Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 696 914
  • 33 882

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No niin ja tässä jo yllytetään perverssiin tekoon. Ihan kohta raportoin. En tiedä minkä viestin raportoin Jatkoajan miljoonista viesteistä, mutta jonkin niistä raportoin.
Raportoi, niin mä saan tykätä. Joku muu sitten ignooraa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mutta mieti tuollaisen koiran kouluttamista. Vaatii kouluttajalta jo vähän heittäytymistä.
Harjoittelussa käytettävät eritteet (siemenneste) tulee lapsettomuusklinikoilta jossa näytteenantaja on antanut luvan käyttää näytettä koiran koulutukseen. Ei siellä poliisien tarvitse päivät pitkät tuottaa näytteitä harjoitteluun... ;-)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Tänään lentoturmatutkinta-erikoisraportin jaksossa käsiteltiin vuonna 2008 Meksikossa tapahtunutta lento-onnettomuutta joka vei mm. sisäministerin hengen (monen muun lisäksi). Olin sen jakson joskus nähnyt. Avautui että maassa olleena selvityjänä (silminnäkijänä) haastateltiin suomalaista Ulrika Björkstamia. Olen hänet jossain ohjelmassa nähnyt aikoinaan puhumassa selviytymisestä mutta nyt vasta yhdistin sen tähän onnettomuuteen (jonka olin joskus nähnyt Lentoturmatutkinta-ohjelmassa).
Katsoin tuota itsekin ja oli aika darwin-palkintokamaa, että molemmat pilotit oli huijanneet/lahjoneet kys. konetyypin lentolupakirjansa (tms). Jossain muussa hommassa tuollaisen korruption ymmärtää, mutta lentokoneen kapteeni on itsekin jonnin verran kusessa kun tulee nähdyn kaltainen kompetenssivaje. Ehkä ajateltu että se toinen kapteeni olisi oikea ja osaisi hommansa ja nyt kävi vaan "huono tuuri" kun kumpikaan ei osannut lentää. Ja sopivaa tietysti, että kyseessä oli hallituksen kone, kyydissä joku iso - varmaankin yhtä korruptoitunut - kiho.
Aika freak accident toki silti, joutua joku 7 kilsaa edessä lentäneen Boeingin pyörteeseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
[/QUOTE]
Poliisi on kouluttanut "seksikoiria"... Siis koiria jotka tunnistavat eriteitä seksuaalirikospaikalta. Koirat löytävät sellaisia eritetahroja joita tavanomaisella poliisitutkinnalla löydetä. Kaikkea sitä koulutetaankin. Ja hyvä niin jos koirat auttavat seksuaalirikosten ratkaisussa.
Mutta mieti tuollaisen koiran kouluttamista. Vaatii kouluttajalta jo vähän heittäytymistä.


Eikös tää ollut muutaman vuoden takainen aprillipila?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui, että ns. tavalliselle duunarille tulee tänä vuonna pitkät jouluvapaat, kun 27.12. on sunnuntai. Toki tulisi vielä pidemmät vapaat, jos 27.12. olisi lauantai. Mitähän aktiviteettia he keksivät, kun oikein mihinkään ei saisi mennä ja mitään ei saisi tehdä?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui, että ns. tavalliselle duunarille tulee tänä vuonna pitkät jouluvapaat, kun 27.12. on sunnuntai. Toki tulisi vielä pidemmät vapaat, jos 27.12. olisi lauantai. Mitähän aktiviteettia he keksivät, kun oikein mihinkään ei saisi mennä ja mitään ei saisi tehdä?
No eikö normaalistikin jouluna dokata himassa. Nyt sitä voi vaan tehdä enemmän. Onneksi vastuullisesti Alkon juomilla, joiden terveysvaikutukset ovat lievemmät kuin tuontiviinan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle avautui, että ns. tavalliselle duunarille tulee tänä vuonna pitkät jouluvapaat, kun 27.12. on sunnuntai. Toki tulisi vielä pidemmät vapaat, jos 27.12. olisi lauantai. Mitähän aktiviteettia he keksivät, kun oikein mihinkään ei saisi mennä ja mitään ei saisi tehdä?
Eiköhän työväenluokka tee jouluna aika pitkälle sitä samaa kuin me yrittäjätkin. Juovat glögiä ja syövät kinkkua. Tekevät sitä vain halvemmista astiastoista ja vuokra-asunnoissaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veikkaan aika kiireistä joulua poliisille. Toivottavasti Kisahallin putkassa on riittävästi tilaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohdit halvemmat glögit ja kinkut! Ei pidä luulla, että nettomaksaja alkaisi naukkailemaan jotain Marlin perusglögiä saati ostaisi tarjouskinkkua. Tai olisi voittanut sen Kärkkäisen Sikapäiviltä.
Itseasiassa en vain viitsinyt liikaa tuoda luokkaeroja esiin, kun muuten olisi joku kisahallin joutuva tavallinen duunari voinut loukkaantua. Enkä jaksa lukea heidän rahvaanomaista kielenkäyttöään, kun ovat poissa tolaltaan.
 

Glove

Jäsen
Tietokoneen hiiren softassa olikin tuommoinen ominaisuus jolla sen voi virittää toimimaan eri alustalla. No nyt toimii hyvin uuden hiirimaton päällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se tunne, kun ostaa kaupasta vitsikirjan ja huomaa kotona sen sisältävän sivu toisensa jälkeen itse keksimiään vitsejä.
Voisin lyädä pääni vetoa että yhdessäkään kaupassa koskaan myydyssä vitsikirjassa ei ole ensimmäistäkään "vitsiä" joka saisi edes hymähtään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän minulla on hieno mies. Silloin pari viikkoa sitten kun sorruin juomaan niin mies perui lapsensa viikonlopun kertomalla että meillä on vatsatautia. Minä olisin kyllä selvinnyt viikonlopuksi ja viikonlopusta. Mies vaan halusi että saan rauhassa tehdä "surutyön" epäonnistumisestani hänen tukemana. Mies valitsi lapsensa sijasta minut. Se oli kyllä aikamoinen uhraus. Ja kertoo syvästä rakkaudesta. Sellaisesta jota en koe ansaitsevani.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Iisoppi jos jatkoajassa olisi sydänreaktio... Hienon puolison olet kyllä rinnallesi saanut. Tällaiset viestit saa mielen iloiseksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hienon puolison olet kyllä rinnallesi saanut.
Se on kyllä totta. Ikävä kyllä koen usein etten ole hänen arvoisensa. Enkä tajua mistä kumpuaa se ääretön rakkaus jolla hän minua hellii. Onhan hänkin on minulle rakas... voisin vaan olla parempi vaimo hänelle kuin nyt olen ollut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Retroperjantaissa analysoitiin DJ Bobon sanoituksia.





Tämän teoksen sanoma on kuulemma se, että jokaisen pitää itse ottaa homma haltuun.

Jos tuolla analysoidaan enemmänkin näitä eurodance-sanoituksia, niin tätähän pitää alkaa kuunnella.

Analyysit esimerkiksi E-Roticin sanoituksista olisivat kiehtovia. Haluaisin myös analyysin niistä lukuisista Move Your Body -nimisistä kappaleista, miten niiden sanomat poikkeavat toisistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös