Nytkö se woke ujuttautui autoteollisuuteenkin?Jotkut kutsuvat Volkswagenin Kleinbusia nimellä Woketti. :D
Osa kirjoituksista selittyy sillä, että omasta elämäntilanteesta johtuen delegoin työtä tiimiläisilleni, jotka muun muassa vastailivat nimissäni eri keskustelupalstoilla varsin epäonnistuneella retoriikalla.
Jo vuodesta 1950...näin on nieltävä. :/Nytkö se woke ujuttautui autoteollisuuteenkin?
Tätä täytyy käyttää jos tulee tilanne!Jos tai kun Jatkoajan moderaattorit velä joskus joutuvat lähestymään minua joidenkin kurinpitotoimien muodossa, niin aion kokeilla elinavaltosia, eli syyttää muita:
Jos menee läpi ministeriltä, niin pakkohan se on keskustelupalstan käyttäjänkin selitykseksi kelvata.
...saati riskikäyttäjät...Tätä täytyy käyttää jos tulee tilanne!
Kunhan jotkut käyttäjät eivät käytä sitä :P
Jos tai kun Jatkoajan moderaattorit velä joskus joutuvat lähestymään minua joidenkin kurinpitotoimien muodossa, niin aion kokeilla elinavaltosia, eli syyttää muita:
Luulin pitkään, että rescue-koirat ovat pelastamaan koulutettuja.
Lopulta selvisi, että rescue-koirat itse on pelastettu.
Ei kai vaan Padma? En jaksa instaa vilkuilla kuin harvoin.Jälleen kerran tuli koettua negatiivinen ahaa -elämys, kun yksi Instagramissa seuraamani jonkinlainen julkisuuden henkilö paljasti musamakunsa, joka oli aikamoinen pettymys itselleni. Jotenkin sitä aina toivoo, että olisi jonkinlaisia yhtymäkohtia tuollaisiin henkilöihin, joista voisi joskus vaihtaa sanasen kyseisen henkilön kanssa, mutta jos on paska musamaku tai leffamaku, niin aika hankalaa se on.
Ei ole Padma, vaan on ihan suomalainen naisoletettu kyseessä.Ei kai vaan Padma? En jaksa instaa vilkuilla kuin harvoin.
Avautui taas, että hyveellisen suvaistelunkin rajat kulkevat aina jossain.Lestadiolaisuus halutaan lailliseksi.