Alkukauden 2018–2019 myönteisin yllättäjä?

  • 2 485
  • 8

Alkukauden 2018–2019 myönteisin yllättäjä?


  • Äänestäjiä
    42
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Liiga-kautta 2018–2019 on pelattu noin kolmannes. Erityisen hyvin ennakkoarvioihin verrattuna ovat alkukaudella pelanneet ja pisteitä keränneet HPK (1,67 p/o), Ilves (1,74), Jukurit (1,40), KooKoo (1,50), Pelicans (1,65) ja Sport (1,55).

Mikä Liiga-joukkue on mielestäsi ollut alkukauden 2018–2019 myönteisin yllättäjä?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vähän jännä, että KooKoo joka on pisteen Sportia perässä pistekeskiarvolla 1,50 ei saanut omaa äänestysvaihtoehtoa. No mä sanon silti Ilves. Tupsukorvia veikattiin täällä sekä mediassa lähes poikkeuksetta pelaamaan jumbosijoista joten top 6 sijoitus ja Kärppien jälkeen toiseksi eniten tehtyjä maaleja ensimmäisen kolmanneksen jälkeen on älyttömän kova suoritus Kiven nuorelta rosterilta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
@Smitty#41 Lisäsin Jukurit ja KooKoon listaan pienellä viiveellä. Ovat toki molemmat paikkansa äänestyksessä ansainneet.
 

Barney

Jäsen
Vastasin Ilves. Tuloksellisesti myös esimerkiksi HPK on ollut kova, mutta pelillisesti Ilves on mielestäni ollut tällä kaudella yhdessä Kärppien kanssa sarjan paras joukkue. Aika skeptisesti itsekin suhtauduin Ilveksen menestysmahdollisuuksiin ennen kauden alkua, mutta jos he esittävät tuollaista peliä vielä keväällä, niin vain taivas on rajana.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Ilves on ollut kyllä positiivinen yllätys, ja liigalle on erittäin tärkeää, että Tampereella on kaksi menestyvää liigajoukkuetta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vastasin Sport, koska niin vahvasti nämä ennakoissa tuomittiin liigan heittopussiksi. No kaikkea muuta. 21 peliä ja vain 5 kertaa jäänyt ilman pisteitä.

Muista vaihtoehdoista poiketen taas KooKoon alkukausi ei kyllä omasta mielestäni ole kovin iso myönteinen yllätys, vaan joukkue löytyy suunnilleen siitä, mihin sitä ennakoitiinkin.

Erothan on kuitenkin sen verran pieniä kyllä vielä, että vaikea tässä nyt ketään vielä onnitella onnistuneesta kaudesta. Kaikki nämä joukkueet kuitenkin hyvin mukana sarjasa ja tulee mielenkiintoinen loppukausi, kun tuolla pohjalla majailee noita ennakkoon vähän kovempia joukkueita.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Meinasin vastata HPK, mutta sitten vastasinkin Sport. En vastannut Ilvestä, koska minulle Ilveksen menestys ei ollut niin iso yllätys kuin HPK:n tai Sportin. Ennen kautta hahmottelin että Sport olisi ylivoimaisesti jumbo noin 60 pisteellä, ja HPK olisi sijoilla 11-14 jääden melko selvästi playoffeista. Ilveksen kuitenkin ajattelin olevan ainakin kymmenen joukossa.

Jokainen on kyllä ollut minulle yllätys. Oikeastaan vain Kärpät, TPS, SaiPa ja jollain määrin Tappara eivät ole olleet minulle yllätyksiä. Loput joukkueet sitten ovat olleet positiivisella tai negatiivisella tavalla minulle yllätys.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isoin yllätys on, että Pelicans on tässä, tänään ja nyt sarjakolmonen. HPK on myös ollut yllättävän vahva alkukaudesta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mestis-seura KooKoo. Potentiaalia oli, mutta kerrankin vastaa huutoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös