Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 678 675
  • 33 831

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kesätyttö 2016 ketjussa palstan näkyvimmät vihervasemmiston edustajat äänestäneet Li Anderssonia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kesätyttö 2016 ketjussa palstan näkyvimmät vihervasemmiston edustajat äänestäneet Li Anderssonia.

Menikö nyt väärään ketjuun kun piti mennä tuohon "Mille naurat nyt"?

Miksei ne äänestä Emma Karia, jolla kuitenkin on näköä ja semmoinen kevyt I'm ready -ilme useinkin yllään. Emmishän on naikuissa sen KGB:n vakoojan pojan kanssa. Tietty vaarakerroinkin on siis olemassa, kun taas tämä toinen kuuluu bilepuolueeseen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Miksei ne äänestä Emma Karia, jolla kuitenkin on näköä ja semmoinen kevyt I'm ready -ilme useinkin yllään. Emmishän on naikuissa sen KGB:n vakoojan pojan kanssa. Tietty vaarakerroinkin on siis olemassa, kun taas tämä toinen kuuluu bilepuolueeseen.

Ehkä juuri siksi, että Kari on naimisissa. Olen tältä palstalta oppinut, että uskontoryhmään kuuluva noudattaa omaa uskonkirjaansa sananmukaisesti ja siksi ei saa himoita toisen vaimoa. Kai Anderssonilla poikaystävä on, mutta tietääkseni hän ei ole vielä naimisissa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ehkä juuri siksi, että Kari on naimisissa. Olen tältä palstalta oppinut, että uskontoryhmään kuuluva noudattaa omaa uskonkirjaansa sananmukaisesti ja siksi ei saa himoita toisen vaimoa. Kai Anderssonilla poikaystävä on, mutta tietääkseni hän ei ole vielä naimisissa.

Ateistin onena on lupa himoita toisen omaa ja siksi Emma Kari, joka on luonnossa todella hyvännäköinen mustasankaisine laseineen. Emma kävisi kuin nakutettu esittämään yhteistyöhaluista sihteeriä pienen budjetin ihmisuhdelyhytelokuvaan, jossa repliikit ovat lähinnä yksittäisiä toistuvia sanoja, korkeintaan nelisanaisia lauseita ja ääntelyä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Vittu että voikin Yle Puhe olla paska kanava nykyään. Jos haluaisin kuunnella tyhjäpäistä lätinää kuuntelisin kaupallisia kanavia. Kyllä ennen oli kunnollista stna. Tjeu vaikka just nyt.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ylläkäydystä keskustelusta ja muutenkin on avautunut, että poliitikko lienee ihmisten mielissä (mun päinvastaisista mielikuvista huolimatta) seksikäs ammatti, siinä kuin lääkäri, palomies, sairaanhoitaja tai lentoemäntäkin. Mikään muu ei oikein voi selittää sitä, että olen toistuvasti joutunut keskelle keskusteluja, joissa esim. juuri Emma Karia ja Li Anderssonia kehutaan seksikkäiksi. Tässä ei ole nyt kyse mistään poliittisista kannoista tai vääristä ja oikeista mielipiteistä, vaan ihan siitä, että nuo ovat todella mitäänsanomattoman näköisiä. Enkä todellakaan ole mikään silikoniblondien ystävä itsekään, vaan sytyn usein ihan luonnollisen kauniista tyypeistä, mutta emmakarit hammasväleineen tai lianderssonit leveällä nenällä ja kiitorataotsalla ei kyllä väräytä tippaakaan.

Ehkä se valta, minkä poliitikon ammatissa ainakin jotkut saavuttavat, kiihottaa. Hiukan yleisempi tai perinteisempi tämä valta=seksikkyys on kai miesten kohdalla, mutta varmaan osalle toimii naisenkin kohdalla. Jack Nicholsonilla taisi olla a Few Good Menissä joku aihetta sivuava lainaus, kuinka mahtavalta tuntuu nussia vaikutusvaltaista naista suuhun tai jotain, en jaksa etsiä.

EDIT: Nyt kun jäin asiaa tässä tuottavuusloikkaa ottaessani tarkemmin pohtimaan, niin enpäs niin erilainen olekaan. Tai ainakin omalla kohdalla ammatti, älykkyys ja sosioekonominen asema lisäävät usein seksikkyyttä naisista puhuttaessa. Poliitikon ammatti on vain omaan silmään jotenkin niin keskinkertaisuuksien puuhaa ja nämä mainitut naiset harmaan näköisiä, että omakin kompassi meni hetkeksi sekaisin. Mutta joo, joku Emma Watsonin näköinen oikeasti älykäs puoluejohtaja, niin taidan olla Jackin linjoilla. Sellaista odotellessa jätän nämä Kari vs Andersson kiistelyt muiden vastuulle.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Avautui, että takavuosien pikkumaan suurlupaus Oliver Setzinger on 32 vuotta. Muistelin tuon tulleen liigaan 17-vuotiaana, aika mennyt nopeasti tuosta. Eikä ura loppujen lopuksi hirveän erikoinen ole ollut, Itävallalle varmasti kova pelaaja, mutta ei sielläkään ihan kirkkainta kärkeä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minulle avautui lopullisesti se että Kim Kardashian on 2010-luvun turhin julkisuuden henkilö koko maailmassa. Henkilö, jonka ainoa "meriitti" on olla rikas perijätär ja maailman sensaatiolehtien suosikki ei voi olla muuta kuin turha julkkis.

Oikeastaan koko Kardashianin perhe on täynnä turhia julkkiksia, mutta tämä tunnetuin Kardashian vetää tässä(kin) kategoriassa pohjat.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle avautui lopullisesti se että Kim Kardashian on 2010-luvun turhin julkisuuden henkilö koko maailmassa. Henkilö, jonka ainoa "meriitti" on olla rikas perijätär ja maailman sensaatiolehtien suosikki ei voi olla muuta kuin turha julkkis.

Oikeastaan koko Kardashianin perhe on täynnä turhia julkkiksia, mutta tämä tunnetuin Kardashian vetää tässä(kin) kategoriassa pohjat.
Eikös se alkupotku julkisuudelle ollut se, että joku faija tai faijapuoli oli O.J Simpsonin asianaja-armejan jäsen. Näin olen antanut itseni ainakin ymmärtää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös se alkupotku julkisuudelle ollut se, että joku faija tai faijapuoli oli O.J Simpsonin asianaja-armejan jäsen. Näin olen antanut itseni ainakin ymmärtää.
Isä puolusti O.J Simpsonia ainakin wikipedian mukaan. Seksivideo muuten päätyi julkisuuteen sopivasti vuonna 2007 eli suunnilleen samaan aikaan kun Keeping up with the Kardashians alkoi. Muuten kyllä aika turha julkkis, kuten Paris Hiltonkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Isä puolusti O.J Simpsonia ainakin wikipedian mukaan. Seksivideo muuten päätyi julkisuuteen sopivasti vuonna 2007 eli suunnilleen samaan aikaan kun Keeping up with the Kardashians alkoi. Muuten kyllä aika turha julkkis, kuten Paris Hiltonkin.
Mielestäni kimkardashianit ja parishiltonit - sekä kaiken maailman missbikinifitness-reality-"tähdet" - ovat kaikessa ärsyttävyydessään harmittomia ja jopa surullisia hahmoja, joiden kuuluisuus ja suosio kertovat pelkästään nykyajan sekopäisyydestä - ei henkilöistä itsestään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mielestäni kimkardashianit ja parishiltonit - sekä kaiken maailman missbikinifitness-reality-"tähdet" - ovat kaikessa ärsyttävyydessään harmittomia ja jopa surullisia hahmoja, joiden kuuluisuus ja suosio kertovat pelkästään nykyajan sekopäisyydestä - ei henkilöistä itsestään.
Niin. Jos jotkut ihmiset eivät olisi niin kiinnostuneita heistä, niin nämäkin turhakkeet eläisivät nyt perinnöillään eivätkä sillä millä nykyään elävätkään.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äsken tehdyissä kyselyissä oli henkilökohtainen motiivi. Jotain vanhaa kränää jatketaan.
Mulla ei kyllä ollut. Ei mulla ole mitään @Radiopää tä vastaan. Itse asiassa mulle avautui, että @Kanerva ei osaa päästää irti, kun yli kaksi kuukautta vanhoja asioita jaksaa vieläkin kaivella. No, tyylinsä kullakin. Toki myös minulla.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avautui, että vielä vuonna 2016 on ihmisiä jotka ovat arvomaailmoiltaan tarpeeksi ahdasmielisiä iloitakseen urheilijan kivuliaasti loukkaantumisesta, vain siksi että tämä sattuu edustamaan tiettyä kansallisuutta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Avautui useammassakin ketjussa, että jäsen @attendo on varsin tyytyväinen eilisen välierän tulokseen. Ei siinä mitään, syytä ollakin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Avautui, että edellinen Suomen jääkiekkomaajoukkueen valmentaja, joka ei pystynyt valmentamaan Suomelle arvokisamitalia tai Kanada-/maailmancupin finaalipaikkaa on Rauno Korpi.
 
Suomen ensimmäinen koulumassamurhaaja (Raumanmeri 1989) elellee keskuudessamme nelikymppisenä taviksena ilman että työkaverinsa tai läheisensä välttämättä tietävät.

The first school shooting in Finland took place already on January 25, 1989, in Raumanmeri, Western Finland. A 14-year old boy shot and killed two fellow pupils, 14 and 15 years of age. He also tried to kill a third one but did not succeed. After the shootings, he fled out of the school into nearby woods, but was caught by the police. Due to his low age – under 15 – no criminal charges were filed against him, and his name has never been revealed to the general public. As a motive for his actions, he stated that he had been bullied at school, and the killings were an act of revenge [3,4]. There is no information available about family background, no information about knowledge or experience of guns, and he left no information on the internet. Very little information was made public, in order not to jeopardize his anonymity.
Bullying as an Antecedent of School Shootings
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Avautui, että edellinen Suomen jääkiekkomaajoukkueen valmentaja, joka ei pystynyt valmentamaan Suomelle arvokisamitalia tai Kanada-/maailmancupin finaalipaikkaa on Rauno Korpi.

Ai sun piti vetää rane tähän soppaan, ihan kuin ei sillä olisi jo muutenkin paha mieli. Vähän löit lyötyä nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös