Itse en ole ranskalaista omistanut, mutta varsinkin sitikat iskevät ainakin periaatteessa persoonallisuudellaan.
Kaksi kaveria on ajellut ranskiksilla, toinen 307 pugilla ja toinen kakkoskoppaisella cliolla. Molemmissa kyllä sähkökaapelit meidän suolaisiin olosuhteisiin aivan liian ohutta tavaraa, suurimmaksi osaksi johtoniput ovat vieläpä suojaamattomia (ilman kumista kutistesukkaa). Cliossa johdoissa ei ollut edes värikoodeja, joten väärin toimivan etusisävalon vian hakeminen oli yhtä helvettiä. Italiaanot tässä suhteessa varmaankin samaa luokkaa, vaikka viat eivät olisi yleisiä, on niiden korjaaminen huomattavasti vittumaisempaa kuin mekaanisten vikojen, joissa homma on yleensä melko selkeä.
Ruotsin kikottimissa sähköt ovat olleet esimerkillisiä, kun valmistajat tuntevat suolan vaikutuksen muoveihin, Saksalainen toteutus on myös varsin asiallista, ml myös Opel.
Pingpongvehkeisiin en ota kantaa kun kaveripiirissä ei ole ollut, enkä ole joutunut korjaamisissa avustamaankaan.
Kaksi kaveria on ajellut ranskiksilla, toinen 307 pugilla ja toinen kakkoskoppaisella cliolla. Molemmissa kyllä sähkökaapelit meidän suolaisiin olosuhteisiin aivan liian ohutta tavaraa, suurimmaksi osaksi johtoniput ovat vieläpä suojaamattomia (ilman kumista kutistesukkaa). Cliossa johdoissa ei ollut edes värikoodeja, joten väärin toimivan etusisävalon vian hakeminen oli yhtä helvettiä. Italiaanot tässä suhteessa varmaankin samaa luokkaa, vaikka viat eivät olisi yleisiä, on niiden korjaaminen huomattavasti vittumaisempaa kuin mekaanisten vikojen, joissa homma on yleensä melko selkeä.
Ruotsin kikottimissa sähköt ovat olleet esimerkillisiä, kun valmistajat tuntevat suolan vaikutuksen muoveihin, Saksalainen toteutus on myös varsin asiallista, ml myös Opel.
Pingpongvehkeisiin en ota kantaa kun kaveripiirissä ei ole ollut, enkä ole joutunut korjaamisissa avustamaankaan.
Viimeksi muokattu: