Alex Broadhurst IFK:hon

  • 154 672
  • 753

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kyllä.
Loukkaantumiset ja sairastelut ovat nyt tehneet sen, ettei ole.
Innala pelaa ihan omalla tasollaan ja onkin repinyt jengiä perässään tuloksen teon suhteen. Neljä matsii ja 7 bojoo.
Mun ymmärtääkseni Broadhurst on tämän joukkueen 1./2. sena. Ja 0+3 ei vaan silloin riitä.
Oli syyt mitkä tahansa.
Flopiksi haukuttu Koivistoinen on tehnyt 2+2.
Päähän ajettu lainamies Gardiner 2+4.
19-vuotias Roni Hirvonen 2+3.
Vaikka kuinka nautin Broadhurstin smoothista pelistä ja loistavista oivalluksista, ni keväällä se ei voittamaan ole auttanut.
Se voittaminen on tärkein asia.
Olkoon sitten vaikka Tallbergin ja valmennuksen vika, mutta fakta se on.
Otto Paajanen on myös ollut ihan yössä. Vaikka kuuluu ehdottomiin suosikkeihini.
Miinus neljä, ja yks syöttö.
Pakarinen kans ilman maaleja.
Ykkösukkojen pitää pystyä tekemään tulosta.
Ne on siellä sitä varten.
Korona ja fortuna, vaikka kivoja pelejä ovatkin, eivät kelpaa syyksi.
Toivon todella, että Alex naulaa tänään 1+3 ja tukkii mun tyhmän turpani.

Toki toivotaan näin! Kyllä mä antaisin vielä yhden kauden sopparin nykytilanteessakin, jos on joukkueen etua palveleva lappu.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hurstilla kyllä näkyy nyt omassapelissään tuo, että pakeilla on vaikeuksia avaamisessa. Kyllähän siinä väsyy, kun joutuu jatkuvasti luistelemaan itse sen kiekon ylös, ja usein vielä hakemaan sen päätyheitonkin itse.

Ei nyt minustakaan parhaalla tavalla ole onnistunut, ja ne lukuisat paskat syötöt yv:llä hatuttaa eniten. Ehdottomasti jatkoon kuitenkin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mun mielestä Broadhurstin kevään pelaaminen jättää taas toivomisen varaa. Jotenkin ei saa itsestään parastaan irti. Broadhurst tuntuu myös antavan kunnon puolella tasoitusta, helposti rupeaa piiputtamaan vaihdoissaan ja esim. omissa menee homma seisoskeluksi kun ei jalat käy. Viime kaudella korona vaikutti selvästi mieheen, onkohan tällä kaudella vähäiset jäät joukkueen kanssa ja mahdollisesti taas kärsitty koronatartunta aiheuttanut kunnon puolelle ongelmia?

Mun mielestä Broadhurstin pitäisi pystyä parempaan. Koska parhaimmillaan hän pystyy paljon parempaan. Nämä ovat niitä pelejä, joissa pitää vähintään pystyä pitämään se oma taso. Mun mielestä Broadhurst ei ole omalla tasollaan.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä Broadhurstin kevään pelaaminen jättää taas toivomisen varaa. Jotenkin ei saa itsestään parastaan irti. Broadhurst tuntuu myös antavan kunnon puolella tasoitusta, helposti rupeaa piiputtamaan vaihdoissaan ja esim. omissa menee homma seisoskeluksi kun ei jalat käy. Viime kaudella korona vaikutti selvästi mieheen, onkohan tällä kaudella vähäiset jäät joukkueen kanssa ja mahdollisesti taas kärsitty koronatartunta aiheuttanut kunnon puolelle ongelmia?

Mun mielestä Broadhurstin pitäisi pystyä parempaan. Koska parhaimmillaan hän pystyy paljon parempaan. Nämä ovat niitä pelejä, joissa pitää vähintään pystyä pitämään se oma taso. Mun mielestä Broadhurst ei ole omalla tasollaan.

Mä voisin lyödä pääni pantiksi että kärsii koronan sekä loukkaantumisten takia surkeasta kunnosta.

Kärsii varmasti myös Tallbergin vaisuudesta, mutta Talessa se vasta selvästi näkyykin että korona söi eväät tällä kaudella. Hän on oikeasti rautaisessa kunnossa _aina_ ,nyt jaksaa luistella ehkä 5 sekuntia pidempään kuin Hursti, jonka jälkeen molemmat näyttävät siltä kuin voisivat alkaa pitää toisiaan pystyssä kun jalat ei enää kanna.

Näistä kahdesta pelaajasta mun mielestä näkee selkeimmin konkreettisesti mitä korona voi tehdä urheilijalle.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voisin lyödä pääni pantiksi että kärsii koronan sekä loukkaantumisten takia surkeasta kunnosta.

Kärsii varmasti myös Tallbergin vaisuudesta, mutta Talessa se vasta selvästi näkyykin että korona söi eväät tällä kaudella. Hän on oikeasti rautaisessa kunnossa _aina_ ,nyt jaksaa luistella ehkä 5 sekuntia pidempään kuin Hursti, jonka jälkeen molemmat näyttävät siltä kuin voisivat alkaa pitää toisiaan pystyssä kun jalat ei enää kanna.

Näistä kahdesta pelaajasta mun mielestä näkee selkeimmin konkreettisesti mitä korona voi tehdä urheilijalle.
Tätä on oikeastaan hirveä katsoa, näkee miten tukkoista se on. Tähän voi lisätä myös Teemu Turusen mukaan. Eikä se Peltonen siellä penkin takana kovin freesiltä näyttänyt, jotenkin kyyryssä ja pelokkaana.
On se oikeasti hirveä tauti ja huippu-urheilijan elämään järkyttävästi vaikuttava leikaten terävimmän kärjen. Mikäli vielä jälkioireitakin ilmenee, on toipuminenkin nähdyn hidasta.

Toivottavasti Alex ja Teemu jatkavat ensi kaudella, ilman koronaa täydellisessä tikissä. Rautakausi meillä ja sitten takomaan rahaa muualle.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jos suomen vanhin, kaunein ja rikkain on nyt jotenkin rahapulassa, eikä siksi muka pysty Alexia signamaan, niin laitetaan sitten kolehti pystyyn. Broadhurstia ei saa menettää muualle, ei ainakaan noin huonolla tekosyyllä.

Parikymmentä astetta rikkaampaa stadilaista kun laittaa kymppitonnin pottiin niin siinä se melkein jo kokonaisuudessaan on. Itsekin voisin muutaman tonnin laittaa pottiin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jos suomen vanhin, kaunein ja rikkain on nyt jotenkin rahapulassa, eikä siksi muka pysty Alexia signamaan, niin laitetaan sitten kolehti pystyyn. Broadhurstia ei saa menettää muualle, ei ainakaan noin huonolla tekosyyllä.

Parikymmentä astetta rikkaampaa stadilaista kun laittaa kymppitonnin pottiin niin siinä se melkein jo kokonaisuudessaan on. Itsekin voisin muutaman tonnin laittaa pottiin.

Oletko siis kuullut, että Hurstin kohdalla raha olisi se este?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Oletko siis kuullut, että Hurstin kohdalla raha olisi se este?
Sinähän tätä olet melko jatkuvasti täällä spekuloinut? Siis, että IFKlla on rahasta tiukkaa. Itse en siihen usko, mutta yhtään parempaa tietoa minulla ei ole kontra teikäläinen. Olet vaan sen verran aktiivinen asiakirjoittaja, että nopeasti spekulointisi muuttuu palstatotuudeksi.

Ettei mene täysin OTksi niin AB jatkosopimus olisi hieno juttu. Jos sellaisen tekee niin toivottavasti myös pysyisi ehjänä koko kauden (kop,kop).
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En, täällä vaan 10+ kirjoittajaa tämän saman jo maininnut, että "ehkä budjetti on jo käytetty Nättiseen" tms eikä siksi ollut varaa Turuseen tai Broadhurstiin.

Sinähän tätä olet melko jatkuvasti täällä spekuloinut? Siis, että IFKlla on rahasta tiukkaa. Itse en siihen usko, mutta yhtään parempaa tietoa minulla ei ole kontra teikäläinen. Olet vaan sen verran aktiivinen asiakirjoittaja, että nopeasti spekulointisi muuttuu palstatotuudeksi.

Ettei mene täysin OTksi niin AB jatkosopimus olisi hieno juttu. Jos sellaisen tekee niin toivottavasti myös pysyisi ehjänä koko kauden (kop,kop).

Niin, kyllä. Siis näin voi hyvin olla. En vain tiennyt, että oliko Helsingin voimalla joku tarkka huhu juuri Hurstista ja se kiinnosti.

Toisaalta jokuhan tiesi kertoa, että Hurstin kanssa on neuvoteltu. Se kielisi, että yksi sentteri mahtuu vielä budjettiin, mutta jäämme odottamaan kaljakelluntajulkistusta. Ei tässä montaa päivää ole.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mitenkään jaksa uskoa, etteikö AB:ta korvattaisi vastaavan tasoisella sentterillä. Ainakin paperilla. Hirvonen voi jossain vaiheessa siirtyä keskelle, mutta viime kauden pelasi kolmosen laidassa, joten en usko, että hänen paikkansa on tulevalla kaudella kakkosen keskellä.

Voi hyvin olla, sentterin hankinta menee loppukesään, mutta eiköhän sieltä joku tule. Ihan jo määrällisestikin tarvitaan sentteri, koska Wirtanenkaan tuskin jatkaa. Kyllä Salmelainenkin tämän tietää, eihän hän nyt tyhmä ole.

Onko AB:n korvaaja sitten herra itse vai joku, nähdään aikanaan. Mun tietojeni mukaan AB:lla ei ainakaan viime viikolla ollut sopimusta.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En mitenkään jaksa uskoa, etteikö AB:ta korvattaisi vastaavan tasoisella sentterillä. Ainakin paperilla. Hirvonen voi jossain vaiheessa siirtyä keskelle, mutta viime kauden pelasi kolmosen laidassa, joten en usko, että hänen paikkansa on tulevalla kaudella kakkosen keskellä.

Voi hyvin olla, sentterin hankinta menee loppukesään, mutta eiköhän sieltä joku tule. Ihan jo määrällisestikin tarvitaan sentteri, koska Wirtanenkaan tuskin jatkaa. Kyllä Salmelainenkin tämän tietää, eihän hän nyt tyhmä ole.

Onko AB:n korvaaja sitten herra itse vai joku, nähdään aikanaan. Mun tietojeni mukaan AB:lla ei ainakaan viime viikolla ollut sopimusta.
Oiva mahdollisuus aloittaa kausi Koivistoinen-Paajanen-Kaskimäki-Väänänen senttereillä ja katsoa, miten kehittyvät. Toki 5 tarvitaan ja 5 oli viime kaudellakin, ts. yksi lisää tarvitaan nyt. Ja jos Kaskimäki ei riitä, sitten toinen myöhemmin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Oiva mahdollisuus aloittaa kausi Koivistoinen-Paajanen-Kaskimäki-Väänänen senttereillä ja katsoa, miten kehittyvät. Toki 5 tarvitaan ja 5 oli viime kaudellakin, ts. yksi lisää tarvitaan nyt. Ja jos Kaskimäki ei riitä, sitten toinen myöhemmin.

Hirvonen on siis junnuvuodet pelannut sentterinä ja veti myös kauden ässissä liigaa keskellä. Eli jos sentteri tulee sisään myöhemmin, niin aloittanee keskellä.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kaikki kunnia Hirvoselle, mutta isollakin tasonnostolla jää vielä hieman Broadhurstin tasosta pelinteossa, taistelussa, aloituksissa, lättysyötöissä (vaikka maalintekijänä ja luistelijana parempi onkin). Hirvonen on myös pelannut huomattavasti laadukkaammin laidassa, joten jatkakoot laidassa. Broadhurst on huomattavasti parempi valinta pelintekijäsentteriksi, kuin Hirvonen.

On myös aina parempi jatkaa hyväksi todetun kanssa, kuin yrittää uutta arpaa.

0,78ppg runkosarjassa 20-21
0,83ppg runkosarjassa 21-22
0,6ppg yhteensä kaksissa pudotuspeleissä
0,77ppg yhteensä kaikissa IFK:n liigaotteluissa

Pelannut 41 ja 45 ottelua, loukkaantumiset verottaneet tehoja paljonkin, terveenä voisi helposti heittää 45-50p.

Muistakaa myös Pikkaraisen sanat päättyneen kauden alussa. Paras ulkkari jota on koskaan valmentanut, tjsp. Jardinen ohella koko joukkueen mukavin jätkä jonka kanssa jutella. Ja ne viikset!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki kunnia Hirvoselle, mutta isollakin tasonnostolla jää vielä hieman Broadhurstin tasosta pelinteossa, taistelussa, aloituksissa, lättysyötöissä (vaikka maalintekijänä ja luistelijana parempi onkin). Hirvonen on myös pelannut huomattavasti laadukkaammin laidassa, joten jatkakoot laidassa. Broadhurst on huomattavasti parempi valinta pelintekijäsentteriksi, kuin Hirvonen.

On myös aina parempi jatkaa hyväksi todetun kanssa, kuin yrittää uutta arpaa.

0,78ppg runkosarjassa 20-21
0,83ppg runkosarjassa 21-22
0,6ppg yhteensä kaksissa pudotuspeleissä
0,77ppg yhteensä kaikissa IFK:n liigaotteluissa

Pelannut 41 ja 45 ottelua, loukkaantumiset verottaneet tehoja paljonkin, terveenä voisi helposti heittää 45-50p.

Muistakaa myös Pikkaraisen sanat päättyneen kauden alussa. Paras ulkkari jota on koskaan valmentanut, tjsp. Jardinen ohella koko joukkueen mukavin jätkä jonka kanssa jutella. Ja ne viikset!

Kyllähän erikoistilannepelaamisessa (ylivoimalla) Hirvonen on melkein jo Broadyn edellä, mutta 5v5 -pelissä on vielä paljon tekemistä.

Tasonnostoa saa ja pitääkin sillä saralla odottaa, mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä, että Broadhurst tai herra X on saatava. Toki Hirvonen voi ottaa myös Broadhurstin ”paikan”, mutta sitten tarvitaan vasempaan laitaan sellainen pelaaja, joka tukee Hirvosen ominaisuuksia.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kyllähän erikoistilannepelaamisessa (ylivoimalla) Hirvonen on melkein jo Broadyn edellä, mutta 5v5 -pelissä on vielä paljon tekemistä.

Tasonnostoa saa ja pitääkin sillä saralla odottaa, mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä, että Broadhurst tai herra X on saatava. Toki Hirvonen voi ottaa myös Broadhurstin ”paikan”, mutta sitten tarvitaan vasempaan laitaan sellainen pelaaja, joka tukee Hirvosen ominaisuuksia.

Sitten tarvittaisiin myös Paajasen vasempaan laitaan pelintekijä kuten "Jesse Saarinen". Ja Hirvosen laidoille ei mitenkään riitä "Jääskä/Tallberg" ja Dyk, vaan menisi kaikki ketjut täysin uusiksi ja kaksi näistä kolmesta joutuisi nelosketjuun.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tätähän on käsitelty täällä eilisestä lähtien eri ketjuissa. Konsensus on ollut se, että kaikkia vituttaa.
Eri ketjuissa käsitelty, mutta miehen omaan ketjuun ei sovi nostaa? Vai mitä yrität sanoa? :D
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eri ketjuissa käsitelty, mutta miehen omaan ketjuun ei sovi nostaa? Vai mitä yrität sanoa? :D

Yritin sanoa, että aiheesta on jo aiemmin keskusteltu sen verran paljon, että viestisi oli ns. yesterday’s news. Kirjaimellisesti. Kirjoituksesi oli vähän sen tyylinen, että sinä tulit ikään kuin meille uutisena kertomaan, että tällaista on tapahtunut. Mutta toki saa kirjoittaa, mistä haluaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole yhtä nopeasti pelaajan maine hajonnut sitten Jarkko Ruudun jokerisopimuksen.

Tätä ei kyllä pysty enää millään järjellä selittämään, että miten joku voi tässä maailmantilanteessa tehdä sopimuksen venäläisen seuran kanssa. Varsinkin kun KHL on yksi merkittävimmistä Putlerin propagandakoneiston tuotteista. Olettaen siis että AB teki sopimuksen hyökkäyssodan alkamisen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös