Alpo Suhosen kirja?

• 1 150
  • 7

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kannattaako Alpon kirja ostaa???
Onko joku jo lukenut teoksen?
Itse olen menossa kirjakauppaan kyseistä kirjaa
ostamaan, mutta haluaisin vielä varmistaa, että
mitä mieltä alan ammattilaiset ovat kirjasta...

Ps. En ole hirveän vaativa kirjojen suhteen. Juhani
Tammisenkin kirja oli ihan ok...!!!

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoitatko Jyri Puhakaisen ja Alpo Suhosen kirjoittamaa "Valmentaja ja filosofi"?

Itse ostin kirjan jo toissa kesänä Citymarketin alennuskorista hintaan 19.90! Pidin kirjasta, vaikkakaan kirja ei ole perinteinen valmentajan kirjoittama kirja, tai ehkä juuri siksi. Kirja muodostuu Puhakaisen ja Suhosen keskusteluista, joissa pääpaino on luonnollisesti Apessa ja Apen ajatuksissa. Jos haluaa perehtyä Alpon ajatuksiin ja näkemyksiin jääkiekosta ja vähän muustakin elämästä on kirja todella mielenkiintoinen. Jos taas filosofinen keskustelu jääkiekon parissa saa karvat pystyyn, niin kirjan voi jättää kyllä kauppaan.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Pratu

Tiki10 tarkoittanee sitä Apen uutta kirjaa, joka käsittelee hänen viimekautista pestiään Blackhawksin koutsina.

Minulla on Ape boikotissa enkä aio lukea tätä kirjaa. Tai lievennetään sen verran, että en aio maksaa kirjasta. Jos jostain saan lainaksi, saatan silmäillä ;).

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Pratu

Viestin lähetti Vakio
Tiki10 tarkoittanee sitä Apen uutta kirjaa, joka käsittelee hänen viimekautista pestiään Blackhawksin koutsina.

Minulla on Ape boikotissa enkä aio lukea tätä kirjaa. Tai lievennetään sen verran, että en aio maksaa kirjasta. Jos jostain saan lainaksi, saatan silmäillä ;).

Ja boikotin syy on?

En minäkään tuota kirjaa ole lukenut. Viimeksi ostin divarista pari jääkiekkokirjaa kesällä. Gretzky omaelämäkerta 40 mk ja All Star Finland 30 mk.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ape

Viestin lähetti TM

Ja boikotin syy on?

Mies on ylimielinen. Tykkää teatterista. On sivari. Meinasi tuhota Jokerit puiden halailuopeillaan 93. Ei vieläkään hyväksy tuolloisia potkujaan. Jätti aikanaan maajoukkueen pulaan juuri ennen MM-kisoja. Totesi Selänteen viimeisen SM-liigakauden aikana, että Teemu on toki hyvä, mutta jos NHL:ään pääsee, tulee menemään vuosia ennen kuin pääsee lähellekään sikäläisten huippujen tasoa.

Hanurista koko mies.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Ape

Viestin lähetti Vakio

Mies on ylimielinen. Tykkää teatterista. On sivari. Meinasi tuhota Jokerit puiden halailuopeillaan 93. Ei vieläkään hyväksy tuolloisia potkujaan. Jätti aikanaan maajoukkueen pulaan juuri ennen MM-kisoja. Totesi Selänteen viimeisen SM-liigakauden aikana, että Teemu on toki hyvä, mutta jos NHL:ään pääsee, tulee menemään vuosia ennen kuin pääsee lähellekään sikäläisten huippujen tasoa.

Hanurista koko mies.

AMEN!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
:D

JanJ

Jäsen
Alpohan sai huomiota osakseen nimensä ansiosta kivasti pohjois-amerikassa. Jenkkien suosituimman koiranruokamerkin nimi on Alpo (luki Winnipegin vaihtoaition ovessa, sponssit oli hereillä...) sekä miehen lempinimi Ape tarkoittaa tietenkin apinaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy