Arvoitus

• 1 264
  • 15

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Uusi kurinpitopäällikkö????

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
vähänkös se säikäytti.. tuli tuon volyyminkin kanssa suhrattua :)

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Saatana, nyt lyheni elämä muutamalla vuodella. Saiskos jostain korvauksia.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saatana! Pulssi alkaa vasta vähitellen laskea. Yksin pimeässä tätä kotona katsoin ja oikein tosissani keskityin kuvaan. Hyvä, kun en housuihin kussut. Tää linkki lähtee kiertämään kavereilleni (siis niille, jotka ei lue Jatkoaikaa)...

Edit: pissat housuissa tuli vähän typoja...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saakeli! Tietysti painoin cd-levyn pauselle kun ei mitään ääntä mistään tullut. Tähän aikaan yöstä vielä tuommoinen...

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
*Sydäristä toipuvana*

Ei jumalauta... ilezi nyt kyllä kerrot missä asut, niin tulen koputtelemaan pesismailalla ikkunaasi.

Karmea kokemus ja minä kun olen vielä niin säikkyä tavaraa että...

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvaus: Verhot ja pöytäliina puuttuu! Osuko? Mitä voittaja saa palkinnoksi? Voitinko? Voitinko Espanjan matkan? Eeeviiivaaespanjaaa!:p

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Onneksi ei flässit toimi tällä työkoneella, onpa näitä nähty ennenkin ja JOTENKIN osaa suhtautua varauksella jo tuohon "hento ääni kertoo mikä siinä on vialla"...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi ***** *** * * * * * * ** * * * * että voi olla ihminen tyhmä. About kymmenen viestiä luettuani aiheena "saakeliettäsäikähdin", niin silti piti mennä kokeilemaan asenteelle minähän en mitään pilinöitä säikähdä.

Miguel

Jäsen
Onneksi olin lukenut viestiketjua ennen kuin kokeilin. Juttu oli nyt jokseenkin arvattavissa, minkä ansiosta olen vielä hengissä.

Mutta ei kai tämä nyt mikään penaltin paikka ole? Särkyikö jollain muka lasit liian kovan äänen takia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy