Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 283
  • 33 886

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan normisetti jengiä baareissa. Mikä juttu se muka oli lehdessä. Ehkä ne oli Michelin-paikat ja ylänappi kiinni -jengi, millä alahuuli väpättää kun lukee tän ja kaks ylänappia oli auki.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan normisetti jengiä baareissa. Mikä juttu se muka oli lehdessä. Ehkä ne oli Michelin-paikat ja ylänappi kiinni -jengi, millä alahuuli väpättää kun lukee tän ja kaks ylänappia oli auki.
Just tultiin yhdestä Stadin TOP-10 ruokapaikasta, aivan täynnä oli. Toisaalta steissin viereinen peruspubi on vain puolillaan, muutenkin keskusta vaikuttaa uinuvalta ulkona
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Se että vessapaperia kuuluu hamstrata, kun on kansallinen hätä. En oikein tiedä miksi, mutta näin kuulemma vain kuuluu tehdä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se että vessapaperia kuuluu hamstrata, kun on kansallinen hätä. En oikein tiedä miksi, mutta näin kuulemma vain kuuluu tehdä.
Nolotti tänään kassalla, kun oli pakko ostaa lisää vessapaperia (peruspaketti). Tai mikään pakko, mutta kun se oli kotona lähes lopussa. Meinasin tehdä ison kyltin, että "LOPPU, EN HAMSTRAA!". Muut osti enemmän.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että vessapaperia kuuluu hamstrata, kun on kansallinen hätä. En oikein tiedä miksi, mutta näin kuulemma vain kuuluu tehdä.
Tulee mieleen se South Parkin jakso, missä selvisi, että AIDS paranee piikittämällä tiivistettyä rahaa suoraan suoneen. Jospa harvat ja valitut tietävät, että vessapaperi toimii samaan tapaan Koronaan?
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Nolotti tänään kassalla, kun oli pakko ostaa lisää vessapaperia (peruspaketti). Tai mikään pakko, mutta kun se oli kotona lähes lopussa. Meinasin tehdä ison kyltin, että "LOPPU, EN HAMSTRAA!". Muut osti enemmän.

Työkaverit nauroi minulle, kun kävin torstaina ostamassa perheelle viikonlopun ruuat. En siis mitään säilykkeitä vaan ihan perus kalaa/lihaa. Aamulla koitin heidän hekottaessa sanoa, että katsokaa vaan niin siellä on tänään hyllyt tyhjillään ja kauheat ruuhkat. Eivät varmaan nauraneet cittarin kassalla tänään. Kerrankin olin kaukaa viisas.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Työkaverit nauroi minulle, kun kävin torstaina ostamassa perheelle viikonlopun ruuat. En siis mitään säilykkeitä vaan ihan perus kalaa/lihaa. Aamulla koitin heidän hekottaessa sanoa, että katsokaa vaan niin siellä on tänään hyllyt tyhjillään ja kauheat ruuhkat. Eivät varmaan nauraneet cittarin kassalla tänään. Kerrankin olin kaukaa viisas.
Olosuhteiden takia käytiin tänään, periaatteessa hiukan ennen varsinaista ruuhka-aikaa. Tuo on kohtuullisen iso kauppa, mutta ei mikään automarketti, yleensä perjantaisinkin korkeintaan viisi ihmistä jonossa edellä kassalla. Tänään piti jonottaa reilusti yli puoli tuntia kassalle. Olisin kääntynyt ilman ostoksia takaisin jonot nähtyäni ja mennyt myöhemmin uudelleen, mutta tuo hysteria pakotti käytännössä tekemään ostokset heti, jos yleensä halusi syödä jotain viikonloppuna. Toinen kauppakeskuksen marketti on rempassa, eli suuri osa seudun asukkaista käy tällä hetkellä tuolla ostoksilla - ja se näkyy. Tomaattimurska: melkein loppu ja oma suosikki kokonaan loppu, hernekeitto (jota on hätävarana kaapissa, en olisi ostanut muutenkaan, mutta piruuttani kurkkasin): täysin loppu, ruisleipä (oma merkki, jota on yleensä runsaasti tarjolla): täysin loppu, perus-Elovena: vain kahden kilon säkkejä jäljellä. Koko ostoslista saatiin kyllä katettua, mutta olihan siellä ei-oota jo ennen viittä iltapäivällä. Mitä sitten seitsemän aikaan? G-sus!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän se vessapaperin hamstraaminen sattuu siihen että kaikkien on pakko "kusta ja paskantaa". Niin se elämä vain on. Ei tunneta muita tapoja hoitaa putsaaminen kuin pyyhintä. Ihan telkkarissa tohtorikoulutettava sanoi että vessapaperi on sellaista että sille ei keksitä korvaajaa. Siksi sitä on pakko olla kun pakko siellä tyhjennyksellä on käydä.
 

444

Jäsen
Työkaverit nauroi minulle, kun kävin torstaina ostamassa perheelle viikonlopun ruuat. En siis mitään säilykkeitä vaan ihan perus kalaa/lihaa. Aamulla koitin heidän hekottaessa sanoa, että katsokaa vaan niin siellä on tänään hyllyt tyhjillään ja kauheat ruuhkat. Eivät varmaan nauraneet cittarin kassalla tänään. Kerrankin olin kaukaa viisas.
Kävin tänään paikallisessa Prismassa tekemäSä perus ruokaostoksia. Tai siis olisin tehnyt, jos hyllyt eivät olisi olleet maailmanloppua enteilevässä kunnossa. Vessapaperiakin tarvitsin, koska viimeinen rulla kotona oli puolillaan. Poistuin sitten kaupasta tyhjin käsin ja tulin kurkkaamaan lähiön k-marketin tilannetta. Tavallista enemmän ihmisiä, mutta hyllyt täynnä tavaraa ja sainpa sitä omaa suosikkivessapaperianikin sen perus kuuden rullan pakkauksen. Näköjään tyhmyys tiivistyy automarketeissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kevät tuli lumi suli rapakosta esiin tuli meitsi! Ei olis penskana uskonut että samoilla kulmilla oon näin paljon myöhemmin. Back to square one. Rosvosektori! Kädet ylös housut alas täältä tulee munavaras. Äiti tuu ikkunaan täällä huutaa Petri.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kevät tuli lumi suli rapakosta esiin tuli meitsi! Ei olis penskana uskonut että samoilla kulmilla oon näin paljon myöhemmin. Back to square one. Rosvosektori! Kädet ylös housut alas täältä tulee munavaras. Äiti tuu ikkunaan täällä huutaa Petri.
No onko se Petriiiiiiii...?! Kädet ilmaan!
 
K

Kiekkokatsoja

Jatkoajan keskustelu, on pääasiassa "jatkoajan kirjoittelua". Näin useimmissa ketjuissa.
-Kerro mielipiteesi tai jaa murheesi, palsta.
 
K

Kiekkokatsoja

Ehkäpä maksamme pienen palan takaisin niille ikäryhmille, jotka jälleenrakensivat Suomen..
Tarjoamalla mahdollisuuden jatkaa elämää, ja mahdollisesti välttää koronaa, ja kuolemaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui miksi kirjastoista on hamstrattu tänään kirjoja. Kaupoista loppui vessapaperi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toi tässä koronavouhotuksessa vituttaa kaikista eniten ettei tiä koska taas pääsee kirjastoon. Just loppu sopivasti luettavakin. Täytyy varmaan lähteä tonkiin kirppiksiä jos sattus löytyyn jotain muutakin kun Ilkka Remeksiä, Reijo Mäkeä ja korkkareita. Eipä kyllä kirppareilta oo juuri koskaan mitään kiinnostavaa luettavaa löytyny. Nii, ja kai nekin muuten kiinni on, en tiä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hesburger on lähtenyt mukaan korona-talkoisiin. Sovellukseen on kuulemma putkahtanut tänään pari kunponkia joilla saa drive-in-kaistoilta kaksi kerrosateriaa kympillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös