No herättelyä ajattelin lähinnä siinä mielessä, että kaikki pelaisivat täysillä 60 minuuttia ja toisaalta Kingseillä olisi vastassa joitain "uusia miehiä", koska näiden muiden konstit on viidessä playoffs-pelissä jo varmaan nähty. Eikö se niin ole, että yllätysvedot pitävät vastustajan varpaillaan ja vastustajalla menee ehkä sormi suuhun?
Toki minäkin mieluiten katselisin Vatasta, paljon ennemmin kuin jotain Sbisaa, mutta jotenkin on tuntunut, että Vatasesta saadaan ottelu ottelulta vähemmän irti. Sellaisia ylösnousuja en enää viime pelissä nähnyt kuin kahdessa ensimmäisessä, mutta ehkä skippasin nauhalta matsia yli liian ahnaasti.
Ja tosiaan sympatiani ovat jossain mielessä Hillerin puolella vaikka en hänen torjuntataitoihinsa ole enää ainakaan pariin viime kauteen luottanutkaan. Saisi kaveri nyt viimeisen mahdollisuuden vielä. Onko sieltä penkiltä paljon motivaatiota edes tulla peliin mukaan tarvittaessa jos organisaatio on jo tehnyt selväksi, että Kalifornian auringon alla et sitten jatkossa enää löhöile? No, ammattipelaaja varmaan periaattessa pelaisi täysillä oli tilanne mikä tahansa, mutta ihmisiä me vain kaikki olemme ja tunteet tulevat helposti pintaan.
Gibsonin tyyliä en enää siis kritisoi, ja puhuvathan prosentit puolestaan, joten toivotaan, että tappioton putki jatkuu Duckseissa. Näinhän se on, että maalivahti varmaan aloittaa niin kauan kuin voittoja tulee, ja yllätysmomentteja ei siinä paljon ajatella, kuten arvon palstalaiset minua kouluttivat.
Myönnän, että Sakusta näin vain viimeisen pelin aloitusprosentit ja sitten mutulla vedin, että ei voita aloituksia. Joten pahoittelut siitä. Mutta paljon enemmän olen odottanut ja toivonut Sakulta, onhan hän sentään suosikkipelaajani jääkiekossa.
Palmierin suhteen odotukset ovat olleet allekirjoittaneella myös korkealla, joten vähän turhautuneena olen nyt hänen pelejään katsonut. Periaatteessa en pidä Jackmanin tyyppisestä pelaajasta ja toisaalta pidän sellaisesta pelaajatyypistä jota Palmierin pitäisi edustaa (maalinsylkijä), mutta homma ei nyt vaan ole KP:llä toiminut. Toivotaan, että hän osoittaa minut nyt sitten heti väärässä olevaksi.