Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 986
  • 33 886

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Don vaikuttaa mieheltä joka punnertaa jäätävän tornin ja jättää vessan vetämättä.
Hän tykkäsi valittaa siitä kuinka vessat eivät enää vedä kunnolla. Tuo siis sopisi hyvin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että olen tylsä hetero, jolla ei ole ristiriitaa fyysisen kehonsa eikä sukupuoli-identiteetinsa kanssa. Ei kiinnosta muoti, suuret joukkokokoontumiset eikä kaasugrillit.
Tosi masentavaa.
Pienpanimoiden oluet, erikoiskahvit ja kylmäsavustettu lohi ovat onneksi paheitani, joten vielä on toivoa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Rocky 4:n kuvauksissa oli aikanaan haettu realismia sillä, että Stallone ja Lundgren olivat mäiskineet toisiaan oikeasti. Kuvausten aikana Stallone oli päätynyt 8 päiväksi sairaalaan teho-osastolle.

Ivan Dragon tappio oli kylmää propagandaa. Ilmankos vitutti.

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ässä-arvan takana lukee että myyntipaikat maksavat voitot 10 000 euroon saakka. Ehkä siinä joku R-kiska varmaa saa vähän aikaa ihmetellä jos sellaista summaa tulisi joku hakemaan. Rajan on täytynyt joskus olla alhaisempi koska olen käynyt (äitini) tonnin (euroissa) voiton hakemassa Danske Bankista... Tästä on varmaan kuitenkin kahdeksisen vuotta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suomi on tällä hetkellä ainoa maa, jolla on mitali kaikista Olympialaisista vuodesta 1908 alkaen, eli siitä lähtien kun Suomi ensimmäistä kertaa osallistui kisoihin.

(Ruotsi toki tulee vielä tasoihin, mutta ei ole vielä saanut näistä kisoista mitalia.)
Ruotsin saldon toki pilaa 1896 kisat joissa floppasivat ilman mitaleita. Mardröm.
 

Glove

Jäsen
Ässä-arvan takana lukee että myyntipaikat maksavat voitot 10 000 euroon saakka. Ehkä siinä joku R-kiska varmaa saa vähän aikaa ihmetellä jos sellaista summaa tulisi joku hakemaan. Rajan on täytynyt joskus olla alhaisempi koska olen käynyt (äitini) tonnin (euroissa) voiton hakemassa Danske Bankista... Tästä on varmaan kuitenkin kahdeksisen vuotta.
Minä en saanut nostettua edes 200 € voittoa eräältä huoltoasemalta. Toki menin sinne aamulla töihin mennessäni niin ei niillä tietenkään ollut kuin pohjakassa siellä kassakoneessa. Vuosi oli muuten sama jolloin eurot tulivat käyttöön ja tuo oli ensimmäinen euromääräinen veikkausvoittoni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ensin mä hoksasin että Billie Eilish on nainen eikä mies, ja sitten hoksasin että ei hitto se sittenkin on mies, mutta nyt tajusin että hemmetti se onkin se nainen. Tai no varmuus tuli kun äsken googletin.

Joo en lue Reginaa enkä Sinä & Minää, paitsi parturissa!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Siis ensin mä hoksasin että Billie Eilish on nainen eikä mies, ja sitten hoksasin että ei hitto se sittenkin on mies, mutta nyt tajusin että hemmetti se on onkin se nainen. Tai no varmuus tuli kun äsken googletin.

Avautuiko myös olut tahi muu urheilujuoma?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon ihastunut yhteen Prisman kassaan, mut se kattoo mua kuin jotain juoppoa. Ymmärrätteks tekään että miks?

Osta ensi kerralla vissyvettä sekä hedelmiä ja tarkkaile, muuttuukö katseensa millään tavalla.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä ajattelin Marskin olevan johdannainen marsalkasta.
Minä tiesin aiemmin vain marskimaan. Marskimaa – Wikipedia

Suomi on tällä hetkellä ainoa maa, jolla on mitali kaikista Olympialaisista vuodesta 1908 alkaen, eli siitä lähtien kun Suomi ensimmäistä kertaa osallistui kisoihin.
Eikös nuo 1908 olleet muutenkin ensimmäiset olympialaiset, jossa urheilijat edustivat jotain valtiota tmv? Vai olenko ollut väärässä?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mä oon ihastunut yhteen Prisman kassaan, mut se kattoo mua kuin jotain juoppoa. Ymmärrätteks tekään että miks?
Onko kyseessä automaattikassa vai perinteinen? Itse tykkään enempi niiden perinteisten muodoista (ks. kuva), mutta onhan siinä automaatissa enemmän mistä ottaa kiinni.
 

Liitteet

  • kassa.png
    kassa.png
    888,6 KB · kertaa luettu: 69
K

Kiekkokatsoja

Keihäskarsijoista löytyy suomimiesten kirjo. Yksi on kyvytön mediapelle. Toinen voisi tehdäkin jotain, muttei pysty. Ja kolmas hoitaa hommansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös