Vastaus
Metro kirjoitti:
Nyt on sen verran mielenkiintoista tekstiä nikolaimakarovilta, että mieli tekisi kysyä tarkemmin tämän erittäin luotettavan lähteen perään. Ymmärrän kyllä, että et sitä varmasti paljasta, mutta uskotko itse tähän? Kyseinen skenaario vaikuttaa niin kummalliselta ja epätodennäköiseltä, että ei kyllä mahda toteutua. Luganon puolelta tuskin ollaan tyytymättömiä Metron esityksiin. Mikä siis mättää? Eikö sveitsiläinen ilmasto oikein lämmitä maestroa vai mikä on vialla... Ei ku nythän mä vasta hokasin. Nikolai koittaa vaan vedättää meitä hyväuskoisia ja tuoda piristystä tähän pelilliseen kurjuuteen viemällä ajatuksemme Metropolitin kautta ah niin auvoisiin edelliskausiin. Osuiko?
Ei osunut. (Valitan, että vastaan vasta nyt. Eilinen ottelu jälkipeleineen vaati veronsa...)
Skenaariossa ei ole mitään kummallista. Metro ei ole viihtynyt Sveitsissä niin hyvin kuin Suomessa, minulle kerrottiin tämän erittäin luotettavan lähteen taholta.
En väittänyt sen enempää kuin että sopeutumisvaikeuksia on.
Tästä on toki (ehkä mahdottoman paljon) matkaa kalliissa business-luokassa siihen, että tuttu Nero on taas tutussa nutussa, mutta mitään ei saa, jos ei pyydä.
Wadekin tosin pyysi ja sai Lukkarilan kakkosvalmentajaksi...
Anyway, toivon ihmettä, mutta en tiedä itsekään uskonko siihen. Mutta eilisen matsin perusteella ihmeitä tarvitaan.