Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 703 503
  • 33 895

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Trivagon mainoksia ei ole tullut telkkarista aikoihin?!?! Ikävä rouva munamiehen kasvosa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nolottaa kun baarissa nauroin tälle ääneen yksin istuessani. Olishan tuo kova, mistä sais tilattua?
Varmaan apteekista tai jostain seksin liittyviä tavaroita myyvästä liikkeestä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt ne äänestää siellä Iso-Britanniassa ja on jännät paikat. Yle seuraa äänestystä. Saako konservatiivipuolue enemmistön ja Boris voi ajaa brexitin loppuun... Vai voiko työväenpuolue muuttaa asiaa...
 

ace

Jäsen
Varmaan apteekista tai jostain seksin liittyviä tavaroita myyvästä liikkeestä.
Epäilen että olisi vapaasti myynnissä, mutta saisiko apteekista ilman reseptiä sittenkin? Omaa rööriä en ole valkaisemassa, mutta haluaisin omistaa perseenvalkaisuttimen ihan vaan että voisin sanoa että omistan sellaisen. Olisihan se hienoa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Nykyisin, jos esimerkiksi NHL-valmentaja saa potkut, täytyy erikseen uutiseen kirjoittaa, että potkut johtuivat pelillisistä syistä, eikä jonkun pelaajan mielensäpahoittamiesta. 2020 here we come!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Trivagon mainoksia ei ole tullut telkkarista aikoihin?!?! Ikävä rouva munamiehen kasvosa.
Tämä on ikävää. Kyllä joka mainoskatkolla näytrttävää pikavippilafkan kovin rintavaa lainakorkoselvittäjääkin katsoo, mutta rva Munamiehessä oli muitakin ansioita eikä niin pahasti se kusetus haitannut katselukokemusta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä joka mainoskatkolla näytrttävää pikavippilafkan kovin rintavaa lainakorkoselvittäjääkin katsoo,
On muuten aika herkku siinä piukeessa mekossaan. Toki tissitoppi ja persefarkut houkuttaisi varmaan köyhiä velkavankeuteen vieläkin paremmin. Ehkäpä vielä joskus, ehkäpä vielä joskus...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oonko ihan hakoteillä vai onks teistäkin Bo Johnsonissa ja Jukka Rautakorvessa jotain samaa? Siis muutakin kuin että ovat hienoja miehiä?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

ace

Jäsen
Kysehän on laser- tai "lääkehoidosta".
Jos todella olet kiinnostunut aiheesta, lukemisen arvoinen on oheinen valkaisuaiheinen Cosmopolitan'in artikkeli
Tokihan tiesin mistä on kyse, pisti vaan naurattamaan tuo @pettter käyttämä termi ”perseenvalkaisutin” ja se että hän listasi sen samaan muiden kodinkoneiden ja viihde-elektroniikan kanssa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En epäillyt hetkeäkään ettet sinä olisi sitä tiennyt. Kunhan yritin hassutella omalla tavallani. Itseäni huvittaa tuossa artikkelissa, että kyseisellä trendillä menee vahvasti...
Pistää miettimään, joko maailma on valmis.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiks Martin ookaan Gerhardin poika? Äiti on Jean Alesi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän hommaan kaikki seksiin liittyvät tarvikkeet Varustelekasta.

Biltema on myös hyvä.

Onko mitään romanttisempaa kuin yhdistää omat nännit kumppanin nänneihin käynnistyskaapeleilla, suorittaa anaalipenetraatio auton vetokuulalla käyttäen liukasteena täyssynteettistä 10W40-nelitahtiöljyä samalla kun hyväilee klitorista lumiharjalla?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jallu-pullo.

Klunk klunk.

Aaaaaaah, vittu tämä on kyllä elämän eliksiiriä. Parempaa kuin Smirnoffi. Tai karpalolonkero.

Kohta lähen kapakkaan. 0.34 junalla. Tai konkelilla.

Laitan musahöpinät soimaan nappikuulokkeihin ja lähen talsimaan pysäkille.

Röyh.

Veni, vidi, vici.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Biltema on myös hyvä.

Onko mitään romanttisempaa kuin yhdistää omat nännit kumppanin nänneihin käynnistyskaapeleilla, suorittaa anaalipenetraatio auton vetokuulalla käyttäen liukasteena täyssynteettistä 10W40-nelitahtiöljyä samalla kun hyväilee klitorista lumiharjalla?
Ei ole sitten yhtään romanttista. Kokeiltu on. Seuraavan kerran tosin käytän 5W40 öljyä. Josko se siitä sitten.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen jo useana vuonna tehnyt varsinkin jouluksi niitä hanna-tädin pikkuleipiä josta tällä palstalla on perustettuna jopa oma ketjunsa. Eilen minulle taisi lopulta avautua miten niistä pikkuleivistä saa hieman edes sirompia tehtyä eikä niin pirun ryppyisiä. (tähän kyllä voi kaksimielinen vinoilla jotain vanhemman ikäluokan ryppysistä pipareista tms... Mutta minä en ole onneksi kaksimielinen, pois se minusta)

Olen ennen ollut perkeleen tyhmä. Olen luullut että taikinasta pyöritetään ensin pieni pallo ja sitten se laitetaan uunipellille. Tämän jälkeen sitä painetaan vielä kämmenellä hieman lyttyyn, mutta en tiedä mistä olen tuollaisen harhakuvitelman saanut päähäni?

Eilen teinkin niin että pyörittelin taikinasta vain palloja ja laitoin ne uunipellillä uuniin paistumaan. Pikkuleivät kyllä menivät hieman lyttyyn sitten uunissa, eivät jääneet pallon muotoisiksi. Tällä tavalla tehtynä niihin ei tullut kuitenkaan niin paljon ainakaan ryppyjä vaan ovat nyt paljon sirompia kuin ennen. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi kasvaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös