Avoin(mikä ihmeen avoin)kirje. Kaatis saatava eloon. Annetaan tekohengistä

  • 1 684
  • 8

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitäs mieltä kaverit olette näistä miehestä. Kumpi on Oiva ja kumpi Reds1897. Oikealla olevalla miehellä näyttäisi olevan vähemmän hiuksia joten olisiko se Reds ? Analyysia pojat.





-Veikkaajan liigaliite 16.9.1996 sivu 24-

Saa stätätä. Ja sitä myös en toivo missään tapauksessa. Ei alle 100 sanan analyysejä.

Edit: Kokeilin miten liitetään kuva. En osaa auttakaa

 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
ooooh, mistä tuollaisia miehiä löytäisi??????

En huomaa Redsin suunnatonta karismaa kuvasta....koko parta urles, urles...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tositarinaa

Tästä linkistä löytyy Redsin vaimon tarina miehestään.

Tässä linkissä taas on Oivan poikaystävän kotisivut.

Kuva Oivasta näyttää siis tuommoiselta.

Ja Reds näyttää siis tommottiselta.

Hyvää päivän jatkoa vain kaikille!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kh
Signeerauksen testausta.

Suht paha...

Eikös "kun" ole tuollaisessa yhteydessä yleensä ouluksi "kum" yhdistyen seuraavan sanan kanssa: "kummää". Ja "urheiluruuvussa" taipuu minun mielestäni oululaisittain pikemminkin "urhheiluruuvvussa" tai vain yhdellä ässällä "urhheiluruuvvusa".

Luulen. Tai paskat, sanotaan nyt, jotta tiedän.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Tositarinaa

Viestin lähetti Oiva
Tässä linkissä taas on Oivan poikaystävän kotisivut.

APUA! Mun vaatekaapista löytyy samanlaisia vaatteita kuin Oivan poikaystävältä...Onneksi mies, joka nukkuu öisin vieressäni näyttää ihan eriltä kuin Oivan kuva...Mutta elänkö kaksoiselämää???
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
L`oreal, koska olen sen arvoinen!

En ole ehtinyt tänne kaatikselle pahemmin kirjoitella, koska hommia on ollut vallan saatanasti. Toimin nykyään hiusmallina, alipalkattuna, mutta kuitenkin. Tiedän vallan hyvin, että näissä hommissa ei euroilla pahemmin brassailla, varsinkaan, jos mallilla ei ole muuta tarjottavaa kuin niskavillat. Saan kuitenkin palkkarahoillani hommattua pullon viinaa aina välillä, joten valittamisen aihetta ei juurikaan ole.

En voi teille tätä ammattia kuitenkaan suositella, sillä näissä hommissa palaa loppuun todella nopeasti. Hiusmallin elämä on todella raadollinen. Tätä ammattia ei yksinkertaisesti kestä ilman viinaa, liimaa ja tupakkia. Kuvauksistakin mut on nakattu todella usein pihalle. Myönnän kyllä, että olen tuolloin ollut enemmän sekasin kuin Oiva yleensä, mutta minkä minä poloinen sille voin?

Olen kuitenkin todella herkkä hiustaiteilija, joka hakee rohkaisua ja inspiraatiota brenkusta. Mitä pahaa siinä muka on? Pomoni ei kuitenkaan ymmärrä herkää luonnettani, joten hän on uhkaillut potkuilla miltei päivittäin. Tästä johtuen juominen on riistäytynyt täysin käsistä. Eilen menin kuvauksiin naama turvoksissa ja niskavillat sekaisin. Jumalauta, pomoni kiljui kovempaa kuin Hitler nuorena, kun hän huomasi kurjan tilani.

Minä kuuntelin sitä meuhkaamista hetken, jonka jälkeen lähdin värjäämään niskavillani. Olen kuitenkin melko varma, että se sika nakkaa mut pihalle, joten kortistoon käypi tämän hiusmallin tie. Mikäli joku teistä tarvitsee alkoholisoituneen hiusmallin paveluksia, niin lähestykää minua rohkeasti YV:llä. Lupaan teille, että tulette pettymään katkerasti.

PS. Tässä on muuten Oivan uusi kundikaveri ;o)

http://jonnaemilia.com/photo2/imagepages/image2.htm
 
Viimeksi muokattu:

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Oiva
Eikös "kun" ole tuollaisessa yhteydessä yleensä ouluksi "kum" yhdistyen seuraavan sanan kanssa: "kummää". Ja "urheiluruuvussa" taipuu minun mielestäni oululaisittain pikemminkin "urhheiluruuvvussa" tai vain yhdellä ässällä "urhheiluruuvvusa".
Totta, suora lainaus Iltasanomista siis tökkii. Toivottavasti et kuitenkaan kuvittele, etten käytännössä (puhekielenä) hallitse Oulun murretta...? Mää sanosin tuon, että "Käyppä pesulla, mää katon sillä aekaa Urkkaruuvusta Kärppiem maalit". Taij jottain sinneppäin...
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siis Iltasanomista huomasin tuon T&T -lehden lainauksen... Liekköhän juttu paljon muuttunut matkan varrella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös