Älä poraa, takaa ainaisen kosteuden umpioon.Poraa pieni reikä johonkin nurkkaan?
Älä poraa, takaa ainaisen kosteuden umpioon.Poraa pieni reikä johonkin nurkkaan?
Ocussa on kosteutta vasemmassa umpiossa. Uskon umpion olevan ehjä ja kosteuden johtuvan siitä, että olen turakoinut jotakin vaihtaessani polttimon.
Kuinka saan kosteuden pois helpoiten?
Itse ajelin 70tkm Seatilla joka on melko identtinen kopio ekan sukupolven Audi A3:sta, ja monesti tuli funtsittua että mikä siinä Audissa lopulta niin paljon maksaa.
Älä ota wolkkaria, pirun paska ja yliarvostettu auto. Työsuhdeautoksi ilman muuta Alfa, citikka tai pösö, kun ei itse tarvitse maksaa korjauksista.
Viimeistelyn voin allekirjoittaa, ainakin siltä osalta että Seatissa oli havaittavissa pientä listojen repsottamista yms sellaista silmään pistävää. Muuten en kyllä keksi miten muovia olisi enemmän Seatissa kuin Audissa. Sisustahan noissa 1M Leonissa ja Toledossa sekä 8L A3:ssa on melko identtiset, ainakin kojelauta on tismalleen sama noissa kolmessa autossa. Ainakin itse pidän Audia melko muovisena autona siihen nähden että monet pitävät sitä premium-merkkinä.Mun kokemukset näistä verrokeista palauttavat ensimmäisenä mieleen jämäkämmän ajotuntuman sekä yleisen laadun ja viimeistelyn tason eli Audissa lienee edelleen vähemmän muovia kuin Seatissa. Tietysti, mitä kukakin sitten arvostaa. Tottakai Seat ja Audi ovat samaan konserniin kuuluvina yhteneviä osiltaan mutta eihän toikaan konserni omiltaan oksaa sahaa. Esim uuteen lippulaiva-Superbiin ei saa samoja varusteita, joita Passatiin on tarjolla.
Haha joo.
Tämä on ehkä jatkoajan masentavin ketju (miksi edes luen tätä paskaa). Joku jantteri oli muuttamassa ulkomailta Suomeen ja firma tarjoaa autoedun ilmeisesti varsin löyhillä rajoituksilla, ja mikä on tämän jätkän valinta: Passat. Volkswagen Passat. Ehkä Skoda? Voi jumalauta sentään. Jonkun tutulla oli ollut Sitikka, josta oli tykännyt, mutta ei sellaista silti missään nimessä, vaan "VAG ehdottomasti". Golf Variantin vaihtovinkit, Octavian umpiossa kosteutta. Ja jollain oli BMW X3 joka on oikeastaan auton vastine sille että roikottaa kasuaalisti bleiseriä olalla, sellainen kiinteistönvälitystoimiston myyntipäällikön valinta.
Mikä vittu teitä vaivaa?
edit: ah joo, Seatin ja Audin muovisuuden vertailua.
Esim uuteen lippulaiva-Superbiin ei saa samoja varusteita, joita Passatiin on tarjolla.
Ja kerran nyt autoketjussa ollaan niin kysynpä kuitenkin. Eli kuinka hankalaa on myydä pakettiauto Suomessa? Pitäisi organisoida muutto Espanjasta Suomeen ja yksi vaihtoehto olisi vaihtaa tuo nykyinen X3 johonkin pakuun (esim Volkswagen Crafter) ja ajaa nuo täällä olevat tavarat Suomeen. Katsoin jos laitan täällä 15000-17000€ Crafteriin niin vastaavien pyyntihinta nettiautossa on jotakin 24000-30000€ välillä. Nopeasti katsottuna Tullin sivuilta tuolle autolle kohdistuva vero olisi jotain 2000-3000€ väliltä ja kustannukset Malaga - Helsinki välille on about 1500-2000€. Mutta jäänkö kuseen tuon pakettiauton suhteen vai meneekö se kaupaksi jos sitä myy reilusti halvemmalla hinnalla (esim 20000€) kuin autokaupat ilman, että ostan siihen talvirenkaita, webastoa jne jne?
Ristiriitaiset fiilikset tuon pakettiautosuunnitelman suhteen. Toisaalta olisi helppoa tuoda tavarat sillä Suomeen ja samalla voisi roudata kivan määrän eri viinejä ja muita Espanjan tuliaisia. Mutta toisaalta vituttaa laittaa suuri määrä omaa aikaa / sitoa omaa rahaa kiinni projektiin jossa tuntuu olevan riski jäädä aika pahasti pakkaselle suhteutettuna siihen, että voisin vaan lykätä nämä nykyiset tavarat kuljetusyrityksen kyytiin ja maksaa jonkun 2700-4000€ siitä.
Nyt en tiedä mikä sun nykyinen auto on. Joskus sulla oli E91 3-sarjan bemari? Sehän on ihan miellyttävä auto, aika ahdas ja hintaero 5-sarjalaiseen ei ole kovin iso, mutta ihan ok, ja jos sinne kamat ja lapset saat mahtumaan niin mikäs siinä.Jaa, laitappa sitten jotain vaihtoehtoja näille. Voin seuraavalla kerralla harkita kolmen skidin ja näiden vaatimien kamojen kuskaamiseen jotain niistä tuon nykyisen suht tilavan ja taloudellisen mutta meille tarpeeksi tehokkaan tilalle.
Mikä vittu teitä vaivaa?
No en minä ainakaan tiedä. Mulla on ollut Opel, Pösö, Seat, Sitikka ja nyt Ford. Kerro mulle, mikä työsuhdeauto minun pitää ottaa, etten menetä skenepisteitä. Tai anna nyt ainakin vaikka 3-5 vaihtoehtoa. Vai pelkäätkö, että pilkaan niitä hyvien tai huonojen perusteluiden kera?Siis hyviä autoja? Teille pitää kertoa hyviä autoja?
Nyt en tiedä mikä sun nykyinen auto on. Joskus sulla oli E91 3-sarjan bemari? Sehän on ihan miellyttävä auto, aika ahdas ja hintaero 5-sarjalaiseen ei ole kovin iso, mutta ihan ok, ja jos sinne kamat ja lapset saat mahtumaan niin mikäs siinä.
Tuossahan on jo useita hyviä vaihtoehtoja, edellä mainittiin muutama lisää. Ei se toimi niin että aina kysytään minulta mikä auto olisi hyvä, koska se ihminenhän siinä on se ongelman ydin eikä se volkkari.No en minä ainakaan tiedä. Mulla on ollut Opel, Pösö, Seat, Sitikka ja nyt Ford. Kerro mulle, mikä työsuhdeauto minun pitää ottaa, etten menetä skenepisteitä. Tai anna nyt ainakin vaikka 3-5 vaihtoehtoa. Vai pelkäätkö, että pilkaan niitä hyvien tai huonojen perusteluiden kera?
Et sitten luetellut yhtään. No siitä huolimatta sulle ei tuota vaikeuksia kertoa, mikä auto on huono valinta. En oikein pysy mukana sun ajatusmaailmassa. Mullahan ei siis ole koskaan ollut työsuhdeautoa ja tuskin tuleekaan. Omia ovat olleet kaikki.Tuossahan on jo useita hyviä vaihtoehtoja, edellä mainittiin muutama lisää. Ei se toimi niin että aina kysytään minulta mikä auto olisi hyvä, koska se ihminenhän siinä on se ongelman ydin eikä se volkkari.
Nilkasta pureminen on kivaa, tämmöinen besserwisser kyseessä. Ensin räkyttää ja ei uskalla kertoa omaa mielipidettään, kun pelkää jonkun räkyttävän takaisin. Kun on noin paskalla asenteella liikenteessä, niin tottahan näin olisi käynyt.No siitä huolimatta sulle ei tuota vaikeuksia kertoa, mikä auto on huono valinta. En oikein pysy mukana sun ajatusmaailmassa.
Siis mitä helvettiä Leon ja Sako. Mikäköhän kohta mielipiteessäni jäi epäselväksi? Että mikä on vaihtoehto VAG-kulkineille? Sehän olisi tietysti ihan anteeksiannettava selitys sille miksi on mennyt Comfortline Golfin hankkimaan. Että ei tiedä että muitakin autoja on.
Kaasu-Passat on mielenkiintoinen vaihtoehto, lähinnä pitää tsekata että millä tavoin se vaikuttaa hintaan. Tällä hetkellä tuota moottorivaihtoehtoa ei ainakaan suoraa löydy nettisivujen hinnastosta.
Volkkarilla on Passatista myös se ladattava hybrid-malli, mutta silloin itse auton hinta nousee merkittävästi.
Ja kerran nyt autoketjussa ollaan niin kysynpä kuitenkin. Eli kuinka hankalaa on myydä pakettiauto Suomessa? Pitäisi organisoida muutto Espanjasta Suomeen ja yksi vaihtoehto olisi vaihtaa tuo nykyinen X3 johonkin pakuun (esim Volkswagen Crafter) ja ajaa nuo täällä olevat tavarat Suomeen. Katsoin jos laitan täällä 15000-17000€ Crafteriin niin vastaavien pyyntihinta nettiautossa on jotakin 24000-30000€ välillä. Nopeasti katsottuna Tullin sivuilta tuolle autolle kohdistuva vero olisi jotain 2000-3000€ väliltä ja kustannukset Malaga - Helsinki välille on about 1500-2000€. Mutta jäänkö kuseen tuon pakettiauton suhteen vai meneekö se kaupaksi jos sitä myy reilusti halvemmalla hinnalla (esim 20000€) kuin autokaupat ilman, että ostan siihen talvirenkaita, webastoa jne jne?
Ristiriitaiset fiilikset tuon pakettiautosuunnitelman suhteen. Toisaalta olisi helppoa tuoda tavarat sillä Suomeen ja samalla voisi roudata kivan määrän eri viinejä ja muita Espanjan tuliaisia. Mutta toisaalta vituttaa laittaa suuri määrä omaa aikaa / sitoa omaa rahaa kiinni projektiin jossa tuntuu olevan riski jäädä aika pahasti pakkaselle suhteutettuna siihen, että voisin vaan lykätä nämä nykyiset tavarat kuljetusyrityksen kyytiin ja maksaa jonkun 2700-4000€ siitä.