Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 971
  • 33 830
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Syötkö sä siis pelkkää roskaruokaa? Ei hyvä. Tai jos et siis ruokaa osaa laittaa niin mitä ihmettä sä syöt kotona?

Muttasiis, ruoanlaitossa kun opettelee perusteet vaan kuntoon, vaikka helppo resepti kerrallaan, niin hyvä tulee. Perusosaaminen siinä kuitenkin helppoa ja tekemällä oppii paremmin koko ajan.
Siis varmaan pääsen ensi vuonna muuttamaan vasta omilleni. Ei olisi ollut oikein taloudellisesti järkevää niinä köyhinä opiskelijavuosina. Nyt kun olen viimein oikeissa töissä niin voi alkaa toivon mukaan lähikuukausina realisesti ettimään omaa pientä vuokrakämppää jostain. Haluistahan tämä asia ei ole ollut enää useampaan vuoteen kiinni.

Niin että vastaukseksi mutsin ja välillä faijan kokkaamilla ruoilla on menty toistaiseksi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mestiksen logo on vaihtunut tuossa Jatkoajan osiossa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä ruokaa oppii nopeasti lähes kaikki laittamaan. Enemmän kyse on siitä, että kovin usein ei viitsisi. Järkevintähän olisi tehdä joku vaikka kolmen päivän setti kerralla, niin hommaa ei tarvisi tehdä kuin pari kertaa viikossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä ruokaa oppii nopeasti lähes kaikki laittamaan. Enemmän kyse on siitä, että kovin usein ei viitsisi. Järkevintähän olisi tehdä joku vaikka kolmen päivän setti kerralla, niin hommaa ei tarvisi tehdä kuin pari kertaa viikossa.
Juu. Mutta kyllähän se ainakin mulla on niin ettei vaan itselle oikein viitsi. Viikonloppuina joo, mutta viikolla... Parisuhteessa halusi panostaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Smitty#41 on ihan pentu. No niin olen mäkin, mutta vaan henkisesti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Smitty#41 on ihan pentu. No niin olen mäkin, mutta vaan henkisesti.
Jos pennun ensisijainen määritelmä on vanhempien kämpillä punkkaaminen 26-vuotiaana niin kai mä sitten olen pentu :D Tuo mitä täälläkin on kommentoitu, on kuitenkin ihan totta eli ei se ruoanlaiton opetteleminen todellisuudessa mitään rakettitiedettä ole. Toki jos siinä haluaa oppia oikeasti hyväksi, niin se vaatiikin sitten jo jonkin verran reeniä ja kokeiluja.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos pennun ensisijainen määritelmä on vanhempien kämpillä punkkaaminen 26-vuotiaana niin kai mä sitten olen pentu :D Tuo mitä täälläkin on kommentoitu, on kuitenkin ihan totta eli ei se ruoanlaiton opetteleminen todellisuudessa mitään rakettitiedettä ole. Toki jos siinä haluaa oppia oikeasti hyväksi, niin se vaatiikin sitten jo jonkin verran reeniä ja kokeiluja.
Hyvien kotiruokien esim. makaronilaatikko valmistaminen ei vaadi mitään perustaitoja kummempia. Toinen vaihtoehto nämä kaupan puolieinekset, joihin lisätään vain liha, esim italian pata. Tai ostaa kaupasta valmiin mausteseoksen esim thaimaalaista green currya, niin pussin kyljessä resepti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Juho Olkinuora oli mukana viime keväänä MM-kultaa voittaneessa Suomen maajoukkueessa torjuntaprosentilla 100 (1 matsi), ja on torjunut tällä kaudella KHL:ssä 11 matsia 94,5 % varmuudella. Kova jätkä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
MTV on muuttunut joksikin paramount networkiksi. Telkku.comissakin oli muutaman päivän natgeon paikalla, mutta vissiin tullut liikaa valituksia kun nyt taas natgeo näkyy omalla paikallaan etusivulla. No samaa roskaa tuolta paramountilta sinänsä taitaa tulla, mutta South Park ei enää tulekaan kympiltä kuten ennen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymys kai ennemmin on, että miksei SOK lanseerannut koko pienmyymälätoimintaansa Alepa-nimen alle. Alennushalli Pajunen oli kuitenkin jo niiden hallussa siinä vaiheessa, kun Sale perustettiin.

En muuten varmaan ole koskaan käynyt Salessa. Mökille ajaessa sellainen on matkan varrella, mutta on parempiakin pysähdyspaikkoja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kysymys kai ennemmin on, että miksei SOK lanseerannut koko pienmyymälätoimintaansa Alepa-nimen alle. Alennushalli Pajunen oli kuitenkin jo niiden hallussa siinä vaiheessa, kun Sale perustettiin.

En muuten varmaan ole koskaan käynyt Salessa. Mökille ajaessa sellainen on matkan varrella, mutta on parempiakin pysähdyspaikkoja.
Joo vähän junantakaisintuomana oli hahmottamista alepan ja salen eroista. Sitten tajusin ettei niitä ole.

Avautui, että menen ensi vuonnakin opiskelijajärjestön hallitukseen. Vittu.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllä minun lapsuudessa Alepoja oli muuallakin kuin pk-seudulla. Joskus ehkä 90-luvun alussa vasta Salet tulivat.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
50kmh alueella pienestä ylinopeudesta saa 170e rikesakon.
Aika hyvä summa, pienestä huolimattomuudesta.
Sipilän hallitushan nämä korotti. Taisivat tuplaantua entisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös