Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 551 454
  • 13 501

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ai helvetti, aina kun kuvittelee ettei kaverilla voi olla enempää pokkaa valheissaan niin sieltä tiputellaan aina vaan parempaa settiä. Helvetilliset verovelat niskassa mutta ne hoidetaan eikun valtio onkin mulle miljoonia velkaa ja lähen ulkomaille.

Onkohan tämä se kuuluisa käännetty arvonlisävelvollisuus?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kuinka moni Suomessa asuva tekee töitä ja lyhentää samalla ulosotossa olevaa velkaa?
Itse aikoinaan kuittaisin mukavan summan ulosottoon. Itse kaivoin kuoppani mutta niin vain kaivoin itseni sieltä myös ylös ja puhtaalle pöydälle. Hetki siinä meni ja paljon piti tehdä duunia että pääsi taas nollille.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miltähän näistä Valahiihdossa huijatuksi tulleista Valavuoren kavereista tällä hetkellä tuntuu seurata tän sekoiluja? Olikos jossain jo nimilistaa julkkiksista, jotka tuohon keräykseen osallistui?



Oispa muuten ironista, kun Mäkinen saisi tästä syytteen yllyttämisestä rikolliseen toimintaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuinka moni Suomessa asuva tekee töitä ja lyhentää samalla ulosotossa olevaa velkaa?
Itse aikoinaan kuittaisin mukavan summan ulosottoon. Itse kaivoin kuoppani mutta niin vain kaivoin itseni sieltä myös ylös ja puhtaalle pöydälle. Hetki siinä meni ja paljon piti tehdä duunia että pääsi taas nollille.
90-luvun taitteessa menin kihloihin, tienattiin molemmat hyvin ja ostettiin ensiasunto. Otettiin vielä lainaa vähän reilusti, kun sitä oli helposti saatavilla ja remontoitiinkin se kämppä.

Sitten tuli lama, molemmat jäätiin työttömiksi. Toisella loppui hommat sisustushommista ja toisella rakennushommista. Koron perkeleet nousi yhdessä yössä 16,5 prosenttiin.

Tuli ero ja kämppä oli ihan pakko myydä, kun edes korkoja ei pystytty maksamaan ja velka lisääntyi ja kasvoi ihan saatananmoista vauhtia.

Ulosottoon ne meni, kun ei muutamaan vuoteen ollut töitä ja sitten, kun oli töitä, niin ei saanut lainaa ihan heti niiden velkojen maksamiseen, kun oli luottotiedot menneet. Aika pitkään tuli maksettua isoja velkoja kalliimman eli ulosoton kautta. Vituttihan se, kun vaikka olin myöhemminkin ihan hyvissä hommissa, niin ei siitä käteen juuri mitään jäänyt. Aina olit P-A.
Ja toisen luokan kansalaisena ulosottovelallista pidettiin ja pidetään edelleen.
Mutta maksettua ne tuli, perkele!

Vituttaa tämmöset Aleksit, jotka ensin kusettaa ja kiinni jäätyään uhriutuu ja sitten kusettaa vielä lisää.
 

Sportsguy

Jäsen
90-luvun taitteessa menin kihloihin, tienattiin molemmat hyvin ja ostettiin ensiasunto. Otettiin vielä lainaa vähän reilusti, kun sitä oli helposti saatavilla ja remontoitiinkin se kämppä.

Sitten tuli lama, molemmat jäätiin työttömiksi. Toisella loppui hommat sisustushommista ja toisella rakennushommista. Koron perkeleet nousi yhdessä yössä 16,5 prosenttiin.

Tuli ero ja kämppä oli ihan pakko myydä, kun edes korkoja ei pystytty maksamaan ja velka lisääntyi ja kasvoi ihan saatananmoista vauhtia.

Ulosottoon ne meni, kun ei muutamaan vuoteen ollut töitä ja sitten, kun oli töitä, niin ei saanut lainaa ihan heti niiden velkojen maksamiseen, kun oli luottotiedot menneet. Aika pitkään tuli maksettua isoja velkoja kalliimman eli ulosoton kautta. Vituttihan se, kun vaikka olin myöhemminkin ihan hyvissä hommissa, niin ei siitä käteen juuri mitään jäänyt. Aina olit P-A.
Ja toisen luokan kansalaisena ulosottovelallista pidettiin ja pidetään edelleen.
Mutta maksettua ne tuli, perkele!

Vituttaa tämmöset Aleksit, jotka ensin kusettaa ja kiinni jäätyään uhriutuu ja sitten kusettaa vielä lisää.
Ja affi-Aleksina pääsee luomaan muutaman tulevan velallisen lisää. Tärkeää työtä.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Vituttaa tämmöset Aleksit, jotka ensin kusettaa ja kiinni jäätyään uhriutuu ja sitten kusettaa vielä lisää.
Eniten vituttaa, että velkapakoilija vertaa itseään sinun kaltaisiin ihmisiin, jotka ovat ilman omaa syytä / rehellisesti joutuneet ulosottoon. Hieman eri asia tienata miljoonia ja jättää verot maksamatta kuin ajautua henkilökohtaiseen konkurssiin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.

Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.

Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
Peksi on trolli, pelkkää Varainkerjuumiehen ylistystä tilin sisältö. Camaboom.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.

Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
Hanhiniemen paikkakunnakseen merkinnyt Pekka Karvonen on mielenkiintoinen henkilö Twitter-kuvauksensa mukaan:

Sporttia, veikkauksen kritisointia, vassareiden vihaamista, sikarin polttoa ja hiihtoa. Vedonlyöntiä ilman taskulaskimia. Menneisyydessä myös sports dad.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs


Ei saatana, tämä sankari taitaa oikeasti pitää itseään jonain isonakin kihona ja kovan luokan ammattilaisena.

Onhan tuo tämän päivän maaninen vyörytys taas sitä osastoa että pakko tarkistaa välillä ettei lue jotain parodiatiliä. Siellä se Allu vaan lonksuttaa leukojaan etelän lämmössä rikoksista tuomittuna maahanmuuttajana, joita itse vastustaa henkeen ja vereen.
 

444

Jäsen
Ei saatana pitänyt avata tätä ketjua. Niin vaan sormet ovat holtittomat. Nyt kaduttaa.

Katsoin nuo Twitter lainaukset. Einarin Ossi on kyllä minun pelikirjassani valovuoden Karvosen Peksiä edellä. Peksi oikein kiittää? Mahtaako siunata vielä maata mennessään.
Jos Kakka Pervonen ei ole trolli lupaan lahjoittaa jokaisen maksamani alvin Valeksin seuraavaan kusetukseen.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kuinka moni Suomessa asuva tekee töitä ja lyhentää samalla ulosotossa olevaa velkaa?
Itse aikoinaan kuittaisin mukavan summan ulosottoon. Itse kaivoin kuoppani mutta niin vain kaivoin itseni sieltä myös ylös ja puhtaalle pöydälle. Hetki siinä meni ja paljon piti tehdä duunia että pääsi taas nollille.
Sehän se mielestäni on tuossa tuon rotan tilanteessa säälittävintä/raivostuttavinta, että käsissä olisi ainakin omasta mielestäni kaikki ja jopa loistavat pelimerkit, että olisi voinut nollata tilanteen kohtuu nopeastikkin.

Voisin vaikka lyödä vetoa, että jos Velaksi olisi pistänyt tuomion jälkeen doerioinnin, kusetukset ja idiootit heitot kokonaan pois ja alkanut oikeasti seuraamaan sitä urheilua ja keskittynyt someen: twitchin, podcastien yms. kautta mallia Esko Seppänen niin mies varmasti olisi saanut nollattua nuo velat alle 10 vuodessa ja edessä olisi vielä ihan jopa urakin.
 
Viimeksi muokattu:

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Hanhiniemen paikkakunnakseen merkinnyt Pekka Karvonen on mielenkiintoinen henkilö Twitter-kuvauksensa mukaan:

Sporttia, veikkauksen kritisointia, vassareiden vihaamista, sikarin polttoa ja hiihtoa. Vedonlyöntiä ilman taskulaskimia. Menneisyydessä myös sports dad.

Jos Kakka Pervonen ei ole trolli lupaan lahjoittaa jokaisen maksamani alvin Valeksin seuraavaan kusetukseen.

Vedän takaisin. Olen vähän outsider tuossa Twitterissä. En katsonut muuta kuin nuo vastaukset ja Peksin älykäs sarkasmi ohitti tutkani häivepommittajan tavoin.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Eettisesti voisi ajatella, että verovelkaisena olisi oikea ratkaisu asua Suomessa ja maksaa ALV:ta kaikesta ostamastaan ja tuloveroa tuloistaan, vaikka itse verovelan lyhennys onkin haastavaa ja etenee vain pienissä paloissa.
Sitten on se toisenlainen vaihtoehto muuttaa muualle ja maksaa tasan nolla yhtään mitään veroa Suomeen.
En oikein tiedä, voiko tuota ratkaisua arvostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös