Alex Broadhurst IFK:hon

  • 154 825
  • 753

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Niin kauan kuin IFK ei tiedota bratwurstista yhtään mitään, niin oma mielipiteeni on, että pelaaja todettiin niin paskaksi, ettei ole käyttöä, ja nyt vain toivotaan fanien unohtavan miehen olemassa olon.
Mä oon tipahtanut spekulaatioissa jo ihan kärryiltä, tämän poimin tuosta muutaman viestin takaa.
Mikä poissulkee mahdollisuuden että Broadhursti on vain huonossa kesäkunnossa ja pitkä pelaamattomuus näkyy. Ei varmasti ole ensimmäinen pelaaja joka tänne tulee ja huomataan että kesäharjoittelu ei ole ollut lähelläkään sillä tasolla mitä IFK:n jätkillä jotka siten on ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.

Toki voi olla loukkaantuminenkin, itse olen sillä kannalla että jätkää ajetaan nyt Liigan rytmiin sisään kovalla treenillä, näille tulee yllätyksenä kuinka paljon Liigassa luistellaan ja pitää olla hereillä että saa tulosta aikaiseksi.

Scouttaus ei taas kerro juuri mistään tai ainakaan poissulje edellä mainittuja mahdollisuuksia, kyllähän jamppa voi olla tutussa ympäristössä viime kaudella vaikka mikä sateentekijä, siihen paskan motivaation kesä kun ei enää jatkoa ollut tutuissa ympäristöissä tiedossa ja ei olla yhtään valmiita tulevaan.

Tuomitsen sitten jos ja kun ollaan saatu jäbä pelikuntoon.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä poissulkee mahdollisuuden että Broadhursti on vain huonossa kesäkunnossa ja pitkä pelaamattomuus näkyy. Ei varmasti ole ensimmäinen pelaaja joka tänne tulee ja huomataan että kesäharjoittelu ei ole ollut lähelläkään sillä tasolla mitä IFK:n jätkillä jotka siten on ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.
En oikein ymmärrä miksi kesäkuntoista pelaajaa ei laitettaisi harjoituspeleihin. Sitä pelituntumaakin olisi hyvä hakea, kun kaikilla on ollut pitkä tauko ja Broadhurst siirtyy vielä ensimmäistä kertaa isoon kaukaloon. Jos kyseessä olisi kesken kauden saapunut vahvistus, asia olisi tietenkin toisin, mutta nyt keskenkuntoisuus ei näyttäydy minusta pätevänä syynä pelaamattomuudelle, etenkin kun siellä viilettää puolustajia hyökkääjinä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä oon tipahtanut spekulaatioissa jo ihan kärryiltä, tämän poimin tuosta muutaman viestin takaa.
Mikä poissulkee mahdollisuuden että Broadhursti on vain huonossa kesäkunnossa ja pitkä pelaamattomuus näkyy. Ei varmasti ole ensimmäinen pelaaja joka tänne tulee ja huomataan että kesäharjoittelu ei ole ollut lähelläkään sillä tasolla mitä IFK:n jätkillä jotka siten on ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.
Winberg- Laakso - Nordgren.

Rohkenen olla sitä mieltä ettei tuollaista hyökkäyskolmikkoa selitä enää pelkkä kesäharjoittelu kun herra supersentteri on ollut jo 1,5kk Helsingissä.
 

444

Jäsen
Mä oon tipahtanut spekulaatioissa jo ihan kärryiltä, tämän poimin tuosta muutaman viestin takaa.
Mikä poissulkee mahdollisuuden että Broadhursti on vain huonossa kesäkunnossa ja pitkä pelaamattomuus näkyy. Ei varmasti ole ensimmäinen pelaaja joka tänne tulee ja huomataan että kesäharjoittelu ei ole ollut lähelläkään sillä tasolla mitä IFK:n jätkillä jotka siten on ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.

Toki voi olla loukkaantuminenkin, itse olen sillä kannalla että jätkää ajetaan nyt Liigan rytmiin sisään kovalla treenillä, näille tulee yllätyksenä kuinka paljon Liigassa luistellaan ja pitää olla hereillä että saa tulosta aikaiseksi.

Scouttaus ei taas kerro juuri mistään tai ainakaan poissulje edellä mainittuja mahdollisuuksia, kyllähän jamppa voi olla tutussa ympäristössä viime kaudella vaikka mikä sateentekijä, siihen paskan motivaation kesä kun ei enää jatkoa ollut tutuissa ympäristöissä tiedossa ja ei olla yhtään valmiita tulevaan.

Tuomitsen sitten jos ja kun ollaan saatu jäbä pelikuntoon.
Luulisi, että jos kondis on paska eikä pelituntumaa ole, niin aika hyvä keino nostaa näitä olisi pistää kaiffari pelaamaan näitä höntsäpelejä. Enemmän siitäkin olisi niin pelaajalle itselleen kuin joukkueellekin hyötyä kuin esim. peluuttaa Aleksi Laaksoa sentterinä.

Enemmän tuo kuitenkin liittyi siihen, että suurella hälyllä tuodaan pelaaja joukkueeseen ja haastatellaan kaikki hallin talkkaria myöten ylistämään hankintaa, ja sitten ei parin harkkapelin jälkeen kuulu mistään mitään. Todellisuudessa mulla ei ole sen enempää tietoa asiasta eikä sitäkään vähää mielenkiintoa pohtia mahdollisia skenaarioita tälle seuran valitsemalle linjalle. Mielenkiinto alkavaa kautta kohtaan lähentelee nollaa niin pitkään kuin tuo puuhastelukerho jatkaa omaa linjattomuuttaan.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse ajattelin noin ennen 3vs3 finaalipäivää. Sitten ennen wisehockey cupia. One more time?
Mä annoin itselleni luvan kuvitella että ehkä sillä on joku pieni loukki eikä näistä harkkakaudella ilmoitella. No nyt tuli tiedotetta eikä nimi ole listalla niin on syytä alkaa löytymään kokoonpanosta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä annoin itselleni luvan kuvitella että ehkä sillä on joku pieni loukki eikä näistä harkkakaudella ilmoitella. No nyt tuli tiedotetta eikä nimi ole listalla niin on syytä alkaa löytymään kokoonpanosta.
Mä mustavalkoisesti oletan että jos jotain loukkia olisi ollutkin ja sen vuoksi ollut sivussa niin tämän ikäviä uutisia sisältäneen tiedotteen kevennyksenä/pehmennyksenä olisi ollut maininta että pelaaja on toipunut pelikuntoon. Mutta ymmärrän ja tiedän tunteen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä itse kallistun sille kannalle, että koska täällä ja somessa Broadhurstin tilannetta on ihmetelty ja tiedottamistakin arvosteltu, seurassa on ”kypsästi” vedetty herne nenään ja päätetty, ettei todellakaan kerrota yhtään mitään. Koska muista loukkaantumisista on tänään infottu, tämä vaikuttaa nyt enää ainoastaan jääräpäiseltä vittuilulta faneja kohtaan.

Edelleen, oli poissaoloon mikä tahansa syy, jotakin voisi tehdä. Jos eivät halua kertoa oikeaa syytä, mitä kyllä vähän ihmettelen, voisi eetteriin tuupata vaikka haastattelun. Jos AB on esim. nuhassa kotona, haastiksen voinee tehdä atk-välineistöä hyödyntäen. Sen voisi kyllä tehdä nyt joka tapauksessa. Jos kysymyksessä on day-to-day-tilanne, eikä mitään suurta syytä olla huolissaan ole ja tarkoitus on, että AB pelaa heti, kun mahdollista, en ymmärrä, miksei sitä nyt voisi sitten muka kertoa.

Seuran tiedotusyksikkö tekee nyt todella suuren karhunpalveluksen Broadhurstille itselleen, koska joku keksii tästä nyt ottaa hänet silmätikuksi, ikään kuin koko naurettava tilanne olisi jotenkin hänen syytään. Todennäköisesti pelaajalla itsellään ei ole edes mitään tietoa koko ”hässäkästä”. Mun on vaikea nähdä tässä tilanteessa mitään järkeä, eikä se ole reilua myöskään pelaajaa kohtaan. Itse jopa uskon, että hänelle sopisi avoin tiedotuslinja, mikäli joku asiasta häneltä kysyisi.

Taidan kohta pukea salapoliisivermeeni päälle ja käyn itse haastattelemassa Broadhurstia turvavälin päästä. Perustan kilpailevan tiedotusyksikön, joka tykittää erilaista infoa vuorokaudet läpeensä.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Entä jos koko pelaajaa ei edes ole olemassa? Ehkä tämä on vain Salmelaisen taitoa huijata meitä tyhmiä HIFK:n kannattajia. Saatte vielä nähdä, että HIFK:n kokoonpano, jos marraskuussa pelataan edes, tulee olemaan jälleen sellainen, että osa nimistä jää arvoitukseksi ehkä jopa Salmelaiselle.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mä itse kallistun sille kannalle, että koska täällä ja somessa Broadhurstin tilannetta on ihmetelty ja tiedottamistakin arvosteltu, seurassa on ”kypsästi” vedetty herne nenään ja päätetty, ettei todellakaan kerrota yhtään mitään. Koska muista loukkaantumisista on tänään infottu, tämä vaikuttaa nyt enää ainoastaan jääräpäiseltä vittuilulta faneja kohtaan.

Edelleen, oli poissaoloon mikä tahansa syy, jotakin voisi tehdä. Jos eivät halua kertoa oikeaa syytä, mitä kyllä vähän ihmettelen, voisi eetteriin tuupata vaikka haastattelun. Jos AB on esim. nuhassa kotona, haastiksen voinee tehdä atk-välineistöä hyödyntäen. Sen voisi kyllä tehdä nyt joka tapauksessa. Jos kysymyksessä on day-to-day-tilanne, eikä mitään suurta syytä olla huolissaan ole ja tarkoitus on, että AB pelaa heti, kun mahdollista, en ymmärrä, miksei sitä nyt voisi sitten muka kertoa.

Seuran tiedotusyksikkö tekee nyt todella suuren karhunpalveluksen Broadhurstille itselleen, koska joku keksii tästä nyt ottaa hänet silmätikuksi, ikään kuin koko naurettava tilanne olisi jotenkin hänen syytään. Todennäköisesti pelaajalla itsellään ei ole edes mitään tietoa koko ”hässäkästä”. Mun on vaikea nähdä tässä tilanteessa mitään järkeä, eikä se ole reilua myöskään pelaajaa kohtaan. Itse jopa uskon, että hänelle sopisi avoin tiedotuslinja, mikäli joku asiasta häneltä kysyisi.

Taidan kohta pukea salapoliisivermeeni päälle ja käyn itse haastattelemassa Broadhurstia turvavälin päästä. Perustan kilpailevan tiedotusyksikön, joka tykittää erilaista infoa vuorokaudet läpeensä.
Ei paljon olisi varaa vittuilla. Nyt tehty jo hirveetä persenettoa, niin nyt pitäisi olla kaikki fokus ylläpitää kaikki entiset ja tulevat fanit tyytyväisinä. Tuntuu helvetin nololta jo seuran suunnalta, että kauden isoimman hankinnan mystiset poissaolot jätetään ilmoittamatta kauden kynnyksellä. Tämähän nyt ei sinänsä ole mitään uutta. Mietitäänköhän offisella edes että moni tulee jo tällä hiljaisuudella jättämään pelejä välistä, ihan vain koska pelaajasta ei tiedetä yhtään mitään. Uudet hankinnat on monille iso syy lähteä hallille.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Jos Broadhurst on vaan niin paska ettei sitä voi laittaa kentälle TAI Pikkarainen on onnistunut jo tässä ajassa pilaamaan välit pelaajaan? Kumpaakaan asiaa ei oikein voida tiedottaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jos Broadhurst on vaan niin paska ettei sitä voi laittaa kentälle TAI Pikkarainen on onnistunut jo tässä ajassa pilaamaan välit pelaajaan? Kumpaakaan asiaa ei oikein voida tiedottaa.

Tiedottamattomuus on kyllä vähän outoa. Palstallahan toki voimme vain spekuloida. Onko kyseessä Pikkaraisen koirankoppi, vai voiko tämä liittyä esim. korona-altistukseen tai johonkin karanteenirikkomukseen tms.? Spekulaatiota yhtä kaikki.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Broadhurst on vaan niin paska ettei sitä voi laittaa kentälle TAI Pikkarainen on onnistunut jo tässä ajassa pilaamaan välit pelaajaan? Kumpaakaan asiaa ei oikein voida tiedottaa.

Ei herranen aika sentään taas... :D

Vähän kyllä meinaa jo käydä sääliksi sun puolesta, että miten henkilökohtaiseksi Pikkaraisen ja IFK:n välinen sopimus on sinun kohdallasi mennyt ja kuinka paljon käytät meidän valmentajan toiminnan puimiseen energiaa ja negatiivisia tunteita.

No, on tässä kuitenkin tämä viihdyttävyysaspekti kunnossa. *hymiö*
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Meinasin tähän vitsailla, että vieläköhän Jan Kobezda saataisiin hankittua, mutta olin unohtanut, että mieshän kuoli muutama vuosi sitten. :(
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei paljon olisi varaa vittuilla. Nyt tehty jo hirveetä persenettoa, niin nyt pitäisi olla kaikki fokus ylläpitää kaikki entiset ja tulevat fanit tyytyväisinä. Tuntuu helvetin nololta jo seuran suunnalta, että kauden isoimman hankinnan mystiset poissaolot jätetään ilmoittamatta kauden kynnyksellä. Tämähän nyt ei sinänsä ole mitään uutta. Mietitäänköhän offisella edes että moni tulee jo tällä hiljaisuudella jättämään pelejä välistä, ihan vain koska pelaajasta ei tiedetä yhtään mitään. Uudet hankinnat on monille iso syy lähteä hallille.

Samaa mieltä. Officella varmasti kyllä tiedostetaan ihmisten epäluulot kautta kohtaan, koska se näkyy epäilemättä kassassa. Mutta sitä suuremmalla syyllä pitäisi käyttää hyväksi esim. somea ja tehdä juttuja, jotta ihmiset eivät oikeasti unohda, että kausi starttaa kohta. HIFK:lla on kuitenkin paljon muitakin kannattajia kuin kausikorttilaiset ja me täällä. Ei seura tai sen työntekijät voi luovuttaa missään vaiheessa. Ja jos tuntuu, ettei jaksa tai huvita, pitää lähteä menemään. Noin pienessä puljussa, tuollaisella näkyvyydellä jokainen työntekijä on korostuneen tärkeässä asemassa lopputuloksen kannalta ja yhtään vapaamatkustajaa ei kertakaikkiaan voi pitää. Varsinkaan nyt.

Hyvä kantaa aina pidemmälle kuin paha. Välinpitämättömyys on kaikkein kamalinta. Itse koen, että minä haluan olla tukemassa joukkuetta ja kunnioitan heidän tekemäänsä duunia menestyksen eteen. Lopullista tulosta ei kukaan tiedä vielä ja hyvä niin, mutta ei mulla ole syytä epäillä, etteikö pelaajat ja valmennus tekisi jokainen päivä kaiken mahdollisen, jotta meilläkin olisi aika riemuun kauden päättyessä. Vaikka ilmassa on paljon kysymysmerkkejä, joihin ei voida kauheasti vaikuttaa, sisäinen urheiluromantikkoni uskoo ja luottaa siihen, ettei kukaan pukukopin puolella tee työtään varmuuden vuoksi päin seiniä, koska on olemassa mahdollisuus, että homma stoppaakin yhtäkkiä. Siksikin on mun mielestä todella sääli, että muualla seurassa hommia näytetään tehtävän vähän sinnepäin. Se tuntuu epäreilulta ja joukkue ansaitsisi enemmän.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ei herranen aika sentään taas... :D

Vähän kyllä meinaa jo käydä sääliksi sun puolesta, että miten henkilökohtaiseksi Pikkaraisen ja IFK:n välinen sopimus on sinun kohdallasi mennyt ja kuinka paljon käytät meidän valmentajan toiminnan puimiseen energiaa ja negatiivisia tunteita.

No, on tässä kuitenkin tämä viihdyttävyysaspekti kunnossa. *hymiö*
Kunhan vain heittelin arvauksia mutta hyvä jos viihdyttää samalla. Olinkin jo unohtanut ettei Jarno Jong-un Pikkaraisen edesottamuksia ole soveliasta kyseenalaistaa. *vittumainen hymiö*
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunhan vain heittelin arvauksia mutta hyvä jos viihdyttää samalla. Olinkin jo unohtanut ettei Jarno Jong-un Pikkaraisen edesottamuksia ole soveliasta kyseenalaistaa. *vittumainen hymiö*

Joo. Lähe menee, kun vielä ehdit... Suurelle Johtajalle ei vittuilla ilman seuraamuksia...

Ei vaan, ei mulla ole henkilökohtaista ongelmaa sun mielipiteiden ja näkökulman kanssa. Jokaisella oikeus omiinsa. Ei tää nyt niin vakavaa oo, tää on vaan jääkiekkoo! — vai mitä se turkulainen valmentajavelho tiesikään sanoa.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Se olisi niin helppoa lisätä tuonkin tiedotteen perään:

”Alex Broadhurst on ollut sivussa pienen loukkaantumisen/nuhan takia, mutta on jo treenaamassa/palaa pian”.

Just näin! Ei enempää, ei vähempää. Tästä varmaan ollutkin jo puhe täällä, mutta entistä oudompaa Broadhurstin tilanteesta tekee tuo tämänpäiväinen tiedottaminen muista pelaajista...
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Toivon vilpittömästi AB:tä kyseenalaistaneena että olen Broadhurstin suhteen tasan yhtä oikeassa kuin aikoinaan olin Purre Carlssonin suhteen. Mähän olin sitä mieltä että se on ihan paska ja joutaisi kattohuoneistostaan työsuhderoskikseen asumaan. Meni omasta mielestäni kuin elokuvissa. Tai kuin pora Nordiksen putkeen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelle Positiivarin kautta ajateltuna, jos Broadhurstilla on ollut pientä kolhua ja siitä johtuen tuo 3 vs. 3 peli näytti niin vaikealta? Nyt, kun on saanut kuntouttaa itseään (?) niin kaukaloon palaa aivan jäätävä Broadhurst, joka Bemströmin kanssa takoo 2 ppgllä eteenpäin. Sitten muistin, että tää on IFK.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mä itse kallistun sille kannalle, että koska täällä ja somessa Broadhurstin tilannetta on ihmetelty ja tiedottamistakin arvosteltu, seurassa on ”kypsästi” vedetty herne nenään ja päätetty, ettei todellakaan kerrota yhtään mitään. Koska muista loukkaantumisista on tänään infottu, tämä vaikuttaa nyt enää ainoastaan jääräpäiseltä vittuilulta faneja kohtaan.

Edelleen, oli poissaoloon mikä tahansa syy, jotakin voisi tehdä. Jos eivät halua kertoa oikeaa syytä, mitä kyllä vähän ihmettelen, voisi eetteriin tuupata vaikka haastattelun. Jos AB on esim. nuhassa kotona, haastiksen voinee tehdä atk-välineistöä hyödyntäen. Sen voisi kyllä tehdä nyt joka tapauksessa. Jos kysymyksessä on day-to-day-tilanne, eikä mitään suurta syytä olla huolissaan ole ja tarkoitus on, että AB pelaa heti, kun mahdollista, en ymmärrä, miksei sitä nyt voisi sitten muka kertoa.

Seuran tiedotusyksikkö tekee nyt todella suuren karhunpalveluksen Broadhurstille itselleen, koska joku keksii tästä nyt ottaa hänet silmätikuksi, ikään kuin koko naurettava tilanne olisi jotenkin hänen syytään. Todennäköisesti pelaajalla itsellään ei ole edes mitään tietoa koko ”hässäkästä”. Mun on vaikea nähdä tässä tilanteessa mitään järkeä, eikä se ole reilua myöskään pelaajaa kohtaan. Itse jopa uskon, että hänelle sopisi avoin tiedotuslinja, mikäli joku asiasta häneltä kysyisi.

Taidan kohta pukea salapoliisivermeeni päälle ja käyn itse haastattelemassa Broadhurstia turvavälin päästä. Perustan kilpailevan tiedotusyksikön, joka tykittää erilaista infoa vuorokaudet läpeensä.
Hienoa! Tosin tuo karhunpalvelus osuu kyllä HIFK:n omaan talouteen. Tuollaisella tiedottamisella ystävät (kannattajat ja sponsorit) kaikkoavat!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tiedottamattomuus on kyllä vähän outoa. Palstallahan toki voimme vain spekuloida. Onko kyseessä Pikkaraisen koirankoppi, vai voiko tämä liittyä esim. korona-altistukseen tai johonkin karanteenirikkomukseen tms.? Spekulaatiota yhtä kaikki.
Ei siihen koirankoppiin hirveän monta mahdu. Myllylä, Seppälä ja Nordgren siellä ovat jo ainakin.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ei siihen koirankoppiin hirveän monta mahdu. Myllylä, Seppälä ja Nordgren siellä ovat jo ainakin.

Onko Myllylä ja Seppälä koirankopissa kun ollaan haettu isompaa tonttia muualta? Unohdit myös Taposen.

Ja millä tavalla Nordgren siellä on? Väkisinkö sitä pitäisi peluuttaa vaikka homma ei tälläkään hetkellä kulje?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös