Amerikanihme
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Muistaakseni II/84, SatTR ja 1. patteri.
Mistä ne tietää vaikka meillä olisi täällä vain harhautusoperaatio meneillään.Minua ihmetyttää, miten ketään kiinnostaa 1000 kpl eri nimimerkkien palvelustietoja.
Itse kysymykseen, olen aika varma että halutessaan oikean henkilöllisyyden pystyy vieraan vallan hakkerit kaivamaan esiin ja onko silloin fiksua että palvelutiedot on jaossa. Miksikö? Kiristämällä voivat saada luovuttamaan salaista tietoa jostain tärkestä PV:n paikasta.
Väittäisin, että ensin oli kolme joka vuosi. Tai ihan muinaista historiaa en tiedä, mutta mielikuva on, että vanhimman veljeni mennessä armeijaan oli kolme saapumiserää joka vuosi. Sitten jonkin aikaa mentiin sillä, että viisi saapumiserää / kaksi vuotta eli juuri tuo ylle kirjoitettu. Ja kun ikäluokat ja armeijan kävijöiden määrät pienenivät, niin siirryttiin kahteen per vuosi.Eikö se mennyt niin, että saapumiseriä oli joka toinen vuosi kaksi ja joka toinen vuosi kolme?
Voin helpottaa heidän työtään kertomalla vielä senkin, että Vaasan Rannikkopatteriston lisäksi kävin SPOL-kurssin Oulun Hiukkavaarassa. Toki molemmat varuskunnat on jo lopetettu, eikä ole kertaamaankaan koskaan kutsuttu. Mulla ei taida kovin salaista tietoa olla.Kiristämällä voivat saada luovuttamaan salaista tietoa jostain tärkestä PV:n paikasta.
Onneksi kukaan ei ole vielä maininnut niitä oikeita salaisuuksia, kuten Kälviän Tomahawk-patteria. Itse vuosin foorumin toisella nurkalla vähän varomattomasti tietoa omasta asepalveluksestani Pielisen sukellusvenelaivueessa, mutta sitä ketjua tuskin vieraan vallan asiamiehet lukevat.Mistä ne tietää vaikka meillä olisi täällä vain harhautusoperaatio meneillään.
Sen verran huono ja mauton vitsi, että hävettää jo valmiiksi, joten pistän spoilereihin: BTR-kuski?Itse vuosin foorumin toisella nurkalla vähän varomattomasti tietoa omasta asepalveluksestani Pielisen sukellusvenelaivueessa, mutta sitä ketjua tuskin vieraan vallan asiamiehet lukevat.
Raketinheitin on kyllä hieno ase.2/22, Niinisalo RAKHPTRI
Ei niitä liiemmin omastakaan saapumiserästä täällä ole (I/19).Ei näköjään löydy legendaarisia inttikavereita palstalla. Muutenkin aika vähemmistössä 80-luvulla intin käyneitä täällä.
2/01. Lapinjärvi, Vieraan vallan agentit. Oli kovaa meininkiä. Tämän takia minut varmaan nykyisen hallituksen edustajat julistavat putinistiksi, kommunistiksi ja sun muiksi. Helvetin sairaaksi on tämä minun maa mennyt.