All-Star peliin kunnon porkkanat niin johan taas kiinnostaa!

• 582
  • 2

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Jos ja kun joskus taas päätetään pelata SM-liigassa All-Star peli, niin siihen pitäisi laittaa pelaajille jonkinlaiset porkkanat tarjolle, jotta saadaan aikaan kunnon peli eikä mitään neitikiekon malliottelua. Kerran olen nähnyt TV:stä SM-liigan All-Star pelin, jonka katsomisesta minulle tuli suoraan sanoen paha olo, kun kentällä ei taklattu ja otettu vastustajan äijiä ollenkaan. Jotta tuollainen "tähtien" peli kiinnostaisi jatkossa yleisöä, niin siinä pitäisi pelaajien pelata aina tosissaan. Eiköhän pelaajat innostuisi pelaamaan ja ottamaan vastustajaa, jos voittaneen joukkueen pelaajat saisivat palkinnoksi hyvän mielen lisäksi riihikuivaa rahaa vaikkapa 20 000mk (3333e), ja hävinneen joukkueen pelaajille tarjottaisiin palkaksi vain lämmintä kättä. :D

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Fireblade
Jos ja kun joskus taas päätetään pelata SM-liigassa All-Star peli, niin siihen pitäisi laittaa pelaajille jonkinlaiset porkkanat tarjolle, jotta saadaan aikaan kunnon peli eikä mitään neitikiekon malliottelua. Kerran olen nähnyt TV:stä SM-liigan All-Star pelin, jonka katsomisesta minulle tuli suoraan sanoen paha olo, kun kentällä ei taklattu ja otettu vastustajan äijiä ollenkaan. Jotta tuollainen "tähtien" peli kiinnostaisi jatkossa yleisöä, niin siinä pitäisi pelaajien pelata aina tosissaan. Eiköhän pelaajat innostuisi pelaamaan ja ottamaan vastustajaa, jos voittaneen joukkueen pelaajat saisivat palkinnoksi hyvän mielen lisäksi riihikuivaa rahaa vaikkapa 20 000mk (3333e), ja hävinneen joukkueen pelaajille tarjottaisiin palkaksi vain lämmintä kättä. :D

Niin nuo All-Stars pelit ovat olleet tähän asti sellaista rusettiluistelua, vähän niin kuin pelaajat lämmittelevät jäällä aina ennen ottelujen alkua....

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Fireblade
Eiköhän pelaajat innostuisi pelaamaan ja ottamaan vastustajaa, jos voittaneen joukkueen pelaajat saisivat palkinnoksi hyvän mielen lisäksi riihikuivaa rahaa vaikkapa n.20 000mk (3333e), ja hävinneen joukkueen pelaajille tarjottaisiin palkaksi vain lämmintä kättä. :D

Ja sponssorikin on siellä Oulussa päin valmiiksi katsottu?
Itse en näe täällä Suomessa tarvetta tälläiselle AS-pelille kun meidän kaikki "tähdet" pelaavat tuolla toisella puolella lätäkköä. Suomessa homma on enemmänkin seurakeskeistä eikä pelaajakeskeistä henkilöpalvonta on pienempää kuin NHL:ssä, eli lähes olematonta.
Toisaalta jos halutaan lisää tosipelejä niin onko joku AS-peli ainoa vaihtoehto?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy