Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 822
  • 33 830

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle avautui että täälläpäin ei ole motarilla poliiseja ikinä. Tulin Unkarista kyydillä, ja päästiin Romanian puolelle niin kuski paino tallan pohjaan. Siinä sitten painettiin 160 km/h vailla huolia. Kysyin että eikö yhtään pelota jotta poliisi nappaa, mutta ne kuulemma istuu kaupungeissa ja kylissä autoissaan ja kyttäävät siellä. Ei ne motarille lähde kun ei niitten Dacioilla saa ketään kiinni. Hihih.
 
K

Kiekkokatsoja

Sipilän hallitushan nämä korotti. Taisivat tuplaantua entisestä.
On se niiiiin hyvä, että raha menee hyvään tarkoitukseen. Kokovaralo *ulkku Rinne varmaankin korottaa maksuja, kun kohta on kassa Valtiolla tyhjä.
Köyhät, jolla ei oo varaa hälyyttäviin navigaattoreihin, maksaa tyhmyyksistään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Iso osa viehättävimmistä asiakkaista joita olen palvellut, on tupanneet olemaan vegaaniruokavaliolla eläviä naisia. Mitähän tästä pitäisi tällaisen auttamattoman lihan ystävän oikein tuumia? Siis kyllähän minäkin välillä vegeä ostan, mutta jotenkin vaikea nähdä, että joskus luopuisin lihasta kokonaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Iso osa viehättävimmistä asiakkaista joita olen palvellut, on tupanneet olemaan vegaaniruokavaliolla eläviä naisia. Mitähän tästä pitäisi tällaisen auttamattoman lihan ystävän oikein tuumia? Siis kyllähän minäkin välillä vegeä ostan, mutta jotenkin vaikea nähdä, että joskus luopuisin lihasta kokonaan.

Onko ne kertoneet? Vai mistä sen muuten voi tietää?

No lihan ystävä voi tuumia, että noi syö noin ja minä näin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onko ne kertoneet? Vai mistä sen muuten voi tietää?

No lihan ystävä voi tuumia, että noi syö noin ja minä näin.
No siis satavarma nyt ei tietenkään voi ikinä olla, mutta kun ihminen tulee kauppaan ihan kunnon ruokaostoksille ja hihnalta löytyy tofua, härkistä sun muuta vegeruokaa eikä ainuttakaan liha- tai maitopohjaista tuotetta, niin sen perusteella on jo melko helpo tehdä johtopäätös, että tuskin tuo ihminen eläinpohjaisia tuotteita syö lainkaan. Ja siis en mä sillä että veganismi olisi jotenkin huono juttu, päinvastoin. Mietin vaan että miten on mahdollista, että keskimäärin ainakin joka toinen vegaaninainen on enemmän tai vähemmän hyvännäköinen yksilö. What's their secret?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No siis satavarma nyt ei tietenkään voi ikinä olla, mutta kun ihminen tulee kauppaan ihan kunnon ruokaostoksille ja hihnalta löytyy tofua, härkistä sun muuta vegeruokaa eikä ainuttakaan liha- tai maitopohjaista tuotetta, niin sen perusteella on jo melko helpo tehdä johtopäätös, että tuskin tuo ihminen eläinpohjaisia tuotteita syö lainkaan. Ja siis en mä sillä että veganismi olisi jotenkin huono juttu, päinvastoin. Mietin vaan että miten on mahdollista, että keskimäärin ainakin joka toinen vegaaninainen on enemmän tai vähemmän hyvännäköinen yksilö. What's their secret?

En tiedä. Toki vegaaniruoka on aika terveellistä ja siten edesauttaa varmasti myös ulkonäköä.
 
K

Kiekkokatsoja

No siis satavarma nyt ei tietenkään voi ikinä olla, mutta kun ihminen tulee kauppaan ihan kunnon ruokaostoksille ja hihnalta löytyy tofua, härkistä sun muuta vegeruokaa eikä ainuttakaan liha- tai maitopohjaista tuotetta, niin sen perusteella on jo melko helpo tehdä johtopäätös, että tuskin tuo ihminen eläinpohjaisia tuotteita syö lainkaan. Ja siis en mä sillä että veganismi olisi jotenkin huono juttu, päinvastoin. Mietin vaan että miten on mahdollista, että keskimäärin ainakin joka toinen vegaaninainen on enemmän tai vähemmän hyvännäköinen yksilö. What's their secret?
No joilla on varaa vege terveysruokaan, on myös varaa ja halua monin muin keinoin ylläpitää ulkonäköään ja terveyttään. Niin se menee.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Huoli pois, veikkonen. Tulet kyllä toimeen tulevan kumppanisi kanssa, oli hän sitten kasvissyöjä tai ei. Vaikka toinen söisikin vain kasvikunnan tuotteita, ei sen tarvitsisi estää toista nauttimasta lihatuotteista. Näin mä ainakin luulisin. Tuo itse pohdintasi on kyllä jännää: pitääkö siis paikkansa, että moni kassalla käyvistä viehättävistä naisista asettaa liukuhihnalle kasvistuotteita... kiehtovaa, mutta et ole pulassa.
Juu siis en minä tässä ajanut missään nimessä sitä takaa, että paheksuisin vegaaniruokavaliota, vaikken sellaista itse noudata ja tuskin tulen ikinä täysin noudattamaankaan. Minusta olisi vain ja ainoastaan ihana jos naiseni söisi kasvissafkaa. Lähinnä aloin pohtimaan että voiko kasvissyönti oikeasti kaunistaa ihmistä ja sitten vielä @Valapatto kin toi esille tuon että kasvisruokavalio on erittäin ravintopitoista... Niin aloin vain hypoteettisesti miettimään että jos nyt itse ryhtyisin full vegaaniksi, niin olisinko kenties jo parin vuoden päästä niin vastustamattoman komea, että naiset piirittäisivät mua kärpästen lailla baari-illoissa? Hymiö.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso osa viehättävimmistä asiakkaista joita olen palvellut, on tupanneet olemaan vegaaniruokavaliolla eläviä naisia. Mitähän tästä pitäisi tällaisen auttamattoman lihan ystävän oikein tuumia? Siis kyllähän minäkin välillä vegeä ostan, mutta jotenkin vaikea nähdä, että joskus luopuisin lihasta kokonaan.

Moni vegaani ottaa suihin ja nielee vaikka sperma onkin eläinperäistä eritettä. Se on kuulemma eri asia, koska esim. lehmältä ei saa suostumusta kun siitä lypsää maitoa jolloin sitä ei voi juoda.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Moni vegaani ottaa suihin ja nielee vaikka sperma onkin eläinperäistä eritettä. Se on kuulemma eri asia, koska esim. lehmältä ei saa suostumusta kun siitä lypsää maitoa jolloin sitä ei voi juoda.
Sain tästä viestistä kyllä illan makeimmat naurut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Huomasin äsken, että olen kirinyt enää 397 peukutuksen päähän tykkäyskuninkaiden top 20 listasta. Ei sillä että tietenkään kalastelisin tietoisesti keneltäkään tykkäyksiä.

PS. Muistakaahan muuten sitten tykkäillä tästä viestistä!

hymiö
 
K

Kiekkokatsoja

Huomasin äsken, että olen kirinyt enää 397 peukutuksen päähän tykkäyskuninkaiden top 20 listasta. Ei sillä että tietenkään kalastelisin tietoisesti keneltäkään tykkäyksiä.

PS. Muistakaahan muuten sitten tykkäillä tästä viestistä!

hymiö
Itte en peukkuja kerää, mutta onhan ne ok. Tietää ainakin, että joku on lukenut kirjoituksen, ja ehkäpä jopa pitänyt siitä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itte en peukkuja kerää, mutta onhan ne ok. Tietää ainakin, että joku on lukenut kirjoituksen, ja ehkäpä jopa pitänyt siitä.

Parempi peukku palstalla kuin persiissä, kuuluu vanha viidakon sanonta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Yleensä meikäläisen mielestä keskustelupalstalla erottuu henkilöt joilla on hauskoja, oivaltavia tai asiapitoisia viestejä ko. aiheesta mitä käsitellään. Tuhat viestiä oman arjen kuvaamista on päiväkirjan pitoa keskustelupalstalla vaan kirjoittamisen ilosta. Volyymillä tietty jää mieleen koska joka ketjussa tulee ihmisille samaa tavaraa eteen, ei se silti tee niistä viesteistä hauskoja tai oivaltavia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Yleensä meikäläisen mielestä keskustelupalstalla erottuu henkilöt joilla on hauskoja, oivaltavia tai asiapitoisia viestejä ko. aiheesta mitä käsitellään. Tuhat viestiä oman arjen kuvaamista on päiväkirjan pitoa keskustelupalstalla vaan kirjoittamisen ilosta. Volyymillä tietty jää mieleen koska joka ketjussa tulee ihmisille samaa tavaraa eteen, ei se silti tee niistä viesteistä hauskoja tai oivaltavia.
Erottua voi monella tavalla. Sanotaanko, että onhan meillä täällä vuosien saatossa ollut monta sellaista kirjoittajaa, että sitä saattaa itse kukin arvata kenen näppikseltä teksti on peräisin näkemättä koko nimimerkkiä.

Ensimmäisenä tulevat mieleen valitettavasti poismennyt @pernaveikko , aivan mielipuolisista ja välillä ylitseampuvistakin viesteistään tunnettu @FASlapsi , pitkiä ja ajoittain myös syvällisempiäkin kertomuksia omasta elämästään meille jakava sympaattinen @vilperi , ilmeisen intohimoinen ruoanlaittaja sekä jossain määrin kierrätyskeskuksen "mammahahmo" @Iisoppi , minun tapaan intohimolla musiikkiin suhtautuva, erittäin huomaavainen ja ajatteleva nuori, ylioppilastutkintoa lähestyvä porilainen hujoppi @Punamusta , niin ikään nuori, itseironian ja itselleen nauramisen osaava, minun tapaan Lempäälän tunnetuinta loista aktiivisesti seuraava @SMT , herkkä ja tunteellinen sekä aina ylpeästi täysin omalla tyylillään vetävä @Ikävänkantaja sekä tietenkin sairaista läpistä ja heitoistaan tunnettu ehta manselainen @Johnny B. Goode

Listaa voisi varmasti jatkaa loputtomiin mutta nuo olivat ne nimet jotka mulla tuli ihan ekana mieleen niistä ketjuista, joissa itse vietän paljon aikaani. Pääasia että meillä on täällä palstapersoonia ja näkyviä sellaisia. Heidän ansiosta jatkis ei ole ikinä tylsä foorumi lukea. Kiitos teille ja kaikille muillekin joita en tässä tullut maininneeksi.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Ihan sama kuinka fiksuna keskustelu pysyy hetken Patrik Laine-ketjussa, niin joku oman elämänsä Sami Hedberg tulee kyrpä kovana kertomaan Fortnite-vitsiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle viimeinkin avautui, mikä Ed Sheeranissa on se juttu.

Puhuin yhden keikalla olleen naisen kanssa, ja tämä sanoi, ettei itsekään ollut lähtiessä mikään fani, mutta hänestä tuli sellainen. Kysyin sitten, mikä siinä Edissä niin kiehtoo. Häneen teki kuulemma suuren vaikutuksen se, että ihmiset olivat niin innoissaan ja tykkäsivät Ed Sheeranista. Ja niitä ihmisiä oli paljon. Siinä alkoi kuulemma itsekin väkisin tykätä Edistä.

Nythän mä hokasin!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Minulle viimeinkin avautui, mikä Ed Sheeranissa on se juttu.

Puhuin yhden keikalla olleen naisen kanssa, ja tämä sanoi, ettei itsekään ollut lähtiessä mikään fani, mutta hänestä tuli sellainen. Kysyin sitten, mikä siinä Edissä niin kiehtoo. Häneen teki kuulemma suuren vaikutuksen se, että ihmiset olivat niin innoissaan ja tykkäsivät Ed Sheeranista. Ja niitä ihmisiä oli paljon. Siinä alkoi kuulemma itsekin väkisin tykätä Edistä.

Nythän mä hokasin!
Taas todistettu oikeaksi ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tiedätteks te sen fiiliksen kun bussissa sellainen ihana perse no en tiedä tytön ikää mitä sitten häh painautuu vasten niin mitä sitten häh.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis tiedätteks te sen fiiliksen kun bussissa sellainen ihana perse no en tiedä tytön ikää mitä sitten häh painautuu vasten niin mitä sitten häh.

Silloin pitää vain nauttia. Kauniin nuoren tytön ahteri on juttu, johon olet viimeksi päässyt kiinni noin täysikäisenä. Ellet ole incel. Nehän ei pääse koskaan kiinni mihinkään.

Maailmassa kyllä arvostetaan nuorten tyttöjen ahtereita, sitä ei vain sanota yleensä suoraan. Siitä tykätään Instassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui tänään, että on näköjään mahdollisuus mennä duuniin sillä fiiliksellä, että ei joka ainut päivä vituta.

Alkoi nuo tehdashommat riittämään, eiköhän kulttuuri ole mun juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös