Mainos

Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft

• 13 707
  • 202

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Niin jos jäi epäselväksi, olen mukana joukkueella Calgary Flames. Varmistan vain asian, koska avausviestin listauksessa ei näy nimeäni. :)

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Canucks!

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mulla tuli äkillinen työreissu viikonlopuksi sekä ensi viikkokin menee miltei siellä kokonaan. Eli jos drafti asettuu näille maille, niin joudun jättämään Cjyylin yksin manageroimaan. Eli nyt äkkiä joku kaveriksi hänelle.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mä voisin ottaa myös ns. kakkosmanagerin tiimiin, kun ei aina riitä oma aika täällä päivystämiseen.

Halukkaita yvllä!

Ralph

Jäsen
Minulla olisi halukkuutta hankkia vuoro ensimmäisen vuoron lopulle, tai toisen alulle.

58. COL ja 63. COL
<>
20-35 ja 80-95

Olisikos kellään kiinnostusta?

Molkke

Jäsen
Harmittaa kovasti, että en tähän draftiin voinut osallistua. Onnea tasapuolisesti kaikille seuraan kyllä draftin etenemistä ja olen hengessä mukana!

Nämä ovat aina huikeita tapahtumia, pitää mielen virkeänä!

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Niin jos toi montreal on nyt vapaana, niin mulle kelpais.? Jos ei niin hyvää draftia kaikiille jotka mukaan ehtivät.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja tosiaan jos joku Matti Myöhänen ilmaantuu, niin Chicagossa aisaparin paikka auki. Pystyn kyllä yksinkin läpi vetämään, mutta jonkun verran rästejä/listan lähetyksiä muille kertyy väkisinkin. Eli pistäkää yv:tä tulemaan.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Joo eli treidiä tapahtunut.

WPG 2nd + WPG 5th <-> MTL 3rd + MTL 4th.

PELL vahvistaa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy