Jos ei ole autossa jolla on päästävä aina liikenteeseen niin meneehän nuo kiinalaisetkin.Osuuko hinta-laatu? Kierros 330 €.
245/35R19 LANDSAIL LS588 UHP, kokemuksia?
Itse myös sijoittaisin laatumerkkiin, harkitsisin ennemmin vähän käytettyjä laaturenkaita. Pari milliä ajetut ja max pari vuotta vanhat valtamerkit pieksee nuo helposti. Hinta tuo sama tai alle hyvällä tuurilla.Osuuko hinta-laatu? Kierros 330 €.
245/35R19 LANDSAIL LS588 UHP, kokemuksia?
Osuuko hinta-laatu?
Osuuko hinta-laatu? Kierros 330 €.
245/35R19 LANDSAIL LS588 UHP, kokemuksia?
Onko omistajuuskokemuksia tarjota?
Tuo taitaa olla se edellinen korimalli. Mulla on tähtäimessä 2016 esitelty. Siihen lanseerattiin tuo pihi 150 heppainen 1,4-litrainen moottori.Tuollainen Passat oli 2013-2015. Takuukorjauksena meni sähkötoimisen takaluukun moottori kerran, muuten ei mitään vikaa. Vähän laiska moottori noin isoon autoon. Pösöä en ole koskaan omistanut, enkä tule omistamaan. Kavereilla ollut muutamia ja pikkuvikoja tuntunut olemaan osalla enemmän ja toki osalla vähemmän...
1. Peugeot 308 HDI GT 2,0
2. VW Passat 1,4 TSI Highline
Onko omistajuuskokemuksia tarjota?
Frendillä oli tuollainen 1.4 TSI Octavian keulalle istutettuna taannoin ja muutamaan otteeseen ajelin sillä. Sanoisin, että varsin kelpo vempele arkiajoon, eikä nyt varsinaisesti mikään maanteiden laiskin ole myöskään. Kulutus etenkin maantiellä hyvinkin maltillinen. Toki kun omasta 370-heppaisesta yhtä kokoluokkaa suuremmasta kulkineesta hyppää tuon rattiin, niin jotain jää kaipaamaan. Mutta nopeasti siihenkin tottuu, että kiihtyvyys on maltillisempaa ja suorittaminen vähemmän ”väkivaltaista”.Olen rajannut uuden auton vaihtoehdot kahteen ehdokkaaseen aika tarkalla kustannusexcelöinnillä ja nyt kyselenkin, onko täällä jengillä kokemuksia.
1. Peugeot 308 HDI GT 2,0
2. VW Passat 1,4 TSI Highline
Kummatkin vuosimallia 2016, kummatkin automaattikirstulla ja kummatkin varsin hyvillä varusteilla. Vuotuista kustannuseroa on kolmisenkymmentä euroa Pösön hyväksi, mutta Volkkarissa on 50 litraa isompi kontti. Suorituskyky aikalailla sama molemmissa. Peugeotissa on rattivaihteet (+), lasikatto (+++) ja keinotekoiset moottoriäänet kajareista (---). Passatissa on vielä parempi sisusta, vaikka ei tuon GT:n sisustassakaan ole kuin kehumista. Dieselissä huolettaa hiukkassuodatin, Passatissa moottoriviat.
Tämä ratkennee vasta koeajossa, koska en näin paperilla oikeasti pysty päättämään noiden välillä. Onko omistajuuskokemuksia tarjota?
Mulla oli 2014 polo gt 1.4tsi, optimoituna 175hp/320nm, se oli oikein mukava kaupunkirassi millä kehtaisi maantiellekin lähteä.Oli manuaali.Tuo taitaa olla se edellinen korimalli. Mulla on tähtäimessä 2016 esitelty. Siihen lanseerattiin tuo pihi 150 heppainen 1,4-litrainen moottori.
Kysymys tietäjille: audin 140kw tdi quattro ja adblue. Käykö mikä tahansa adblue -litku tuonne säiliöön? Ajotietokone näyttää että pitäs lisäillä. Talvea odotellessa :)
Soitin viime talvena Audille tuosta ja epämääräisen vastauksen antoivat. Suosittelivat tuomaan sinne liikkeen huoltoon jossa sitten jollakin helvetin korkealla litrahinnalla olisivat täyttäneet sen. Ajoin motonettiin ja ostin jonku perus adblue kanisterin ja hyvin näytti toimivan.
Itse harkinnut uutukaisen Rellun hommaamista.Onko jollain kokemuksia tuoreista Seateista? Ajattelin hankkiutua eroon muijan Renaultista ja liisata firman kautta Seat Leon Sportstourerin.
Ylipäätänsä edelleen ihmettelen hetkellistä mielenhäiriötä kun tuli ranskalainen "auto" ostettua.
Kaikki mahdolliset sähköön liittyvät osat ovat hajonneet. Kaikki mahdolliset liikkuvat muoviosat ovat hajonneet.Itse harkinnut uutukaisen Rellun hommaamista.
Elänyt siinä käsityksessä, että nykyrellut saattaisivat jo olla harkitsemisen arvoisia.. Ei ilmeisesti ranskattaren laatu teitä vakuuttanut ? Oliko isompiakin vikoja ?
Kysymys tietäjille: audin 140kw tdi quattro ja adblue. Käykö mikä tahansa adblue -litku tuonne säiliöön? Ajotietokone näyttää että pitäs lisäillä. Talvea odotellessa :)
Mulla oli 2018 tuore Leon-farkku, eikä pahaa sanaa jäänyt sanottavaksi. Vähän pienemmät tilat kuin Octaviassa ja varustelu on Ocussa parempi, mutta jälkimmäinen nyt korjaantuu rahalla. Leon on omaan makuuni tyylikkäämpi ja sporttisempi ja litrainen bensakonekin jo yllättävän ripeä. Hintaansa nähden erinomainen perusauto. Vaihdoin vuoden jälkeen lähinnä kaasuun siirtymisen sekä hiukan häirinneen ahtauden vuoksi. Ocussa penkit ovat pystymmät ja tilaa (tilantuntua) siksi enemmän.Onko jollain kokemuksia tuoreista Seateista? Ajattelin hankkiutua eroon muijan Renaultista ja liisata firman kautta Seat Leon Sportstourerin.
Ylipäätänsä edelleen ihmettelen hetkellistä mielenhäiriötä kun tuli ranskalainen "auto" ostettua.