Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 702 915
  • 33 893

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Battery juiced exotic orange mango passionfruit maistuu siltä, että siihen voisi sopia viina.
Osta 5 tölkkiä sitä ja sitten pullo Virosta haettua viinaa. Sekoita ja itke.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osta 5 tölkkiä sitä ja sitten pullo Virosta haettua viinaa. Sekoita ja itke.
Itkin.
Kuulostaa esanssien sekamelskalta. Viina(kin) on parhaimmillaan joko raakana tai yksinkertaisilla aineilla - kuten vichy tai vaikkapa appelsiinituoremehu - höystettynä.
No joo ei siihen välttämättä sopisi, mutta hetken luulin jo ostaneeni jonkun alkoholijuoman kaupasta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui että eihän kiekkoilija kenen nimi on Luk(as) Klok voi pelata kuin Lukossa. LukLok, Lukko.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Liitteet

  • Screenshot_20200728-182423.jpg
    Screenshot_20200728-182423.jpg
    535,1 KB · kertaa luettu: 166

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että en tiedä miltä tää sivusto näyttää tietokoneella nykyään. En oo käyny varmaan viiteen vuoteen tietokoneella Jatkoajassa.

Avautui myös, että en oo käyttäny koko tietokonetta pariin vuoteen. Mitähän sillä ees tekee nykysin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Suvi Teräsniska on hyvä laulaja ja kaikkee, mutta on siis 31v vasta. Kyllä mä nyt jotenkin ajattelin sen olevan siellä 35-40v välillä. Ehkä on vaan niin kauan ollut noissa piireissä ja tasaisin väliajoin nimi milloin missäkin. Mutta oli ylläri siis tuo ikä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Prinssi Charlesin ja Lady Diana Spencerin häitä vietettiin keskiviikkona. Jotenkin minun mieleni liittää (isot) häät ja viikonlopun toisiinsa ja siksi tämä tieto yllätti minut. Itse en siis muista häitä kun olin vielä aika pieni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös