Qashqai on uusi CorollaNissan on hitain automerkki liikenteessä. Jos joudut Nissanin perässä ajamaan, voit olla varma, että matka-aikasi pitenee. Jos se Nissani on vielä beigen värinen, todennäköistä on, että kuolet tylsyyteen ennen kuin pääset perille.
Alkaa. Itelle toi kävi lätkän MM-kisoissa 2011, kun Ville Peltonen ei pelannutkaan. Ja tuolloin olin ite vasta nippa nappa päälle kolmefemma. Nyt vähän enemmän.Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
Ei, kun aikuisuus ja kröhöm kypsyys.Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
Mulla taitaa Ässissä olla Jarkka kaudella 2004-2005.Olisikohan Perrin ollut viimeinen itseäni vanhempi kuka on Palloseurassa pelannut? En jaksa tarkastaa, mennään Ekillä.
Itsellä oli Tepsissä kausi 19/20, kun viimeksi joukkueessa pelasi itseäni vanhempia. Silloin oli Filppula, Piskula, Olsson, Persson ja Forsström. Kuulostaa jotenkin runolliselta nuo nimet tuossa ikäjärjestyksessä.Olisikohan Perrin ollut viimeinen itseäni vanhempi kuka on Palloseurassa pelannut? En jaksa tarkastaa, mennään Ekillä.
Olet siis syntynyt 1986 ja todennäköisesti maalis- tai huhtikuussa?Itsellä oli Tepsissä kausi 19/20, kun viimeksi joukkueessa pelasi itseäni vanhempia. Silloin oli Filppula, Piskula, Olsson, Persson ja Forsström. Kuulostaa jotenkin runolliselta nuo nimet tuossa ikäjärjestyksessä.
Mä lähinnä jo katson että kuka on mun jälkikasvua nuorempia. Suurin osa alkaa jo olla.Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
Vakuuttavaa salapoliisin työtä!Olet siis syntynyt 1986 ja todennäköisesti maalis- tai huhtikuussa?
Helppoa kun et maininnut Petteri Wirtasta.Vakuuttavaa salapoliisin työtä!
Mulla 2015-16, kun Ässissä olivat Uusitalo, Sammalkangas & Ryan.Mulla taitaa Ässissä olla Jarkka kaudella 2004-2005.
Itsellä on tilanne jossa yksikään KooKoon taikka Winnipegin ei ole minua nuorempi, mutta moni tunnettu suomalainen pelaaja on minua nuorempi, muun muassa Konsta Helenius ja Emil Hemming. Aron Kiviharju on kuitenkin minua vanhempi. En ole myöskään ollut elossa siihen aikaan kun Mario Lemieux pelasi NHL:ssä, enkä silloin kun Crosby taikka Ovechkin debytoi NHL:ssä. Minulla on siis tähän "vanhuuteen" siis aikaa.Avautui selatessani Dallasin rosteria, että kaikki Dallasin pelaajat ovat minua nuorempia. Tästäkö se vanhuus sitten alkaa?
Kuuntelukokemus on kamala. Yritimme rouvan kanssa joskus kesällä pienissä nousuissa kuunnella, mutta niin järkyttävää mitäänsanomatonta paskaa että loppui lyhyeen se kokeilu. Useampaa biisiä sentään yritettiin kuunnella.Enmä tiedä avautuiko tämä nyt mutta.. kyllä minä olen tiennyt nimen Taylor Swift (meniköhän oikein) jo kauan ja senkin, että hän on kuuluisa artisti. Mutta se, että kuinka valtavan kuuluisa ja suosittu, niin on avautunut USAn pressan vaaleja seuratessa.
No yhtään hänen kappaleitaan en ole tietoisesti kuullut, varmasti siis olen, mutten tiedä milloin ja missä. Meinasin jo tuossa laittaa Spotifystä kuunteluun, mutta en sitten kuitenkaan.
Lupaan ottaa Taylorin tuotannon kuunteluun, jos Kamala voittaa vaalit. Sitten ei ole merkitystä, vaikka kuuntelukokemus olisikin kamala.
Saman huomion ja tuomion tein itsekin, tosin vesiselvänä, niihin aikoihin, kun Swiftin ura oli vasta lähtemässä kunnolla nousuun eli vuosia sitten. Täysin harmaata ja tyhjänpäiväistä muzakkia, joka ei iske millään tavalla. Onneksi hänen musiikkinsa välttely onnistuu helposti.Kuuntelukokemus on kamala. Yritimme rouvan kanssa joskus kesällä pienissä nousuissa kuunnella, mutta niin järkyttävää mitäänsanomatonta paskaa että loppui lyhyeen se kokeilu. Useampaa biisiä sentään yritettiin kuunnella.