaista?

Edit: Miinusta myös muuten itse liikkumisesta, tuntui kuin olisi ollut metrin metallitanko perseessä. Pistin asiasta palautetta eteenpäin, niinkuin betassa pitääkin. Toivottavasti ainakin se asia korjaantuu. Kuka nyt haluaa liikkua metallitanko perseessä?
 
Viimeksi muokattu:

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
EDIT. Eilenpä tuli Hainan Resortissa helvetinmoinen framedrop / lagi / bugi, kun olin sen korkeen rakennuksen sisällä kun se alkoi sortumaan. Peli alkoi pätkimään siten että freimi kerrallaan tuli ruutuun. Ajattelin että tommosta ei voi tapahtua. :D Kesti joku 20 sekuntia jonka jälkeen palautui normaaliksi.
Ai se tekee tuota uusillakin konsoleilla?

Hainan Resort on kyllä siinä mielessä mielenkiintoinen mappi, ettei kaadu 360:llä vaikka nuo hotellin siivet alkavatkin romahtaa. Tulee vaan tuo frame droppi. Siege of Shanghait, Flood Zonet ynnä muuta kyllä jäädyttävät koko konsolin välittömästi mikäli joku uskaltaakin pamauttaa jonkin isomman rakenteen maan tasalle.
Vaikka betassa oli hyviä matseja, itse en hommaa peliä. Odotan ennemmin Battlefield vitosta. Hardline beta oli hauska parhaimmillaan, mutta tuleva Battlefield 5 vetää Hardlinen munat riippumaan puhelinlangoista. Jos niitä vielä löytyy? Mielestäni Hardline on aivan turha peli tähän väliin. Hardlinelle betan perusteella 7/10 pistettä, eli en suosittele. Miksi kyseinen peli pitää edes julkaista?
Itseäni ottaa aivan järkyttävästi kuuppaan, että ihan oikeasti on ihmisiä, jotka tulevat tuonkin ostamaan täyteen hintaan kaikkineen Premiumeineen, vaikkei se periaatteessa ole kuin BF4 parilla uudella pelimoodilla.

Joku laski, että BF3:sta lähtien EA on periaatteessa yrittänyt saada meidät maksamaan lähemmäs 200€ pelataksemme yhtä ja samaa peliä. BF3 Premiumeineen, BF4 Premiumeineen, Hardline...

Bad Company 2 esitti itselleni täydellisyyttä. Sen ennakkotilasin 360:lle ja sittemmin olen myös napannut tietokoneelle alle vitosella. BF3:sta väistelin pitkään Originin alkuvaiheiden kyseenalaisuuksien (ja sen selainhärpäkkeen) takia, mutta nappasin kun kympillä sain. Siitä puuttui se joku tietty fiilis joka löytyi BC2:sta. BF4:sta nyt jonkun aikaa konsolilla pelanneena olen todennut, ettei se juurikaan tunnu erilaiselta kuin BF3. Siinä mielessä tuo yllä todettu pitää ihan paikkaansakin.

Battlefield on vajonnut samaan suohon kuin Call of Duty, etenkin kun Medal of Honorkin on kuopattu pelisarja. Jokavuotinen räiskintämättö kun on saatava väkipakolla ulos.

Onneksi tuo uusi Rainbow Six vaikuttaa harvinaisen hyvälle.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Rainbow six! Jee, meikällä on loistavia kokemuksia siitä ensimmäisestä pelistä vuodelta 1998! "Modasimme" pelin omine "naamamappeineen" ja äänineen. Editoimme "naamamappeihin" tottakai omat naamamme mutta myös esim. Schwarzeneggerin, Stallonen ja jopa Pamela Anderssonin naamat. Äänet korvasimme omilla äänillä, nauhoituksissa oli tottakai todella hauskaa!

"Karhu ykkönen, Karhu ykkönen, kuuluuko?" "Karhu ykkönen kuittaa." Tehtiin noita ääniä parina iltana ja naurettiin mahat kipeeksi :D Varsinkin kuolinääniä tehtäessä huomasimme, ettemme ole todellakaan luonnenäyttelijöitä. Naamamapeista puheenollen oli hurjaa katsoa omaa naamaa kuolleena maassa. Toisaalta esim. Schwarzeneggerin hymyineen oli todellakin huvittavaa. Ja tottakai "debuggasimme" pelin eli pistimme enemyä sinne minne halusimme.

Tuo peli löytyy vielä meikältä tupla cd:lla, mutta harmi etteivät nykyiset koneet pyöritä sitä.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Kuinka moni täällä pelailee Xbox Onella? Ei olisi pahitteeksi, jos saisi yhden tai pari pelaajaa mukaan porukoihin. Kyllähän tätä kahdella tai kolmellakin pelaa, mutta jos sen kokonaisenkin squadin saa kyhättyä niin onhan tuo ihan erilaista pelata. Välillä, kun saa repiä hiuksia katsellessa mitä omat touhuaa.

Pelistä sen verran, että alkuun oli kyllä melkoinen floppi. 4 tuli ihan liian aikaisin markkinoille ja luovutinkin jo pelin suhteen. Nyt kuitenkin 3 kuukauden tauon jälkeen ja isojen päivityksien saattelemana tämähän peli on ihan pelattava. Suurin kiitos siitä täytyy antaa sille, että vihdoinkin nuo osumat rekisteröityvät. Siihen meinaan hajosi oma pää ensimmäisinä pelikertoina, että serverit ja osumien rekisteröinti oli aivan mitä sattui. Välillä kuolit 1 luodista, välillä et kuollut mihinkään. Vielä turhauttavampaa oli ampua 3 lipasta metrin päässä seisovaan kaveriin ja kuolla siihen, kun se kääntyy ja ampuu kerran polveen.
Huvittavinta tilanteissa oli se, että enimmäkseen healthit näytti 50-70% mitä näille sankareille jäi. Tosin ei tainnut nekään toimia hirveän hyvin, kun usein ne myös näyttivät 0 ja vastustajat painoivat menemään silti eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
KK
Kuinka moni täällä pelailee Xbox Onella? Ei olisi pahitteeksi, jos saisi yhden tai pari pelaajaa mukaan porukoihin. Kyllähän tätä kahdella tai kolmellakin pelaa, mutta jos sen kokonaisenkin squadin saa kyhättyä niin onhan tuo ihan erilaista pelata. Välillä, kun saa repiä hiuksia katsellessa mitä omat touhuaa.

Pelistä sen verran, että alkuun oli kyllä melkoinen floppi. 4 tuli ihan liian aikaisin markkinoille ja luovutinkin jo pelin suhteen. Nyt kuitenkin 3 kuukauden tauon jälkeen ja isojen päivityksien saattelemana tämähän peli on ihan pelattava. Suurin kiitos siitä täytyy antaa sille, että vihdoinkin nuo osumat rekisteröityvät. Siihen meinaan hajosi oma pää ensimmäisinä pelikertoina, että serverit ja osumien rekisteröinti oli aivan mitä sattui. Välillä kuolit 1 luodista, välillä et kuollut mihinkään. Vielä turhauttavampaa oli ampua 3 lipasta metrin päässä seisovaan kaveriin ja kuolla siihen, kun se kääntyy ja ampuu kerran polveen.
Huvittavinta tilanteissa oli se, että enimmäkseen healthit näytti 50-70% mitä näille sankareille jäi. Tosin ei tainnut nekään toimia hirveän hyvin, kun usein ne myös näyttivät 0 ja vastustajat painoivat menemään silti eteenpäin.

Samaa mieltä. Eikö sieltä kohta tule uusia mappejakin? On siellä aika hauska pelailla ja squadiin olisi kiva saada suomalaista peliseuraa. Pelaan kyllä HC:lla, mutta jos HC kiinnostaa niin YV:llä laitoin Live!-gamertagin.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Uusin BF4:n lisäosa "Dragon´s Teeth" on aika kaksijakoinen. Kaksijakoinen siksi koska kaksi neljästä mapista toimii hyvin 64-pelaajan servereillä, kaksi ei. Ite pelaan nimeenomaan 64-pelaajan servereillä koska se on sitä oikeaa sotaa ;)

Lisäosalle arvosana 7/10. Parempi kuin BF3:n paska "Close Quarters" ja "End Game" tai BF4:n "Naval Strike". Silti ainakin itse vaadin rahalle enemmän vastinetta. Se, että puolet kartoista on hyviä ei todellakaan riitä. Rahastusta....

Harmi, ettei pelaajat voi rakennella omia mappeja ja modeja peliin. Sille todella pitkä -----------miinus...
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Battlefield 4 ilmainen viikon ajan Originissa PC:lle

Battlefield 4 on ilmainen viikon ajan Originissa. Eli ei muutakuin testaamaan, ellet jo omista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Battlefield 4 on ilmainen viikon ajan Originissa. Eli ei muutakuin testaamaan, ellet jo omista.

Ja tämä pitää ladata 14.8. mennessä. Sen jälkeen voi odottaa vaikka 3kk, kunhan ei käynnistä peliä ja silti omaa viikon peliajan tuolle. Itsellä vieläkin odottaa Titanfall sitä 48H peliaikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös