Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 023
  • 33 830

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui parikin asiaa:

1) Entinen uskonnonopettajani lukiosta on IFK-fani.

2) "Aggressiivisen ja epäsosiaalisen" kissan (Hesyn työntekijän kuvaus) voi opettaa tulemaan luokse kutsusta, vaikka kyseessä on vieläpä tapaus, joka ei ole lahjottavissa herkuilla.

3) On paskapuhetta, että kissat eivät kiinny ihmisiin vaan paikkoihin. Oma prinsessa muutti juuri toista kertaa kanssani, eikä alkujännityksen jälkeen ole osoittanut mitään merkkejä siitä, etteikö olisi hyväksynyt tätä uudeksi kodikseen tai kaipaisi edelliseen asuntoon.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että olen kateellinen noille ilmojen herroille, jotka rassaavat jo kolmatta päivää Horneteillaan tuossa Jokioisten varalaskupaikan tienoilla. On se vaan komian näköistä menoa, varsinkin noilla hitaimmilla nopeuksilla kun näyttää siltä, että roikkuvat taivaalla lähes paikallaan. Pilluralli viety vähän pidemmälle...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
3) On paskapuhetta, että kissat eivät kiinny ihmisiin vaan paikkoihin. Oma prinsessa muutti juuri toista kertaa kanssani, eikä alkujännityksen jälkeen ole osoittanut mitään merkkejä siitä, etteikö olisi hyväksynyt tätä uudeksi kodikseen tai kaipaisi edelliseen asuntoon.
Niin totta. Useimmiten ovatkin ei-kissahenkisiä ihmisiä jotka näin yrittävät väittää.

Tai ainakaan meidän misut eivät ole olleet moksiskaan muutoista. Pienen tsekkailun jälkeen katit ottaa lunkisti - kunhan vaan tutut ihmiset seuraavat muutoissa mukana.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Niin totta. Useimmiten ovatkin ei-kissahenkisiä ihmisiä jotka näin yrittävät väittää.

Tai ainakaan meidän misut eivät ole olleet moksiskaan muutoista. Pienen tsekkailun jälkeen katit ottaa lunkisti - kunhan vaan tutut ihmiset seuraavat muutoissa mukana.

Näinpä. 15 minuuttia tutkitaan paikkoja. Sitten löytyi tuttu hiekkakippa, tuttu ruokakuppi, tutut huonekalut ja tutut ihmiset. Sen jälkeen nukutaan noin 23 tuntia vuorokaudessa ja lopun aikaa syödään ja paskotaan. Se on sitä kissan elämää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen Poliisit ohjelmassa avautui alaikäisten alkoholijuomat jotka sitten kaadettiin maahan. Siinä samalla minulle avautui että se oli suorastaan hauskaa seurata, hyvät juomat toki hukkaan mutta ihan oikein teineille. Oli melkein yhtä hauskaa kun se, jos näkee jonkun saavan parkkisakon.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tai ainakaan meidän misut eivät ole olleet moksiskaan muutoista. Pienen tsekkailun jälkeen katit ottaa lunkisti - kunhan vaan tutut ihmiset seuraavat muutoissa mukana.

Meillä näemmä riitti jo se, että yksi tuttu ihminen eli äiskä eli minä muutti mukana, vaikka edelliseen asuntoon jäi kaksi nelijalkaista ja yksi kaksijalkainen kaveri =)

Avautui muuten sellainen asia, että jotkut ihmiset ihan oikeasti luulevat minua hyväksikin ystäväkseen ihan sillä perusteella, että jaksan (satunnaisesti) kuunnella niiden minäminäminä-lässytystä puhelimessa. Tämän ihmistyypin edustajilla on ajoittain jopa otsaa soittaa puolen yön aikoihin, koska niillä on jotain todella tärkeää minäminäminäjaminuneksä-juttua kerrottavanaan. Miksikö vastaan? En tiedä. Varmaan joku suurempi vika päässä.

Enkä nyt viittaa BOLiin, jonka kanssa höpöteltiin aiemmin ja joka kuitenkin lukee tämän, vaan ihan toiseen ihmiseen. BOLilla on edelleen lupa soittaa koska vaan, sillä minäkin harrastan akkojen tilityspuheluita hänelle päin <3
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enkä nyt viittaa BOLiin, jonka kanssa höpöteltiin aiemmin ja joka kuitenkin lukee tämän, vaan ihan toiseen ihmiseen. BOLilla on edelleen lupa soittaa koska vaan, sillä minäkin harrastan akkojen tilityspuheluita hänelle päin <3

Mitä sä höriset? Sä soitit mulle ja paiskasin luurin sun korvaan...

Azulille mitä luultavimmin avautui , miksi joskus on ihan pakko soittaa ;).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä sä höriset? Sä soitit mulle ja paiskasin luurin sun korvaan...

Azulille mitä luultavimmin avautui , miksi joskus on ihan pakko soittaa ;).

Sen jälkeen, kun mä ensin en ollut vastannut, ja soitin sulle ja löit luurin korvaan vastattuasi ensin, että hullujen huoneella, ja sit sä soitit takaisin =P

Ja tuo muuten kyllä tosissaan avautui - samalla kuin sekin, että sulla on lyhytpinnaisuudestasi huolimatta yllättävän hyvät hermot =D
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei jumalauta voi olla totta. Melkein viisi vuotta olen käyttänyt Jatkoaikaa ja vasta nyt avautui Vanha Len.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Avautui, että olen kirjoittanut palstalle 1 132 viestiä, mutten yhtään Sm-liiga osioon. Onkos muita tällaisia kirjoittajia?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Useita asioita avautui minulle tänään:

-pankeilla on ihme sääntöjä. Jos shekissä lukee X & Y, eikä X tai Y, ei shekkiä voi luovuttaa kuin silloin että siinä on molempien nimi. Tämän ymmärrän. Mutta kun kysyin että olisiko se ollut ok jos se nimi olisi ollut siinä valmiina niin kyllä. Millään ei varmisteta sitä että se toinen on oikeasti kuitannut sen.

-ihmiset puhuvat aika jännistä asioista. 2 herraa Siilinkarin kahvilassa Hämeenkadulla Tampereella kehittivät suunnitelmaa, kuinka toisen muijalle saadaan selitettyä ukkelin sukupuolitauti pisaratartunnalla. Onneksi kuulemma oli saanut antibiootit pikaisesti. Että terkkuja vaan herrat jotka olitte kahville siinä 10.40

-jos nivuset on kipeät kun menet jäälle, ne on kipeämmät sieltä tullessa

-autossa on mahdollista saada käytyä kaikki viat läpi

-nuori herra Lielahden Expertillä (työntekijä) joka lainasi minulle tunkkia oli palvelualan ammattilainen. Kiitos
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että ei pysty etsimään kaikkia kirjoittamiaan viestejä. Näytetään vain tietty määrä. Tai sitten en vaan osaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui, että olen kirjoittanut palstalle 1 132 viestiä, mutten yhtään Sm-liiga osioon. Onkos muita tällaisia kirjoittajia?
Hahaa viestejä tämän jälkeen 1224 eikä ainuttakaan muistaakseni SM-Liigaosioon, tuskin NHL-osiionkaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui, että ei pysty etsimään kaikkia kirjoittamiaan viestejä. Näytetään vain tietty määrä. Tai sitten en vaan osaa.

Haet oman nimimerkkisi "käyttäjälista" linkistä sivun yläosasta. Siellä näkyy mm kirjoitettujen viestien määrä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui sellainen asia, että lausahdus "jos mä olisin sä, kyllä mäkin olisin mun kaa" esiintyykin jossain suomalaisessa räppibiisissä. Kyllä huomaa, että Suomi-rap ei soi näillä kulmilla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni avautui se, että elokuvassa Täällä Pohjantähden Alla kuolemansellin laulavaa pikkupoikaa esitti edesmennyt näyttelijä Jyrki Kovaleff. Nuorena (13-14-vuotiaana) pääsi jo isoon leffaan.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
...helvetin monelle tuo ei avaudu koskaan.

Ei välttämättä tämäkään. Edesmenneen legendan Bob Marleyn biisi kuuluu "No Woman No Cry.."

Biisissähän ei suinkaan tarkoiteta "Ei naista.. ei kyyneliä" vaan Bobin Jamaikalaisuuden ja sen takia "ei niin" hyvän lontoon kielen takia biisin sanoma onkin oikeasti "Ei.. nainen.. älä itke"

Miten ihminen voikaan joskus tuntea itsensä tyhmäksi.

Jatketaan harjoituksia.

- ToBey
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ei jumalauta voi olla totta. Melkein viisi vuotta olen käyttänyt Jatkoaikaa ja vasta nyt avautui Vanha Len.

Lällällää!! Olin sua pari kuukautta edellä. Mä tajusin tuon 10.8. Enää en tunne itseäni luuseriksi. Tai ehkä vähän... :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei välttämättä tämäkään. Edesmenneen legendan Bob Marleyn biisi kuuluu "No Woman No Cry.."

Biisissähän ei suinkaan tarkoiteta "Ei naista.. ei kyyneliä" vaan Bobin Jamaikalaisuuden ja sen takia "ei niin" hyvän lontoon kielen takia biisin sanoma onkin oikeasti "Ei.. nainen.. älä itke"

Vallan pakko kertoa tästä eräs pieni tarina. Olin risteilyllä, tämä kyseinen viisu soi ja siinä vierus pöydässä (ne kun oli ainakin siinä laivassa melkein samaa pöytää) istuvalle äijäköörille kerroin juuri kyseisen asian, että Jamaikanenglanti on hivenen eri asia, niin nämä äijät alkoivat tosissaan vittuilemaan minulle ja väittivät, että mä en osaa yhtään englantia ja ois parempi, että pitäisin jatkossa turvan kinni, kun olen niin tyhmä. Hyvä etteivät turpiin siitä hyvästä antaneet.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Oppia ikä kaikki:)

Älä kuitenkaan välitä...helvetin monelle tuo ei avaudu koskaan.

Niinpä, en aikaisemmin edes tajunnut että tuossa olisi jotain tajuttavaa, enkä olisi kyllä ikinä sitä tajunnut ilman rautalangasta vääntämistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös