Arozzin pelituolit

  • 3 412
  • 2

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
Millaisia pelituoleja täällä on porukalla käytössä? Olen hommaamassa uutta tuolia lähiaikoina ja pitäisi kuulla vähän käyttökokemuksia Arozzin tuoleista ennen ostopäätöstä, pääosin Vernazzasta ja Vernazza sof fabricista.
Omistatko jomman kumman tuoleista?
Millainen sen kanssa on elää?
Tiedätkö missä noita voisi koeistua? Gigantti ja Verkkokauppa.com myy noita vaan verkkomyyntinä eikä liikkeistä löydy demotuolia.
 

MikeSilence

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Itseltä löytyy Arozzi Verona Pro V2 pelituoli ja oon kyllä ollu tyytyväinen. Tuolista hajosi vuoden parin käytön jälkeen jalkahässäkästä (englanniksi wheelbase) se mihin työnnetään renkaat mutta viestiä laittamalla suoraan valmistajalle lähettivät takuun ollessa voimassa ilmaiseksi uuden palan.


liitteenä kuva kohdasta mikä hajosi.
 

Liitteet

  • Arozzituoli.jpg
    Arozzituoli.jpg
    73,5 KB · kertaa luettu: 517

Buster

Jäsen
Itseltä löytyy Arozzi Verona Pro V2 pelituoli ja oon kyllä ollu tyytyväinen. Tuolista hajosi vuoden parin käytön jälkeen jalkahässäkästä (englanniksi wheelbase) se mihin työnnetään renkaat mutta viestiä laittamalla suoraan valmistajalle lähettivät takuun ollessa voimassa ilmaiseksi uuden palan.
Itsellä halpa Leet Elite V2 gaming tuoli ostettu n. 2,5 vuotta sitten ja yllättäen samasta kohdasta hajosi täälläkin reilun vuoden käytön jälkeen, vaikka muuten on melko jämerää tekoa. Paikattiin itse.

Voisi olla parempikin tuoli. Edellinen oli joku melko halpa nahkalla verhoiltu toimistotuoli ja se oli hintaansa nähden selittämättömän hyvä, oli varmaan melkein 15 vuotta todella raskaassa käytössä. Tässä nykyisessä ei minun prinsessan paikat kestä istua erityisen pitkään ja säännöllisesti, mutta toisaalta ei ole nykyään tarvekaan. Tosin tiedä onkokaan tuollaista tuolia enää olemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös