Veikkaan, että olisi huolinut. Karo tosin halusi pelata IFK:ssa, mutta ensi kaudeksi IFK ei halunnut jatkaa Karon kanssa. Hienoa, että jatkaa uraansa ja lopettaa "sitten joskus" omilla ehdoillaan!Karoliina Rantamäki, 46, jatkaa uraansa Espoossa: "Sydämeni on aina ollut sininen"
Karoliina Rantamäki, 46, jatkaa uraansa Espoossa: ”Sydämeni on aina ollut sininen”
Karoliina Rantamäki, 46, jatkaa uraansa Espoossa: ”Sydämeni on aina ollut sininen”yle.fi
Mikseiköhän K-Espoo ole aiemmin naista joukkueeseen huolinnut? Pirun hyvä pelaaja kuitenkin olemassa, edelleen.
Okei, eli sininen sydän on pelkkää kädenlämpöistä jargonia.Veikkaan, että olisi huolinut. Karo tosin halusi pelata IFK:ssa, mutta ensi kaudeksi IFK ei halunnut jatkaa Karon kanssa. Hienoa, että jatkaa uraansa ja lopettaa "sitten joskus" omilla ehdoillaan!
Ei välttämättä, mutta saattaa HIFK:n organisaation alla olla mukavammat oltavat taloudellisesti. Ymmärtääkseni HIFK on ottanut Gimmat isoksi osaksi brändiä ja puitteet sen mukaiset.Okei, eli sininen sydän on pelkkää kädenlämpöistä jargonia.
Eiköhän se ainakin osaltaan ole totta. Kumminkin Espoossa pelannut 15(?) vuotta. Mutta varmasti myös pieni kuitti pääkaupungin suuntaan, koska ei enää ensi kauden joukkueeseen kelvannutOkei, eli sininen sydän on pelkkää kädenlämpöistä jargonia.
Ei ole kyllä helppoa vastausta miten naisten jääkiekon ja urheilun ylipäätänsä saisi kannattavaksi toiminnaksi pääsarjatasoilla. Alkupääomaa ja hyvää tahtoa pitäisi olla aika paljon ja aikaa myös, mutta tämän lisäksi selkeä toimintasuunnitelma miten tähän päästään.Tiiä näistä taas sanoa juuta eikä jaata yhden artikkelin pohjalta. Jutun perusteella yksi henkilö oikealla toimenkuvalla voi nostaa tason korkealle ja seuran kiinnostavaksi pelaajille. Ja samoin yksi henkilö väärällä toimenkuvalla voi tuhota kaiken tuon edellisen hyvin lyhyessä ajassa. En nyt bussin alle heitä ketään yhden jutun pohjalta, mutta tältä tämä nyt näyttää.
Harmillinen homma jos ei löydy jatkuvuutta naisten sarjan ja kiekon kehittämiseen, vaan näitä yksittäisiä pyrskeitä silloin tällöin, kunnes taas joku ottaa töpselin irti seinästä.
Kiekko-Espoo julkaisi sopimustilanteensa.
Kyllä juuri näin.Ei ole kyllä helppoa vastausta miten naisten jääkiekon ja urheilun ylipäätänsä saisi kannattavaksi toiminnaksi pääsarjatasoilla. Alkupääomaa ja hyvää tahtoa pitäisi olla aika paljon ja aikaa myös, mutta tämän lisäksi selkeä toimintasuunnitelma miten tähän päästään.
Nyt tuntuu, että mennään jonkin ajan rahoilla ja toivotaan, että ihmiset löytää hallille ja sponsorit alkavat soittelemaan voidaanko antaa tukea ja no.. sen nyt tietää kauanko sitä jatkuu.
Seuraan itse aika paljonkin naisten jääkiekkoa ja siitä syystä somen algoritmit sylkee uutisia ja päivityksiä ihan ok, mutta varsinaista markkinointia edes minun silmiini ei osu kuin silloin tällöin, joten en usko, että lajia seuraamaton tietää yhtään mitä siellä tapahtui
Olen kuullut huhuja jostain Naisten Liigan brändiuudistuksesta tulevalle kaudelle, mutta mitään konkreettista minulla ei ollut vielä tiedossa. Tuo taitaa sitten olla se uudistus. Odotan kuitenkin virallisen tiedotteen ennen kuin kommentoin mitään.Onko kenelläkään tietoa mikä tämä mainos on?