Asia, joka avautui minulle - Liiga versio

  • 1 369
  • 7

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
NHL-puolella on omansa. Vapaa keskustelulla on omansa. Liigan vuoro!

Asia, joka avautui juuri Sinulle, kerro se myös minulle ja meille muille.
 

axe

Jäsen
Voi olla että tää on ollut jo aiemmin Poju-kohujen tietämistä lähtien, mutta nyt kuulin ekaa kertaa ja sanon: Jypin nykyinen maalilaulu tekee valtavan yllätyksen pystymällä olemaan vielä huonompi kuin edellinen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi olla että tää on ollut jo aiemmin Poju-kohujen tietämistä lähtien, mutta nyt kuulin ekaa kertaa ja sanon: Jypin nykyinen maalilaulu tekee valtavan yllätyksen pystymällä olemaan vielä huonompi kuin edellinen.
Se tais olla pointtikin. Ärsyttävän huono, hinnalla millä hyvänsä.
 

axe

Jäsen
Avautui, että meillä on Liigassa valmennusjohto, jolla on pitkäksi venyneessä rankkarikisassa koko ajan käytettävissä Marcus Davidsson, mutta laittaa hänet laukomaan vasta 19:ntenä vaihtoehtona jopa Jesper Ahlrothin jälkeen. Jonkun pitäisi saada tuollaisesta valmentamisesta potkut.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Avautui, että meillä on Liigassa valmennusjohto, jolla on pitkäksi venyneessä rankkarikisassa koko ajan käytettävissä Marcus Davidsson, mutta laittaa hänet laukomaan vasta 19:ntenä vaihtoehtona jopa Jesper Ahlrothin jälkeen. Jonkun pitäisi saada tuollaisesta valmentamisesta potkut.
Itse olisin laittanut luukkuvahdinkin ennen MDtä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös