Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 653
  • 33 829

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Tinde
Minulle avautui juuri että tombraider onkin Vorssasta kotoisin.

Törkeää herjausta Naantalilaista (siis se veroparatiisi auringon alla) kohtaan. Varo vaan illalla kun Voortti kuski tulee stadiin valkosta käärmettä katsomaan (siis sitä orkesteria, eikä mitään Henri Saaren munaskuukkeleita), niin saatampa heitellä sua marinoiduilla Vasaanin rintapaloilla.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Ympäristötekijätkö?

Viestin lähetti girlzilla
Itse asiassa siskoni on aito tummatukka ja minä aito blondi.

Jos lapsi on isänsä näköinen, se johtuu perintötekijöistä. Jos lapsi on naapurin isännän näköinen, johtuu se ympäristötekijöistä. -Nimimerkin Vesuri signature

Minkäs värinen tukka sillä naapurin sedällä olikaan?
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Varsinkin maajoukkuepelien yhteydessä olin aikaisemmin kuulevinani varsinkin Mertarannan puhuvan venäläisestä "tsetleskooaa"-joukkueesta, mutta olikohan viime talvena kun vasta tajusin sillä tarkoitettavan ZSKA:aa. Joukkue oli tietenkin ihan tuttu nimeltäänkin, mutta jotenkin en vaan osannut yhdistää (väärin kuultua)nimeä ja vanhaa venäläistä joukkuetta.
 

Kyle

Jäsen
Re: Ympäristötekijätkö?

Viestin lähetti Karamahti
Jos lapsi on isänsä näköinen, se johtuu perintötekijöistä. Jos lapsi on naapurin isännän näköinen, johtuu se ympäristötekijöistä. -Nimimerkin Vesuri signature

Minkäs värinen tukka sillä naapurin sedällä olikaan?


Minulle "avautui" muinon nelosen dokkaria katsoessa, että joka kymmenennen lapsen isä on joku toinen kuin oletetaan olevan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Re: Re: Ympäristötekijätkö?

Viestin lähetti Gerodz
Minulle "avautui" muinon nelosen dokkaria katsoessa, että joka kymmenennen lapsen isä on joku toinen kuin oletetaan olevan.
Eli vieraissa käyvät ainoastaan lestadiolaisäidit, sillä eihän nyt kovin monessa muussa perheessä toisellekymmenelle päästä.
 

Körtti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ben Blood
Minulle aukeni eräs musiikkijuttu viime viikolla. Radio Cityllä pyörii mainos, jossa mainostetaan jotain hevikonserttia. No, siinä mainoksessa kerrotaan pändista nimeltä Nightwish (suomalaisethan on vissiin niin saatanan ylpeitä tästä pändistä). Eli Nightwish niminen pändi soittaa siis ns. heavy-musiikkia. Ja minä kun olen aina luullut, että eihän se tuollainen musiikki voi heviä olle, koska sen pändin naislaulajakin ulisee niissä lauluissa, kuin perseeseen pantu paviaani.

Ai että heviä on se sellainen musiikki. Se asia minulle valkeni.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Gerodz
Minulle "avautui" muinon nelosen dokkaria katsoessa, että joka kymmenennen lapsen isä on joku toinen kuin oletetaan olevan.
Mielestäni tämä tilastollinen seikka pääsisi todelliseen arvoonsa vasta sitten, jos selvitettäisiin, kuinka moni noista joka kymmenennen lapsen isästä onkaan vakisuhteessa jonkun muun kuin lapsen äidin kanssa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tässä päivänä muutamana älysin, mitä MTV-3 kanavalla esitetty amerikkalainen komediasarja "Kolmas kivi auringosta"(Third rock on the sun) tarkoittaa... Siis Hitlerin kivesten määrä, vai kuinka mones planeetta maa on auringosta katsottuna?! Voi vittu, että osaa ihminen välillä olla pässi.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Anton
Kerroit, että nisäkkäät synnyttävät eläviä poikasia?

Entäpäs sitten Ornithorhynchus anatinus eli vesinokkaeläin eli platypus? Se on nisäkäs, mutta se munii. Ei mitään sellaista massiivista kovakuorista niin kuin strutsi, vaan sillä on pienet, sievät nahkaiset munat kuten sinulla ja minulla.

Aina kun jokin asia tuntuu selkiintyvän, esille tulee jokin perhanan poikkeustapauksen poikkeustapaus...

Myös kyykäärme synnyttää elävät poikaset. Ne kuoriutuvat kyyssä...

Että silleen...
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juuri äsken vasta tajusin, että GoMobile-mainoksessa parodioidaan Miami Vice -sarjan poliisikaksikkoa. No eipä tuohon ahaa-elämykseen kauan mennytkään...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Monkin Monkia ja Stark Raving Madin (Kreisi kynäniekka) Ian Starkia näyttelee sama mies!

Maailmani suistui radaltaan kun tämän tajusin. En tunne enää itseäni...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tajusin tässä pari kuukautta sitten että vessanpyttyjen istuinalusta lähtee irti pytystä sievästi nostamalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin, kun kadunvarsimainoksia vaihdettiin. Ihmiset siis vaihtaa ne.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti pala
Tajusin tässä pari kuukautta sitten että vessanpyttyjen istuinalusta lähtee irti pytystä sievästi nostamalla.

Täh? Kävin just testaamassa, enkä minä ainakaan siististi nostamalla sitä irti saanut. Väkivaltaa en uskaltanut kokeilla.
Ylös se kyllä nousee, mutta irti en sitä saa.
Minkämallisesta vessanpöntöstä mahtaapi olla kysymys?

Mulla on käytössä tommonen perinteinen arabialainen.
Kyllä minä epäilen, että tuon irrottamiseen tarvitaan sitävarten erikseen suunniteltua työkalua.

Sinällään minulla EI ole tarvista kyseistä osaa irrottaa, mutta kuuluuhan tuo yleissivistykseen.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lap dance...

Pari vuotta sitten vietettiin suvun kesken grillausehtoota, ja mukana oli norjassa asuva setä ja hänen norjalainen vaimonsa jonka kanssa englanniksi keskustellaan..

No siinä sitten he "aikuiset" keskustelivat jostain lasten päivähoidosta, ja tätini sanoi jotain tyyliin "i took the crying baby into my lap..."

Niin koska uusi sana tuli minulle, kysyin heti että mitä "lap" tarkoittaa? -ja saatuani vastaukseksi että se on syli, niin heitin tietysti kuuluvasti:

"Oh, now i understand the meaning of lap dance... :)"

Lievää hilpeyttä aiheutti tämä kommenttini...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Lap dance...

Viestin lähetti kalma


"Oh, now i understand the meaning of lap dance... :)"


Huonosti käyttäytyvissä miehissähän Gary ja Tony haikailivat Lappiin juuri em. seikan takia.

"I´ve always wanted to go to Lapland. The home of lap dancing."


Silloin tuuskille viimeistään valkeni, että sarja on yksi televisiohistorian parhaista.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti timmi
Mulla on käytössä tommonen perinteinen arabialainen.
Kyllä minä epäilen, että tuon irrottamiseen tarvitaan sitävarten erikseen suunniteltua työkalua.

Arabialainen se täälläkin on. Liekö sitten uudempaa mallia, nimittäin saattaa hyvinkin olla että vanhemmissa tuo ei irtoakaan. Pitääpä jatkaa asian tutkimista näiltä osin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Yleensä niissä pöntöissä on sellaset muoviset tapit, jotka tökätään kiinni, kun asennetaan istuinalusta. Niitä on aika hankalaa toisinaan irroittaa. Joissain malleissa tapeissa ovat kierteet, jos haluaa esim. puhdistaa ko. renkaan perusteellisesti.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Lint
Sana "avaruus" tulee adjektiivista "avara".
Aivan huikeaa!

Juu, suomenkieli on mielenkiintoinen! Jos ajatellaan sanoja "ajatus" ja "ajatella", nehän tulevat verbistä "ajaa". Ajatuksia siis ajetaan...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minulle valkeni äsken että olen sittenkin vanhentunut kun kuulin että Eppu Normaalin edellisestä levystä on kulunut 11 vuotta.

Vastahän mä ostin sen kasetin (Imperiumin vastaisku).

:(
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen aina uskonut, että on olemassa sellainen tuote kuin Akaajuoma. Tosin en ole ikinä tiennyt kyseisestä tuotteesta mitään, mutta paljon olen rekkoja nähnyt joiden kyljellä kyseinen teksti seisoo. Tässä jokin aikaa sitten taas näin kyseisen Akaajuoman rekan ja jostain syystä vilkaisin sitä toistamiseen. Ei perkele! Siinä rekan kyljessähän luki julmetun kokoisin kirjaimin A.Kaajaluoma! Järkytys oli suuri, kun tajusin lukeneeni kyseisen firman tekstin varmaan kymmenen vuotta päin helvettiä. Tilanteesta en selvinnyt ilman rauhoittavaa olut tuopillista. Näen vieläkin painajaisia Akaajuomasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös