Antti Aarniolle sopimus SaiPaan

  • 2 487
  • 2

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laitetaan nyt oma ketju tälle herralle, kun varmasti otteet ja muut seikat herättää keskustelua.

Mallia 2+1 siis tuo sopimus. Optio on molemminpuolinen.

Olen todella tyytyväinen kyllä tähän sopimukseen. Mies on osoittanut, että onnistuu maalinteossakin tarpeen tullen ja taklauspeli on se vahvuus. Itse en nyt ole miehen pelejä SaiPassa nähnyt, mutta luettu ja kuultu on miellyttänyt.

Hieno teko SaiPalta ja hyvä myös kuulla, että Aarniota kiinnostaa pelaaminen etelässä!

Tässä vielä linkki SaiPan kotisivuille aiheeseen liittyen: http://www.saipa.fi/page.php?id=18&a=1723
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä oli odotettavissa. Olin täysin varma että SaiPa tekee myös pidemmän sopparin Aarnion kanssa heti kun kuulin että mies menee sinne try-outille. Edelleenkin ärsyttää miksi Änä ei mahtunut Ahon kasaamaan Kärppäjoukkueeseen. Aarnio on tehnyt nyt 4 pelissä jo 2 maalia. Älkää SaiPalaiset kuitenkaan innostu liikaa. Voi hyvin olla että Änä vetää loppukauden kiikaritehoilla. Silti olen varma että Aarniosta tulee Lappeenrantalaisten lemmikki. Taistelua, taklauksia, luistelua. Näitä riittää kun puhutaan Aarniosta. Sen sijaan itselleni oli kyllä positiivinen yllätys, että Selin kehui Änää johtajuuden tuomisesta joukkueeseen. En ole aiemmin ajatellutkaan että tällainen nelosketjun jyrä voisi olla joukkueessa myös johtaja, mutta Aarnion luonteen tuntien, se ei kyllä loppujen lopuksi ole mikään yllätys.

Jotenkin sairaalla tavalla sitä jopa toivoisi että Aarnio vetää seuraavassa SaiPa-Kärpät matsissa puhtaalla niitillä esim. Rosan vähäksi aikaa telakalle. En tietenkään toivo pelaajillle loukkaantumisia, mutta jokin tuollainen pikkukolhu voisi muistuttaa herroille Aho ja Junno, kenet unohtivat tämän kauden rosterista.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Itse diggailen myöskin Aarnion sopimuksesta, arvailinkin että 2vuoden pahvi tippuu samantien. Ei ole tullut vielä nähtyä yhtään Aarnion peliä SaiPassa kokonaan, mutta onhan tämä kaveri jo oikea märkäuni miulle. Tälläinen viihdyttävä taistelia puuttui SaiPasta, kun Toren hommat loppuivat ennen aikojaan. Toki päälimäisenä mielessä Kärppä-Aarniosta on Tuomisen telomiset, mutta toivotaan että näitä loukkaantumisiin johtavia polvitaklauksia ei nähdä, vaan niitä puhtaita kovia pommeja.
Osaako joku sanoa, että onko Aarnio kuinka usein itse telakalla, verratuna esimerkiksi Yli-Torkkoon?

Paalanen - ? - Aarnio, siinä alkaa olemaan ainekset liigan kovimmaksi ryminäkentäksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös