Jos tämä 7 pelin 0+0 ”laatupelaaja” vaihdetaan parempaan, niin mikä siinä on pielessä? Paljon saa Morand parantaa loppukauden aikana, että mun mieli muuttuu. Liian paljon pelin ulkopuolella ja mitään ei ole tuottanut kummassakaan päässä kenttää tähän mennessä. Sellainen toinen Burke ollut tähän saakka. Ilman niitä haamupisteitä.Tämän on pakko olla sarkasmia...
Valitetaan leveyden puutteesta, mutta heitetään laatupelaajia pihalle eikä tätä nähdä ristiriitaisena.
Kuka on pomminvarmasti parempi ja halvempi pelaaja kuin Morand ensi kauden joukkueeseen?Jos tämä 7 pelin 0+0 ”laatupelaaja” vaihdetaan parempaan, niin mikä siinä on pielessä?
Piditkö Morandia ensin laatuhankintana? Mistä voi etukäteen tietää, kuka olisi takuuvarma?Jos tämä 7 pelin 0+0 ”laatupelaaja” vaihdetaan parempaan, niin mikä siinä on pielessä? Paljon saa Morand parantaa loppukauden aikana, että mun mieli muuttuu. Liian paljon pelin ulkopuolella ja mitään ei ole tuottanut kummassakaan päässä kenttää tähän mennessä. Sellainen toinen Burke ollut tähän saakka. Ilman niitä haamupisteitä.
Tämä. (Lainausta lyhennetty)Annetaan vielä Morandille aikaa. Eihän se varmasti ole ideaali tilanne ole tulla keskelle uutta joukkuetta, kaupunkia ja pelisysteemiä.
Pidin osittain. Itsellä oli fiilis, että näitä samanlaisia on joukkueessa jo ennestään. Itse olisin hankkinut sellaisen isohkon ja ilkeän pelaajan. Uuden ”Toporowskin” tai Pospisilin tyylisen kaverin. Mestaruuskauden Skalickyn.Piditkö Morandia ensin laatuhankintana? Mistä voi etukäteen tietää, kuka olisi takuuvarma?
Mä oon tämän vaihtoehdon kannalla.Ehkö Morandistakin saataisiin enemmän irti jos saisi pelata sentterinä?
Tämä olisi mukava vielä nähdä ennen kuin lopullisesti tuomitsee. Ei se huonommin ainakaan voi mennä tuloksellisesti kuin nämä 7 edellistä peliäkään.Ehkö Morandistakin saataisiin enemmän irti jos saisi pelata sentterinä?
Miksi pitää lopullisesti tuomita?ennen kuin lopullisesti tuomitsee.
Internet-vastaus: kaikkimullehetinytsamantienMiksi pitää lopullisesti tuomita?
Toki 0+0 edelleen ja odotettavissa oli, että alku ei välttämättä ole helppo. Morandin COR% on kuitenkin joukkueen paras ja luonut xG:tä kohtuullisesti. Morandin aikana Lukko on tehnyt aika vähän maaleja oikeita joukkueita vastaan, vähän reilu yhden per matsi. Mutta ihan totta, että SaiPaa ja HPK:ta vastaan olisi Morandin pitänyt pelata paremmin ja tehdä pisteitä.Tämä olisi mukava vielä nähdä ennen kuin lopullisesti tuomitsee. Ei se huonommin ainakaan voi mennä tuloksellisesti kuin nämä 7 edellistä peliäkään.
Onhan hänellä 2/3 rankkarit lukossaNo nyt tuli tärkeä onnistuminen rankuilla!
Ja aina kun tehnyt maalin Lukko voittanut pilkuilla!Onhan hänellä 2/3 rankkarit lukossa
Ja on voittanut aina kun Morand on ylipäätään osallistunut pilkkukisaan.Ja aina kun tehnyt maalin Lukko voittanut pilkuilla!
Hartaasti toivon, että Morand sai vähän buustia onnistumisesta. Muutenkin jatkoajalla vahva. Saisipa siirrettyä saman viisikkopeliin.
Morand ei tosiaan ihan samalla sivulla ollut laitureiden kanssa. Sai kuitenkin enemmän tuotua kiekolla hyökkäysalueelle kuin heittämällä päätykiekkoja. Vielä kun löytää laiturit niin hyvä tulee. Hyviä haastojakin oli, taaskaan ei vaan realisoitunut tulokseksi.Lukon ykkönen eniten minusta tänään sai hyökkäyspäähän tilanteita, mutta Repo siellä vahvuudellaan, vääntämisellään ja kiekonsuojelullaan parhaiten erottui. Morand ei minusta ollut ihan samalla sivulla laitureidensa kanssa. Aika usein oli jotain ihme kikkailua kiekolla, pikkuzippiä ja muuta, mikä päättyi kiekon menetykseen. Nyt pitää vaan treenata tuon ketjun peliä, että alkavat paremmin löytää toisensa.