Asiat joista kukaan ei ole sinulle kateellinen

  • 6 551
  • 37

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Eli keräilläänpä vähän vastapainoa niiden ketjujen asioille joissa itseäsi voit kehua.


-Luullaan joskus homoksi baarissa. Riippuen siitä miten hiukset on tullut laitettua ja kuinka kohteliaalla tuulella olen. Ks luuloharhaisista 99% on naisia.

-Kärsin paniikkihäiriöistä.

-Kokoa 46 olevat kengät on yleensä jo ostettu pois kun itse jonkun hienon malliston kaupassa huomaat.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Lähes kaksimetrisenä hujoppina kolistelen päätäni jatkuvasti mihin sattuu. Enimmäkseen lamppuihin. Uusiin ihmisiin tutustuttaessa tai vanhoihin tuttuihin törmätessä saan joka ikinen kerta kuulla ne samat fraasit aiheeseen liittyen. "Sä oot todella pitkä!" Joo. Tiedän kyllä.

Niin ja linnanmäellä eivät päästä mihinkään hyvään laitteeseen enää. Boikotoin paikkaa, joten saavat pitää tunkkinsa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kivuliaat peräpukamat on luullakseni asia, joka ei herätä suunnatonta kateutta edes suomalaisessa elämäntapaköyhälistössä. Asiaa ei suurestikaan auta, että vietän valtaosan työpäivistäni joko tietokoneen ääressä, tyhjänpäiväisissä palavereissa tai auton ratissa istuen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Krooninen persaukisuus.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei tule mieleen.

Anteeksi OT.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Edellisestä postaajasta tuli mieleen, että mun lerssin koosta tuskin kukaan on kateellinen.
 

Masentaja

Jäsen
Kesken oleva putkiremontti/kylppäriremontti/keittiöremontti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tähän on olemassa auttava käsi, joka on aikoinaan asennettu kiinni olkapäähäsi. Tarkistapa joku päivä, vieläkö se on siellä.
Perkele, kun asensivat toisenkin jutun, tuohon nivusiin. Sen hedelmät vie kaiken minkä auttava käsi kotiin kantaa.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Kaverini puheista päätellen olen ajautumassa henkilökohtaiseen katastrofiin kun olen hankkimassa koiran. Minusta on kuulemma tulossa ihan kuin yh-isä joka ei enää koskaan voi liikkua yhtään missään, ja tulen unohtamaan kaikki sosiaaliset kontaktini kun koira vie kaiken huomioni. Ei voi kun nauraa tuollaiselle spekuloinnille. Kannattaisi pitää pää kiinni asioista joista ei mitään ymmärrä. Meinasin täräyttää takaisin että olet itse mennyt hankkimaan lapsen, ja pakenet aina tilaisuuden tullen bisselle kun et muuten voi mennä, mutten viitsinyt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perkele, kun asensivat toisenkin jutun, tuohon nivusiin. Sen hedelmät vie kaiken minkä auttava käsi kotiin kantaa.

No niin no. Isävainaa tapasi sanoa tähän (eli meihin kakaroihin) viitaten, että kyllä tämän tuskan kestää, kun sen lystin muistaa, joka oli meitä tehessä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Olen viime vuosina onnistunut luomaan itselleni jonkinlaisen loukkaantumisten jatkumon. Aina kun yhden asian saa kuntoon, niin tuhoan jotain mikä ei ole ikinä aikaisemmin aiheuttanut ongelmia. Viimeisimpänä siirtona olkapääleikkauksesta toivuttuani sain nivusen oireilemaan ja nyt se perkele on kipeenä aina kun on harrastanut liikuntaa. Ja yleensähän nämä loukkaantumiset tapahtuu jossain ihan helvetin typerässä tilanteessa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Olen viime vuosina onnistunut luomaan itselleni jonkinlaisen loukkaantumisten jatkumon. Aina kun yhden asian saa kuntoon, niin tuhoan jotain mikä ei ole ikinä aikaisemmin aiheuttanut ongelmia. Viimeisimpänä siirtona olkapääleikkauksesta toivuttuani sain nivusen oireilemaan ja nyt se perkele on kipeenä aina kun on harrastanut liikuntaa. Ja yleensähän nämä loukkaantumiset tapahtuu jossain ihan helvetin typerässä tilanteessa.

Jari Litmanen, Ben Eaves, kuka olet?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Krooninen väsymys.

Nukuin 20 vuoden ajan 4 tuntia yössä, eli toinen mokoma per vuorokausi tuli univelkaa. 20 kertaa 4 kertaa 365 on 29200 tuntia nukkumatonta unta painamassa niskaa. Se kun iskee päälle keski-iässä yhtenä hyökynä, niin vituttaa. Ei tarvitse kuin istahtaa ja laittaa silmät kiinni, niin uni tulee minuutissa. Pitkällään puolessa. Pari viikkoa sitten nukahdin hammaslääkärin tuoliin kesken porauksen, suu auki. Välillä pelottaa ajaa autoa, kun ajan sen 200 km päivässä ja joudun läpsimään itseäni poskille ja laulamaan että pysyn hereillä.

Nukkukaa, nuoret. Se on rahaa pankkiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Edellistä liipaten. Äärimmäisen kehnot unenlahjat.

En pysty nukkumaan, ennen kuin talossa kaikki muut ovat nukahtaneet ja herään yleensä jo siihen, jos joku tulee (vaikka kuinka hiljaa) huoneeseen, jossa nukun. Olen kuin Leon (siis siinä elokuvassa), nukun jatkuvasti melkeinpä toinen silmä auki, ettei kukaan pääse yllättämään.

Istualtaan nukkuminen esim. lentokoneessa tai autossa on sula mahdottomuus. Muutenkin vieraassa ympäristössä nukkuminen on hyvin kyseenalaista. Siitäpä sitä univelkaa sitten kertyy...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellä taas on ongelma se, että nukun liikaa. Sellaiset 12h-14h/vrk ja tuolloinkin tekee tiukkaa nousta ylös lähes aina. Illalla/yöllä sitten herää päivään joka meni jo. Tuskinpa kukaan on tästä kateellinen sillä ei tämä hauskaa ole tämä liika nukkuminen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nukahdan alle puolessa tunnissa vain jos olen äärimmäisen väsynyt. Liikunta ei juurikaan nopeuta nukahtamista, vaan pikemminkin käy päinvastoin. Vuodesta toiseen minulla on kestänyt vähintään tunti nukahtamisessa eikä sekään vielä ole mikään tae siitä, että nukkuisin tasaisesti seuraavat seitsemän tuntia. Lähes 16 vuoden ajan olen herännyt keskellä yötä joko raksahdukseen, käsittämättömään tunteeseen siitä, että kello onkin jo yhdeksän, armottomaan kusihätään tai muuten vaan, jonka jälkeen on kestänyt sen tunnin pari, että uni on taas ottanut minusta vallan.

Joskus pystyn nukahtamaan lähes millaisessa melussa tahansa, mutta ukkosella en vaan kykene nukahtamaan, vaan kuuntelen ja odottelen koko rajuilman ajan sen päättymistä. Lentokoneessa nukkuminen on äärimmäisen hankalaa, mutta onneksi sitä ei ole päässyt pahemmin kokemaan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jari Litmanen, Ben Eaves, kuka olet?

Ai ai, viestini ei kuulunutkaan tähän ketjuun, toi parivaljakko on ihan takuulla kateellinen jopa meikäläiselle. Toisaalta, jollain kierolla tapaa olen kateellinen siitä, että Litti pystyy pullonkorkista loukkaantumaan. Ei siihen joka jätkä pysty.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ehkä oikeastaan kaksi:
1) Sammun helposti

2) En ole Facebookissa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
2) En ole Facebookissa.

Saletisti sieltä osa haluaisi poiskin. Facebookkaajat olivat muuten aiemmin kunnon käännyttäjiä, mutta nykyään se ei enää edes kiinnosta ketään onko Facebookissa vai ei. Onko Facebook nykyään tässä Twitter/Instagram-maailmassa jo last season?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös