Artyom Zagidulin – Lukon ykkösmaalivahti

  • 153 427
  • 1 004

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zagidulin oli minulle ihan tuntematon heppu Lukkoon tullessaan. Paljon parempi maalivahti oli lopulta mitä odotin, ja sikäli kun Kuusamakujan Leijonaa on uskominen niin eihän Rynäjältä eikun Venäjältä koskaan ole tullut maalivahtia jonka kuula kestäisi tosipeleissä. Ei ehkä kestänyt Zagidulininkaan, mutta toisaalta ilman Zagidulinia ei Lukko olisi päättyneellä kaudellakaan ollut runkosarjassa sijalla kolme, vaan siellä mihin itse porukan syksyllä sijoitin eli sijoilla 7-10.

Maalivahtipeliin ei Lukko tälläkään kaudella kaatunut, kuten ei ole kaatunut koskaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erikoinen ilmiö, kun Zagidulin koppasi nollapelejä alkukaudella, niin oli meidän mies ja paras maalivahti koko Liigassa ja kaikki oli hyvin.

Vastaavasti loppukaudella kun koko joukkue sulasi, niin syyllinen löydettiin maalinsuulta ja ketjustakin alkoi löytyä enemmän viestejä rintamasta, Kremlistä ja "miehen oikeasta luonteesta".

Kuinkakohan moni oikeasti joka näitäkin kirjoittelee, Zagidulinin tuntee ja tietää mitä mies oikeasti ajattelee maailman poliittisesta tilanteesta ja oman kotimaansa hyökkäyssodasta? Sille on syynsä, miksi mies ei lehdissä ole mitään asiasta puhellut ja sille on myös syynsä, miksi Lukon johdosta (Virtanen, Sahlstedt, Mokka, Kunnas) ei ole asiaa medialle kommentoitu.

Aika paljon muutakin tekisi mieli kirjoittaa, mutta nyt lähinnä käy miestä sääliksi. Puukko on tällä kertaa väärän miehen selässä.

Zagidulinille kiitokset Lukko-ajasta. Helposti voi sanoa, että ilman miestä olisi Lukko tipahtanut jo sääleissä ulos.
 
Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tällä kaudella Zagi pelasi ainakin 2/3 kautta niin hyvin, että siinä pääsi kaikilta unohtumaan kuinka huono päävalmentaja Lukolla onkaan ollut tässä viimeiset pari kautta.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Se on hyvin pieni raja, oletko sankari vai hylkiö. Ilman noita kolmea potkua omiin, Lukon kevät olisi voinut olla toinen. En minä Zagin syyksi voi loppukevään 2kk ilmettä laittaa, mitenkään. Kyllä siellä kollektiivisesti kyykkäsi ihan jokainen, varsinkin kärkiäijät.

Minulle olisi kelvannut Zagi-Lebe kaksikko vallan mainiosti. Harva olisi pystynyt laittamaan paremmaksi ensi kaudelle. Kaikkea hyvää Zagille, hyvä kassari, jolla on vielä potentiaalia parantaa lisää. Käyrä oli Lukossa kuitenkin ylöspäin kokoajan.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on hyvin pieni raja, oletko sankari vai hylkiö. Ilman noita kolmea potkua omiin, Lukon kevät olisi voinut olla toinen. En minä Zagin syyksi voi loppukevään 2kk ilmettä laittaa, mitenkään. Kyllä siellä kollektiivisesti kyykkäsi ihan jokainen, varsinkin kärkiäijät.

Minulle olisi kelvannut Zagi-Lebe kaksikko vallan mainiosti. Harva olisi pystynyt laittamaan paremmaksi ensi kaudelle. Kaikkea hyvää Zagille, hyvä kassari, jolla on vielä potentiaalia parantaa lisää. Käyrä oli Lukossa kuitenkin ylöspäin kokoajan.
Ne potkut omiin olivat tosiaan erikoisia, kun ei niitä muuten juuri näkynyt. Mutta Zagin liikkeet olivat muutenkin arvaamattomat, joten ei siitä sen enempää.
Itse kiitän loistavista peleistä, joita kuitenkin oli 80/20. Ja jokainen voi nyt hiljentyä miettimään, miten toimisi vastaavassa tilanteessa, kun on huoli omasta suvusta. Sanoisin Zagidulinin pään kestäneen aika vitun paljon paremmin kuin meidän täällä nillittävien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös