Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 585 298
  • 13 553

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voit olla hajulla, tällä uudella hässäkällä saadaanhä turha huomio varainkerjuun onnistumisesta häivytettyä. Jos joku vielä muistuttaa on mexicaani-kommarit nussineet junioreiden rahat putkassa.

Nyt on hyvä sanoa, että hei kattokaas mä olin just menossa hakemaan henk.koht niitä rahoja teukkasalamasäätiöltä, mutta mua ei päästetty maahan, joten nyt valitettavasti junnut jäi ilman rahoja.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on hyvä sanoa, että hei kattokaas mä olin just menossa hakemaan henk.koht niitä rahoja teukkasalamasäätiöltä, mutta mua ei päästetty maahan, joten nyt valitettavasti junnut jäi ilman rahoja.
Joo, tähän taisi ikävä kyllä tyssätä myös TPS:n varainkeruu. No, uutta matoa koukkuun ja tuleehan noita varainkeruita myös jatkossakin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nyt on taas se aika, kun pysähdytään hetkeksi ja aletaan kritisoimaan enemmän itseä kuin muita.

Tässä on nyt vaan se ongelma, että twiitissä mainitaan "rehellisesti". Ei kuulu Velaksin tapoihin, joten eiköhän huomenna viimeistään taas tykitellä täysillä.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Eikös Allu-boyn kaltainen maailmanmies, joka on myös pitkälti asunut Espanjassa, pystyisi helposti asioimaan latinoiden kanssa myös espanjaksi? Voisi esim Shakiran laulun sanoin kysyä, että "¿Dónde están los ladrones?" Sitten voisi kurkata leikkisästi peiliin, että siellähän se.

Justhan se kehuskeli että puhuu neljää kieltä joista yksi espanja. Harmi että vartijat tais osata vaan meksikoa.

Tää rikollinen vätys ei osaa puhua totta vaikka pakotettaisiin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
En ole pariin kuukauteen avannut tätä ketjua ollenkaan, tai muutenkaan lukenut mitään Valavuoreen liittyvää. Pahemmaksi näyttää homma koko ajan vaan menevän.

Tuo elämänvalhe, jossa hän elää kasvaa vaan koko ajan isommaksi. Surullinen tapaus, ja kuten on monet sanoneetkin, niin hänen jälkikasvunsa kannalta ihan äärimmäisen surullista. Toivottavasti heidän äitinsä on edes jotenkin terveiden kirjoissa, niin saa lapset sitä kautta paremmat eväät elämänpolulle.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Pienen naurunpyrskähdyksen aiheutti tuo kohta, jossa Velaksi antoi ymmärtää että pihatontun kokoinen poliisi oli lähellä saada isän kädestä, mutta Velaksi sitten fiksuna kaverina tajusi, ettei sille tielle kannata lähteä poliisien kanssa, onhan heitä useampi siellä kuitenkin. Menee vähän samaan sarjaan sen kanssa, kun Velaksi twiittasi muistaakseni Sebastian Tynkkyselle voivansa lähteä turvamieheksi Elokapinaan, koska osaa tarvittaessa toimia ”nopeasti ja tehokkaasti”.

Velaksin kamppailutaidot jos kiinnostavat, niin voi tubesta katsella Velaksin sparrailua vapaaottelija Aleksi Nurmisen kanssa. Voin kertoa ettei taitoja ole edes peruskurssin vertaa, eikä Han osaa lyödä millään lailla edes paikallaan olevaan kohteeseen. Narsistithan tapaavat omata epärealistisen käsityksen fyysisistä kyvyistään, niin myös Velaksi.

Hupaisa oli myös kohta, jossa velaksi kertoi poliisien kovistelleen Hanta, kysyen onko Han kova kaveri. Tähän Velaksi oli elokuvamaisesti vastannut kysymyksellä ”Tell me your definiton of a tough guy so i can answer your question.” Tässä vaiheessa uhittelevalla poliisilla oli mennyt jauhot suuhun, eikä lisäkysymyksiä ollut tullut. Todellisuudessa Velaksi lienee vastannut ääni väristen tyyliin ”What do you mean?”, ja poliisi on naureskellut hädissään tutisevalle Velaksille.

Naurunpyrskähdys myös Velaksin väitteelle että puhuu neljää eri kieltä. Kaiken kaikkiaan ihan pahkasika-meininki taas Velaksin jutuissa. Han on 10-vuotiaan tasolla värikynänsä kanssa tästäkin reissusta kirjoittaessaan, joten onhan tuossa taas sirkushuvia hanhinaamoille.
 
Viimeksi muokattu:

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Ihmeen kätevästi pääsi HAN suoraan Epsanjan auringon alle tuolta LAX paluu lennolta. Instan mukaan veti cigaaria parhaan buddynsa Chapen kanssa eilen illalla 18 aikaan... Ja sama musta poolo paita päällä koko viikonlopun, jeah.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hupaisa oli myös kohta, jossa velaksi kertoi poliisien kovistelleen Hanta, kysyen onko Han kova kaveri. Tähän Velaksi oli elokuvamaisesti vastannut kysymyksellä ”Tell me your definiton of a tough guy so i can asnwer your question.”
Oli erinomainen kohta kieltämättä tämä tuossa tarinassa. Tätä lausetta ei voi myöskään lukea ilman, että sen kuulisi päässään Sylvester Stallonen äänellä lausuttuna.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihmeen kätevästi pääsi HAN suoraan Epsanjan auringon alle tuolta LAX paluu lennolta. Instan mukaan veti cigaaria parhaan buddynsa Chapen kanssa eilen illalla 18 aikaan... Ja sama musta poolo paita päällä koko viikonlopun, jeah.
Eikös allulla pitänyt olla nyt joku sponssipaita päällä kuukauden kun väki jonottanut päästäkseen ostamaan siitä paikkoja nimellistä tonnin korvausta vastaan, vai onko TPS jalisjunnujen touhu vasta tuloillaan?

Ja juu, kyllähän tuo varainkerjuumiehen tarina oli taas "jännittävää jos totta" sekä "seems legit". Kummallista ettei T88mu ole twitterissään tsempannut Virallista Ystävää kuitenkaan lainkaan vaikka tällä kertaa voisi ihan nimellä mainita sen "tuttavan" ketä on matut kurmoottaneet (viitaten allun tarinan "meksikaanipoliiseihin"). Tosin kun Teukan twitterin vilkaisi niin näköjään menee kaikki aika uudelleentwiittaillessa oikean laidan öyhötystä vaalien alla, siellä on jauhotettu komukkaa ja suvakkia niin ahkerasti ettei muuta ehdi.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Ja toki rasistinen tölväisykin piti saada mukaan build the wall -hengessä. Puhuisivatpa poliisit Los Angelesissa yhtä hyvää englantia kuin vi dyy hiö in härmä.

ESTAn sijaan olisi pitänyt anoa toisenlaista viisumia, jos nyt oikein ymmärsin kun suurin osa poliiseista puhui erittäin huonoa meksikon englantia.
Ja kuten edellä mainittu, kumma kun Velaksi ei armollisesti käyttänyt tilanteessa fluenttia espanjaansa. Varmaan halusi vaan vähän kiusata poloisia pollareita, eikä päästää heitä liian helpolla.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Valavuorella on kyllä pokkaa tarkastella viranomaisten (verottaja, poliisi, immigration etc to name a few!!) bluffia ja suuntautumista pikku detaljeihin kerta toisensa jälkeen kun hanen omin sanoin "vain hopeaa on tarjolla". Huikea jamppa ja ai että meni tylsän teams-paliksen aika mukavasti lukiessa ketjusta viime päivien käänteet. Tykitystä ja varsaa ajettu!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eikös siellä jenkeissä ole se joku Freedom of Information Act tms. ja kansalla oikeus about kaikkiin virallisiin asiakirjoihin? Löytyiskö jostain halukas USA:n kansalainen, joka voisi vaatia kaikki Allun putkareissuun liittyvät tiedot ja valvontakameramatskut? Nähtäisiin kaikki, kuinka Alku pistää meksikaanopihatontut verbaalisesti nippuun.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hupaisa oli myös kohta, jossa velaksi kertoi poliisien kovistelleen Hanta, kysyen onko Han kova kaveri. Tähän Velaksi oli elokuvamaisesti vastannut kysymyksellä ”Tell me your definiton of a tough guy so i can answer your question.” Tässä vaiheessa uhittelevalla poliisilla oli mennyt jauhot suuhun, eikä lisäkysymyksiä ollut tullut. Todellisuudessa Velaksi lienee vastannut ääni väristen tyyliin ”What do you mean?”, ja poliisi on naureskellut hädissään tutisevalle Velaksille.

Kun en ole mistään kanavista lukenut koko satua (en halua antaa hänelle ainuttakaan klikkiä, edes huumorimielessä), niin nyt mun on pakko kysyä, että onko Han siis kirjoittanut oikeasti tämän lainatun kohdan?

Jos hän väittää jotain tällaista tapahtuneen, on se kyllä jo hyvin vahva indikaattori, että keksii asioita päästään. Joko ihan vain trollataakseen jengiä, eli huvin vuoksi tai koska on oikeasti menettänyt järkensä. Kallistuisin ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Joku noheva etsivähän voisi etsiä tiedot Valavuoren pidätyksestä internetin ihmellisestä maailmasta. Käsittääkseni USA:ssa GDPR:n kanssa ei ole niin justiinsa ja verkko tarjoaa paljon kaikenlaista tietoa mm. pidätyksistä. Itse laitoin googleen "Aleksi Valavuori LAPD" enkä saanut muuta kuin näitä viime päivän mediajuttuja. Tosin mun atk:n käyttötaitoni kävivät eilen ilmi, kun etsin suoria lentoja HEL-LAX, joten tässä on aika suuri mahdollisuus, että mä en vain osaa.

EDIT: @Vintsukka näköjään samalla asialla
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun en ole mistään kanavista lukenut koko satua (en halua antaa hänelle ainuttakaan klikkiä, edes huumorimielessä), niin nyt mun on pakko kysyä, että onko Han siis kirjoittanut oikeasti tämän lainatun kohdan?
"Kuulustelun ja vaatteiden riisumisen jälkeen sain soittaa yhden puhelun kertoakseni missä olen, sitäkin valvottiin ja se piti hoitaa englanniksi. Jokaista liikettä valvottiin, jos et heti totellut meni poliisin käsi pampulle aika nopeasti. Kun kaksi poliisia tutki minua he naureskelivat samaan aikaan kuinka joku meksiloinen oli hetki sitten laskenut samassa paikassa alleen heidän kovistelujen edessä. Samalla he kysyivät olenko minä kova jätkä? Vastasin heille, että kuvailkaa mulle kovuus, jotta osaan vastata tarkemmin. Eivät kuvanneet, joten ei tarvinnut vastata. Samalla purin hammasta koko ajan, luonto meinasi ottaa vallan kahta näsäviisastelevaa pihatonttua kohtaan mutta samalla ymmärsin ettei tässä poliisivaltiossa kannata pelleillä yhtään, on vain hopeaa jaossa, joskus jopa henki kyseessä."

Koko tarinahan jo löytyy tästäkin ketjusta.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään on naistenpäivä, joko on Valavuori saanut kukkia? Koska kyllä siitä on joku sellimorsiamen itselleen tehnyt sellissä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kuulustelun ja vaatteiden riisumisen jälkeen sain soittaa yhden puhelun kertoakseni missä olen, sitäkin valvottiin ja se piti hoitaa englanniksi. Jokaista liikettä valvottiin, jos et heti totellut meni poliisin käsi pampulle aika nopeasti. Kun kaksi poliisia tutki minua he naureskelivat samaan aikaan kuinka joku meksiloinen oli hetki sitten laskenut samassa paikassa alleen heidän kovistelujen edessä. Samalla he kysyivät olenko minä kova jätkä? Vastasin heille, että kuvailkaa mulle kovuus, jotta osaan vastata tarkemmin. Eivät kuvanneet, joten ei tarvinnut vastata. Samalla purin hammasta koko ajan, luonto meinasi ottaa vallan kahta näsäviisastelevaa pihatonttua kohtaan mutta samalla ymmärsin ettei tässä poliisivaltiossa kannata pelleillä yhtään, on vain hopeaa jaossa, joskus jopa henki kyseessä."

Koko tarinahan jo löytyy tästäkin ketjusta.

Olenhan mä sitten koko tarinan lukenut, mutta en näköjään riittävän ajatuksella.

Hauska tuokin kohta, että saa soittaa yhden puhelun, mutta senkin englanniksi. Mitä tapahtuu niille, jotka eivät osaa englantia yhtään? Ja niitäkin on aivan varmasti ollut samassa tilanteessa. Odotetaan tulkkia? Kenelleköhän Valavuori soitti? Miksi muuten puhelun piti olla englanniksi, jos poliisit eivät osanneet englantia? Vai onko tämä väite vain urbaania legendaa? Eikö puhelun olisi pitänyt olla espanjaksi? Voisi kuvitella, että tämä kaikki on tapahtunut nimenomaan lentokentällä. Miksi Aleksi olisi viety johonkin muualle odottelemaan paluulentoa, kun lentokentällä nämä ovat ihan rutiiniasioita? Sehän menee käsittääkseni niin, että se lentoyhtiö, joka on henkilön maahan lennättänytkin, vastaa ensisijaisesti myös hänenn poiskuljetuksestaan, mutta ajatellaan vaikka tilannetta, että ko. lentoyhtiö lentää ko. kentälle kerran viikossa, eikö ole aika kohtuutonta, että tämä henkilö viruisi putkassa kokonaisen viikon? Luulenpa, että näissä tilanteissa on huomioitu myös eri allianssien lennot. Tai niin voisi ainakin kuvitella, koska jokaisesta kiinniottopäivästä aiheutuu myös kustannuksia, kun pitää sitä velliä tarjota joka päivä kuitenkin.

Olisikin kiva kuulla vähän yksityiskohtaisempia asioita, ihan Valavuoren itsensä kertomana, että miten tämä nyt oikeastaan menikään. Mikä oli ihan faktisesti se paikka, missä häntä säilytettiin ja minkä yhtiön lennoilla hän lenteli?

Ja täytyy kyllä sanoa, että olen vähän pettynyt T88muun. Olisin kuvitellut, että jeesaisi kaveriaan hädässä. Eiköhän sellaisessa tapauksessa Aleksi olisi saatu pidettyä siellä putkassa ainakin pari päivää pidempään, kun asianajajat perehtyvät tapaukseen?

Hauska tarina kyllä. Vähän on uskallettu kuitenkin vittuillakin, vaikka hammasta on toki purtu. Ehkä tämä on merkki henkisestä kasvusta? Buahahahaha.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sirpa se rapsutti Paulin mahaa (Kariya). Aleksi se keitteli pitaa pahaa. Teemu twiittasi, että "Haa haa, kommari, kato kommari". Ja Mexicon poliisi nauroi niin, meille nauroi niin. Oli paikalla myöskin Kuukeri, Nelli Kuukeri."
 
Viimeksi muokattu:

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Miksi Aleksi olisi viety johonkin muualle odottelemaan paluulentoa, kun lentokentällä nämä ovat ihan rutiiniasioita? Sehän menee käsittääkseni niin, että se lentoyhtiö, joka on henkilön maahan lennättänytkin, vastaa ensisijaisesti myös hänenn poiskuljetuksestaan, mutta ajatellaan vaikka tilannetta, että ko. lentoyhtiö lentää ko. kentälle kerran viikossa, eikö ole aika kohtuutonta, että tämä henkilö viruisi putkassa kokonaisen viikon?
Mutta vastaako siinä tapauksessa että henkilö itse kusettaa ESTA:n kanssa? Käsittääkseni sen kuitenkin saa aina jos vaan osaa olla riittävän fiksu ja rastia oikeat kohdat siitä lomakkeesta. Eihän lentoyhtiöillä ole mitään mahdollisuuksia selvittää onko ne annetut tiedot oikeita. En siis oikeasti tiedä, kun ne muutamat kerrat mitkä olen Amerikassa käynyt ovat sujuneet ihan kivuttomasti.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tänään on naistenpäivä, joko on Valavuori saanut kukkia? Koska kyllä siitä on joku sellimorsiamen itselleen tehnyt sellissä.
Veikkaan että sellistä on löytynyt samanlainen T-Bag kuin Prison Breakissä oli aikoinaan. Siellä T-Bag tarjonnut Aleksille pikkaisen taskua mistä pitää kiinni.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikin kiva kuulla vähän yksityiskohtaisempia asioita, ihan Valavuoren itsensä kertomana, että miten tämä nyt oikeastaan menikään. Mikä oli ihan faktisesti se paikka, missä häntä säilytettiin ja minkä yhtiön lennoilla hän lenteli?
Minulla oli paikka välittömään karkotukseen jo heti sunnuntaina muutama tunti koneen laskeuduttua, nimittäin sama Finnairin kone jolla tulin oli lähdössä takaisin. Yritin tästä pari kertaa mainita, mutta hassusti myöhästyivät määräajasta sen noin 15 minuuttia. Tämä tarkoitti sitä että pääsen seuraavalla saman lentoyhtiön lennolla kotiin, joka olisi vasta keskiviikkona.

Pääsin kuitenkin vielä kerran neuvottelupöytään. Pyysin heitä katsomaan mitä lentoja olisi jo maanantaille, ihan mihin päin Eurooppaa vain. Lopulta he suostuivat tutkimaan asiaa mutta vasta seuraavana aamuna. Ja kappas, ystävällinen Lufthansa suostui viemään minut pois ja takaisin Eurooppaan, eli karkottaa pois Amerikasta. Maksua vastaan tietenkin, hieman normia isompaa, kunhan pääsen pois. Lopulta ma-ip tuli tieto, että saisin ostaa lipun.
Siinä samassa tarinassa oli ainakin osaan kysymyksistä vastaus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös