Antti Mäkinen

  • 1 386 761
  • 4 503

Antsku

Jäsen
Antti Antti, torniolainen änärissä ja muistanu Puljua. Joooh joooh.
Siis kimantit tän päivänen jakso

Hieman hymyilytti itseäkin. Kuvastaa Mäkistä hyvin, on tietävinään NHL:stä ja lajista kaiken kun on niin piiiitkään seurannut. Kime heitti lonkalta kysymyksen mitä Mäkinen ei ole googlesta ehtinyt katsoa etukäteen niin ei löytynyt vastausta vaikka kahlasi koko Eliteprospectin läpi kesken lähetyksen. Keskimääräisen kiekkoa seuraavan kaljotteluporukan saunaillassa Puljujärven olisi pystynyt kaivamaan yli puolet porukasta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Keskimääräisen kiekkoa seuraavan kaljotteluporukan saunaillassa Puljujärven olisi pystynyt kaivamaan yli puolet porukasta.
Nyt kyllä yliarvioit aika rajusti keskimääräisen jääkiekon seuraajan tietämyksen/kiinnostuksen Jesse Puljujärvestä. Eikä Puljujärven kotikunta ole mikään kiekkotietämyksen mittari.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Moni muukin on pihalla McDavidin arvosta, joten ymmärrän teitä. Kyse McDavidin kohdalla ei ole vain pelilliset asiat ja jos ei näe sitä kokonaisuutta niin silloin voi odotella tuommoisia kauppoja.
McDavidin arvo on ylin NHL:ssä. Se kai on täysin selvää kaikille. Liigan paras sentteri, ja paras pelaaja. MacKinnon on lähellä ja Hedman.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Nyt kyllä yliarvioit aika rajusti keskimääräisen jääkiekon seuraajan tietämyksen/kiinnostuksen Jesse Puljujärvestä. Eikä Puljujärven kotikunta ole mikään kiekkotietämyksen mittari.
Eikö Puljujärvi syntynyt Ruotsissa? Miten nämä nyt lasketaan. Joo Tornio maalaisjärjellä oikein.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En jaksa liikaa pingottaa Kimantin sisällöllä, kunhan pääasiana on NHL. Edellinen jakso tuntui kuitenkin tarpovan pääsissa fantasiatreidien ja autokauppojen parissa ja heti perään kuuntelemani Total NHL Forever varsinkin sitä vasten kuulosti aivan eri tason setiltä. Harmi, jos sinänsä ihan ok työmatka/lenkkikuunneltava alkaa mennä tuohon suuntaan. Vähän Kimanttia-tarraa kypärään, heh heh.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mua kyllä huvittaa jo pelkkä ajatus 41 vuotiaasta Antista hengailemassa vapaa-ajallaan parikymppisten lätkäjonnejen kanssa.
Ei muuta ku vähä billebeinoa päälle, niin tulee oikein nuorekas olo.
Äläs nyt. Tiedä vaikka, jos Antti myöskin vääntää vapaa-ajallaan Fortnitea vai mitä noi nykyjonnet pelaakaan. Ihan messissä kaikissa jutuissa, paljon 20v ikäero paina tai näy missään.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
3 minuuttia Anttia riitti tänään. Kuunnelkaapa huvikseen, jos kiinnostaa, Mäkisen "räntti" Anthony Manthaa kohtaan. Ensimmäiset kolme minuuttia viimeisestä erästä. Onko Antti joskus itse pelannut NHL:ssä?

Tietääkö joku, minne voi laittaa palautteen Viasatin kavereille menemään. Luulisi heitäkin kiinnostavan, jos heidän johtotähtensä suoltaa tällaista paskaa suustaan viikosta toiseen.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestistä on annettu pelikielto sääntöjen 10 §:n perusteella
3 minuuttia Anttia riitti tänään. Kuunnelkaapa huvikseen, jos kiinnostaa, Mäkisen "räntti" Anthony Manthaa kohtaan. Ensimmäiset kolme minuuttia viimeisestä erästä. Onko Antti joskus itse pelannut NHL:ssä?

Tietääkö joku, minne voi laittaa palautteen Viasatin kavereille menemään. Luulisi heitäkin kiinnostavan, jos heidän johtotähtensä suoltaa tällaista paskaa suustaan viikosta toiseen.
Juhani, oletko se sinä? Klubitakkia tarjolla? Harmi jos mielesi järkkyi moisesta, Manthahan ei tosiaan mitää tehnyt moisen ryöpyn eteen. Voimia ja jaksamista sinne näinä vaikeina aikoina
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
3 minuuttia Anttia riitti tänään. Kuunnelkaapa huvikseen, jos kiinnostaa, Mäkisen "räntti" Anthony Manthaa kohtaan. Ensimmäiset kolme minuuttia viimeisestä erästä. Onko Antti joskus itse pelannut NHL:ssä?

En peliä katsonut tai kuunnellut (olen siis jo ajautunut siihen pisteeseen etten näitä "iltapäiväpelejä" voi katsoa ollenkaan Mäkisen takia) mutta frendi just laittoi tosta viestiä. Pitääkö paikkaansa, että Mäkinen olisi tyyliin käskenyt Manthaa "poistumaan pelistä" tai jotakin tähän tyyliin. Totta kai selostaja voi ottaa kantaa yksittäisten pelaajien suorituksiin, mutta tuo menee jo aika pahasti yli.

Ihan "pelottaa", että minkälainen jumala Antista vielä kuoriutuu, vielä kun käy selostuksen päälle lukemassa Twitteristä näitä renkaan pumppauksia.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
En peliä katsonut tai kuunnellut (olen siis jo ajautunut siihen pisteeseen etten näitä "iltapäiväpelejä" voi katsoa ollenkaan Mäkisen takia) mutta frendi just laittoi tosta viestiä. Pitääkö paikkaansa, että Mäkinen olisi tyyliin käskenyt Manthaa "poistumaan pelistä" tai jotakin tähän tyyliin. Totta kai selostaja voi ottaa kantaa yksittäisten pelaajien suorituksiin, mutta tuo menee jo aika pahasti yli.

Ihan "pelottaa", että minkälainen jumala Antista vielä kuoriutuu, vielä kun käy selostuksen päälle lukemassa Twitteristä näitä renkaan pumppauksia.
Pitää täysin paikkaansa. Hyvä, ettei liigasta ja lajista ollu kokonaan heittämässä ulos.

Kyllähän tuo mies pitäisi saada selostuskopista pois vielä hyvän sään aikana, jos se edes enää on mahdollista. Jospa siellä siellä Viasatin toimistolla ei oltaisi aivan ulapalla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Harkitsin hetken viaplayn tilauksen palauttamista, mutta sitten tulin tänne. Mäkisen selostamana ei vaan pysty seuraan änäriä, mutta onneksi sarja tarjoaa kattavat koosteet.

Ikävää.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Mäkinen tekee tuon kaiken tietenkin aina tarkoituksella. Pyrkii selvästi siihen, että toiset vihaa ja toiset rakastaa. Itselläkin on aina välillä sellainen tunne peliä katsoessa, että ole Antti jo hiljaa. Mutta sitten taas seuraavana lauantaina kun avaan lähetyksen ja Mäkinen ei selostakkaan niin tulee vähän sellainen "höh" fiilis. Hän on vienyt tuon kaiken "tietämyksensä" jo niin yli, että se alkaa olemaan jo hauskaa seurattavaa.

Brändiä luodaan luomalla. Ei Juhani Tammisestakaan tykkää kukaan, mutta silti kaikki tykkää.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harkitsin hetken viaplayn tilauksen palauttamista, mutta sitten tulin tänne. Mäkisen selostamana ei vaan pysty seuraan änäriä, mutta onneksi sarja tarjoaa kattavat koosteet.

Ikävää.
Kesällä tuli otettua kaverin kanssa Viaplay puoliksi kuplapleijarien ajaksi. Ehkä kaksi peliä tuli katsottua ja palautui aika vahvasti mieleen, miksi tuli aikanaan 2015 katkaistua tilaus. En ymmärrä, miksi Viaplay ei tarjoaisi pelejä myös alkuperäisellä selostuksella. Onko se Mäkisen sopimuksessa?
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
3 minuuttia Anttia riitti tänään.
olen siis jo ajautunut siihen pisteeseen etten näitä "iltapäiväpelejä" voi katsoa ollenkaan Mäkisen
En ymmärrä, miksi Viaplay ei tarjoaisi pelejä myös alkuperäisellä selostuksella.
Mä en taas ymmärrä mitä vikaa jengissä on, eikö silmät ja/tai pää toimi? Siellä lukee mulla Viaplayssa ainakin joka jumalan pelin kohdalla "NHL Live pelit katsottavissa myös NHL.TV:ssä" eli saa ihan alkuperäisenä näkyviin/kuuluviin siitä klikkaamalla. Mutta siitä huolimatta tullaan tänne iniseen että Antti sitä ja Antti tätä...
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kesällä tuli otettua kaverin kanssa Viaplay puoliksi kuplapleijarien ajaksi. Ehkä kaksi peliä tuli katsottua ja palautui aika vahvasti mieleen, miksi tuli aikanaan 2015 katkaistua tilaus. En ymmärrä, miksi Viaplay ei tarjoaisi pelejä myös alkuperäisellä selostuksella. Onko se Mäkisen sopimuksessa?
Joo olen tätä yrittänyt viaplayltä (tai viasatilta) kysellä. Joko orkkisselostus tai sitten pelkät ylei.. halliäänet. Vastaus on ollut jotakuinkin se, että tutkitaan asiaa tai sitten että ei onnistu. All the same, ei ne sitä tarjoa vieläkään.

Ok onhan tämä osin turhaakin nillittämistä, mutta kun johonkin ärsyyntyy niin eipä sille mitään sitten mahda. Lisäksi Mäkinen on aiheuttanut sen, että olen alkanut uudelleen arvostaa Mertarantaa selostajana. Kyllä Antsaa mielellään kuuntelee, kun Anttiin vertaa.

Voi olla, että Mäkistä tulisi ikävä jos tilalle roudattaisiin vaikka.. no, jätetään nimi sanomatta. Löytynee tästä tai tuosta huonot selostajat .ketjusta.

Mä en taas ymmärrä mitä vikaa jengissä on, eikö silmät ja/tai pää toimi? Siellä lukee mulla Viaplayssa ainakin joka jumalan pelin kohdalla "NHL Live pelit katsottavissa myös NHL.TV:ssä" eli saa ihan alkuperäisenä näkyviin/kuuluviin siitä klikkaamalla. Mutta siitä huolimatta tullaan tänne iniseen että Antti sitä ja Antti tätä...

Siinä ei ainakaan jossain vaiheessa ollut tukea ChromeCastille.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Minkähänlainen Mäkisen "rant" olisi ollut jos Manthan tilalla olisi ollut joku suomalainen pelaaja? Esim #29..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös