Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 006
  • 33 830

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jotkut oikeasti ottavat suomi rapin ihan liian vakavasti
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan finaaleissa pelaa pommikoneita, lapasia, kylmähermoisia äijiä ja nakkimakkaroita, jos Jatkoajan "kolumneja" on uskominen. En lukenut muuta kuin otsikot.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on sitten Hietsun sukuhautaan ikiaikainen hautapaikka. Tai jos hautakirjaa uskotaan (miksi emme) ainakin vuoteen 9999.
Viime vuonna siihen laitettiin enemmän porukkaa kun viimeiseen 60 vuoteen yhteensä. Kyllä mun tuhkat siihen sitten joskus mahtuu.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen todellakin loman tai pidempien vapaiden tarpeessa. Olen ajoittain aivan loppu tätä kaaosta ja sekoilua. Ensimmäinen kerta moneen vuoteen, kun koen tällästä kokonaisvaltaista puutumista koko touhuun.

Onneksi keskiviikkona pääsee loppuviikoksi täältä pois.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on sitten Hietsun sukuhautaan ikiaikainen hautapaikka. Tai jos hautakirjaa uskotaan (miksi emme) ainakin vuoteen 9999.
Viime vuonna siihen laitettiin enemmän porukkaa kun viimeiseen 60 vuoteen yhteensä. Kyllä mun tuhkat siihen sitten joskus mahtuu.
Ootko nyt kumminkin varmistanut Hiatasen Juhalta että asia on ihan ookoo hänelle...?

*Ba dummmm... Tssssh!*
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Käyttäjä Punamusta näyttää kadonneen palstalta kokonaan. Lieneekö tämä päivä sitten ollut liikaa? Edeliinen lause oli tosiaan hassuttelua, toivottavasti ei ollut liian mautonta.


E
Pelikieltoketjun kautta käyttäjä näyttäisi sittenkin löytyvän. Ei vaan jostain syystä pysty tägäämään. Otapa näistä nyt sitten selvää.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
@Via Dolorosa laitettiin banniin juuri Lukon mestaruusottelun kynnyksellä. Olisi ollut mukava nähdä juhlintansa unelman vihdoin toteutuessa.
Ja mulle avautui että Rauman Lukko voitti taas jääkiekon suomenmestaruuden. Nämä otteluiden alkamisajat on hämännyt sivusta seuraajaa.

Mikäs siinä. Onnittelut Raumalle.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No eiköhän kaveri ole juhlimassa ihan livenä muiden lukkolaisten kanssa. Tai ainakaan itselleni ei tulisi mieleenkään pyöriä jossain keskustelupalstalla jos oma jengi veisi kannun.
Jep, sama täällä. Mutta eihän siellä torilla viikkoa putkeen sentään juhlita, tuskin edes Raumalla :D Kyllä ne suurimmat tunteenpurkaukset siinä viikossa ehtivät laantua.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brian Johnson ja Malcolm Young ovat laulaneet/soittaneet Velvet Undergroundissa.

Mutta...
Ei se Velvet Underground, eikä se Brian Johnson. Malcolm Young sen sijaan on juuri se.

 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nisäkkäät, ja ehkäpä jopa ihmiset, voivat hengittää osin myös anuksensa kautta, kertoo tuore japanilainen tutkimus.

Anuksessa on runsaasti verisuonia, minkä vuoksi muun muassa peräpuikkoina annetut lääkkeet imeytyvät nopeasti verenkiertoon.

Tokion lääke- ja hammaslääketieteen yliopiston tutkijat huomasivat kokeissaan muun muassa hiirillä ja rotilla hapen käyttäytyvän osin samoin. Tämä avaisi uusia mahdollisuuksia veren hapettamiseen esimerkiksi sellaisissa tilanteissa, joissa hengityskoneista on pulaa.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Nisäkkäät, ja ehkäpä jopa ihmiset, voivat hengittää osin myös anuksensa kautta, kertoo tuore japanilainen tutkimus.

Anuksessa on runsaasti verisuonia, minkä vuoksi muun muassa peräpuikkoina annetut lääkkeet imeytyvät nopeasti verenkiertoon.

Tokion lääke- ja hammaslääketieteen yliopiston tutkijat huomasivat kokeissaan muun muassa hiirillä ja rotilla hapen käyttäytyvän osin samoin. Tämä avaisi uusia mahdollisuuksia veren hapettamiseen esimerkiksi sellaisissa tilanteissa, joissa hengityskoneista on pulaa.


Ei ne 1700-luvun lääkärit siis ihan hakoteillä olleetkaan vaan ennemminkin aikaansa edellä!
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat

Ei ne 1700-luvun lääkärit siis ihan hakoteillä olleetkaan vaan ennemminkin aikaansa edellä!

Minkähänlaisia elvytysohjeita ruvetaan kohta suunnittelemaan, kun jo nyt vähennetään suuhun puhaltamista?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK

Ei ne 1700-luvun lääkärit siis ihan hakoteillä olleetkaan vaan ennemminkin aikaansa edellä!

Väkisin jää miettii, että onnistuikohan tuo joskus, mikä sai sitten uskomaan siihen, kun ilmeisen kauan pidettiin ohje päällä.

"Elvyttäjiä varoitettiin hengittämästä vahingossa sisäänpäin!" - anus oli ainakin mystinen ja pelottava jo satoja vuosia sitten.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei noilla vaalikoneilla tee hevon kukkua. Mulle tyrkytetään aina ekana kristillisdemareita, vaikka se on ehkä tokavika puolue, mitä äänestäisin. Sitten mun listat on täynnä Kepua ja jotain Hjalliksen liikkeitä, sama homma kuin KD:n kanssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei noilla vaalikoneilla tee hevon kukkua. Mulle tyrkytetään aina ekana kristillisdemareita, vaikka se on ehkä tokavika puolue, mitä äänestäisin. Sitten mun listat on täynnä Kepua ja jotain Hjalliksen liikkeitä, sama homma kuin KD:n kanssa.
Minullakin oli yllättävän korkealla KD. Äänihän menee joko RKP:lle tai Kokoomukselle.
 

Liitteet

  • Screenshot_2021-05-15-13-29-31-104_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-05-15-13-29-31-104_com.android.chrome.jpg
    324,6 KB · kertaa luettu: 143
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös