Arturs Irbe maalivahtimarkkinoilla?

  • 3 035
  • 12

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Rambo kirjoitti:
Millä mitattuna?


Oikeasti, miksei meille oteta Arturs Irbeä? Jos se kerran olis ollu naapuriinkin menossa?

Onhan hommassa ihan vitullinen riski. Jos, mikä olisi ihan järkevää, Virmas Matti sanoi ei Irbelle. Tässä kohtaa ikärasismi on paikallaan. Niin Penalla on/olisi paha paikka palkata Irbeä. Puukkoa tulee ja syvälle jos ko herra floppaa.
Vähiin käy vaihtoehdot. Koko Eurooppa odottaa kieli pitkällä vapauttuvia pelureita ison veden takaa. IFK ja Jokerit eivät ole yksin apajalla.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Rambo kirjoitti:
Millä mitattuna?


Oikeasti, miksei meille oteta Arturs Irbeä? Jos se kerran olis ollu naapuriinkin menossa?

Muistaakseni (taikauskoisella) Irbellä on ollut ongelmia patjojensa kanssa. Nehän ovat olleet mallia "näillä vaarikin pelasi" ja Irbe on niitä itse hoivaillut aina kuntoon. Siirryttyään uusiin patjoihin alkoivat vedot lirua sisään ja Irben peli on ollut siitä asti mennyttä.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
bambamcam kirjoitti:
Muistaakseni (taikauskoisella) Irbellä on ollut ongelmia patjojensa kanssa. Nehän ovat olleet mallia "näillä vaarikin pelasi" ja Irbe on niitä itse hoivaillut aina kuntoon. Siirryttyään uusiin patjoihin alkoivat vedot lirua sisään ja Irben peli on ollut siitä asti mennyttä.

Kuten kevään MM-kisoissa vai? Torjuntaprossa 94 jotain... Irben peli mennyttä?
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Rambo kirjoitti:
Kuten kevään MM-kisoissa vai? Torjuntaprossa 94 jotain... Irben peli mennyttä?

Korjataan. Irben pelit NHL:ssä menneet. MM-kisojen torjuntaprossilla ei pitkälle pötkitä. Ei mitään Irbeä vastaan, tervetuloa vaan.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
bambamcam kirjoitti:
MM-kisojen torjuntaprossilla ei pitkälle pötkitä. Ei mitään Irbeä vastaan, tervetuloa vaan.

Niin, saattaa olla että MM-kisat on kovatasoisempaa kiekkoa kuin meidän liiga.
 

lihaani

Jäsen
bambamcam kirjoitti:
Taisi olla nollapelit Ukrainaa ja Suomea vastaan.

Näin minä näin:

Irbe oli mielestäni MM-kisojen kahden parhaan veskan joukossa. Parempi kuin Bäckström ja parempi kuin Brodeur.

Ja meidän liigassa ei ole kuin muutama niin taitava maalintekijä, joka mahtuisi minkään kisoihin osallistuneen joukkueen ykkös- tai kakkoskenttään.

Jos olisin sir Pentti, sutena tarttuisin kiinni parhaaseen veskaan, kuka olisi moneen vuoteen pelannut HIFK:ssa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Antakaahan Arturin jo levätä.Uralla ilta-aurinko tehnyt laskuaan jo jonkin aikaa
ja eikös se ole ollut pelaamattakin jo pitkään.

Pistetään nyt se 800 000e vaikka sinne hyökkäykseen ensin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
bambamcam kirjoitti:
Muistaakseni (taikauskoisella) Irbellä on ollut ongelmia patjojensa kanssa. Nehän ovat olleet mallia "näillä vaarikin pelasi" ja Irbe on niitä itse hoivaillut aina kuntoon. Siirryttyään uusiin patjoihin alkoivat vedot lirua sisään ja Irben peli on ollut siitä asti mennyttä.

Vaan Arturspa siirtyikin vanhoihin takaisin, ja MM-kisoissa nähtiin hyvää peliä. Nyt Pena hankkimaan karhulankaa ja paksuja neuloja, hopi hopi ...
 

Stenkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
H I F K Bajen, West Ham UFC
Skrinnarit klabbeihin, Arturs

Täytyy myöntää että oon joutunut avautumaan muutamalle frendille HIFK:n tämänhetkisistä vaikeuksista hankkia ukkoja jengiin. Tarkoitan tässä lähinnä sitä, että kun narreilta lähti TT niin vuorokauden sisällä oli jo kahdeksan veskarin listasta plokattu mr. Goehring maalinsuulle. Ja mä kun luulin ettei niitä pelimiehiä yksinkertaisesti ole. Varsinkaan molareita. Voisiko joku faksata sen listan Penalle, puhleeeez?

Lista oli mielenkiintoinen myös sikäli, että sillä kummitteli Arturs Irben nimi. Äijä joka oli aivan liekeissä 2004 mm-skaboissa ja pisti monet hyökkääjät tiukille kuten tässäkin ketjussa aiemmin on mainittu. Puolentoista vuoden takaiset ihmeteothan ei paina tänään paljoakaan, mutta olisiko olemassa mahdollisuus että tämä Latvian kumimies pystyisi haastamaan nykyisen "ykkösmolarin", Centomon? Cry-outille?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Menneen talven lumia tämä Irbe. IMO.
Joku nuori, uralleen nostetta kaipaava jannu AHL:stä.
Ahosen Arihan voisi palvelusluontoisesti vetää hatusta jonkun nimen. Tiesihän Thomaskin suositella Virmaselle tätä Göringiä. :D
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Stenkka kirjoitti:
Täytyy myöntää että oon joutunut avautumaan muutamalle frendille HIFK:n tämänhetkisistä vaikeuksista hankkia ukkoja jengiin. Tarkoitan tässä lähinnä sitä, että kun narreilta lähti TT niin vuorokauden sisällä oli jo kahdeksan veskarin listasta plokattu mr. Goehring maalinsuulle. Ja mä kun luulin ettei niitä pelimiehiä yksinkertaisesti ole.

Ko. lista oli, suppeampana tosin, Virmasella jo ennen TT:n aiheuttamaa paniikitilannetta. Sillä viime kauden jälkeen Thomaksen jääminen olisi ollut kunnon joululahja. Nyt saatiin lahja ja avatiinkin se ennenkuin pukki tuli ja sanoi: "sori väärä puketti, tässän lukee että nhl:lle". Vituttaa vieläkin.
Mutta eipä poiketa pitkälle eli nämä paniikkihankinnat oli katsottu ja valittu jo valmiiksi paniikin kohdatessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös