Mynsterin Makarov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Barkov pelaa seuraavassa pelissä, sanoi Paul Maurice.
Sashan luonteenlaadun huomioiden hän luultavasti tosin kiikuttaisi pokaalin jollekin toiselle nostettavaksi.Kaikki peukut on kyllä Floridan puolella. Tajusin juuri, että Sasha tietysti kapteenina nostaisi kannun ensimmäisenä ilmaan. Tuo olisi aikamoinen hetki suomalaisessa jääkiekkohistoriassa.
Kaikki peukut on kyllä Floridan puolella. Tajusin juuri, että Sasha tietysti kapteenina nostaisi kannun ensimmäisenä ilmaan. Tuo olisi aikamoinen hetki suomalaisessa jääkiekkohistoriassa.
Niimpä. Ja kysymys kuuluu, nostaisiko kannua ollenkaan itse? Silloinhan käsien täytyisi nousta hartioiden yläpuolelle. Siinä ollaan suuren moraalisen dilemman äärellä.Sashan luonteenlaadun huomioiden hän luultavasti tosin kiikuttaisi pokaalin jollekin toiselle nostettavaksi.
Sashan luonteenlaadun huomioiden hän luultavasti tosin kiikuttaisi pokaalin jollekin toiselle nostettavaksi.
Saattaa nousta just pään yläpuolelle, mutta hymy on tasainen.Nouseeko Barkovin kädet olkapäiden yläpuolelle edes?
Onneksi palstalaisten fokuksella tai spekulaatioilla ei ole pahemmin vaikutusta siihen, mitä jäällä tapahtuu. Eiköhän Panthersin kopissa fokus ole toistaiseksi olennaisessa eikä ihan vielä siinä, kenelle Sasha kannun ojentaa.Jumalaut, ei mitään puhetta kannuista kun vasta ratkaisevan finaalipelin jälkeen. Se kuka hieroo mitäkin kannuja ja missä niin selviää aikanaan. Fokus hetkessä.
Sashan luonteenlaadun huomioiden hän luultavasti tosin kiikuttaisi pokaalin jollekin toiselle nostettavaksi.
Joka sarja on ollut henkilökohtaisella tasolla edellistä parempi. Finaalisarja sitten ihan täyttä dominointia, ja Conn Smythe kotiin?Melkoinen sarja Barkovilta konferenssifinaaleihin. Yksi maali näkynee videokoosteissa toistuvasti jatkossakin, mutta ei se riitä kaikkea kertomaan. Se tosin kertoo jotain siitä, kuinka hyvällä asenteella Barkovkin tällä hetkellä pelaa. Ei paine purista liikaa, niin samalla uskaltaa pikku kikkaakin kokeilla.
Ei soinut omissa Barkovin ollessa kentällä. Tässä sarjassa ei jäänyt "vain' vastustajan nollaamiseen, vaan Barkov oli niitä tärkeitä maaleja siinä ohessa luomassa. Äärimmäisen vahvaa tekemistä niin hyökkäys- kuin puolustussuuntaankin. Barkov oli parhaita pelaajia kentällä joukkueen raivatessa tiensä finaaleihin.
Vaikka Barkov nollaa vastustajan parhaat ja tekee tuhoja hyökkäyspäässä. Niin silti. Tkachuk painoi tuohon sarjaan 3 voittomaalia. Kyl tuo Tkachukille menee jos Florida voittaa. Ja ansaitusti. En usko, että Bobi jaksaa/pystyy tuota virettä vielä jatkamaan ihan päätyyn astiJoka sarja on ollut henkilökohtaisella tasolla edellistä parempi. Finaalisarja sitten ihan täyttä dominointia, ja Conn Smythe kotiin?
No, realistisesti siihen on todella pitkä matka, kun myös Bobrovski ja Tkachuk pelaa tuolla tasolla. Ei mikään mahdottomuus, mutta epätodennäköinen skenaario mielestäni silti
Ei Bobrovski ole mun mielestä vaihtoehto Conn Smytheä mietittäessä. Pelillisesti kyllå, mutta taitaa poliittinen tilanne olla sellainen että ei vaan voi antaa.
Ja luulen että Barkovillekin parempi ettei ole siinä valokeilassa?Vaikka Barkov nollaa vastustajan parhaat ja tekee tuhoja hyökkäyspäässä. Niin silti. Tkachuk painoi tuohon sarjaan 3 voittomaalia. Kyl tuo Tkachukille menee jos Florida voittaa. Ja ansaitusti. En usko, että Bobi jaksaa/pystyy tuota virettä vielä jatkamaan ihan päätyyn asti
Vaatisi Barkovilta hurjia tehoja mennä ohi. Harmi, että aina tilastot edellä usein mennään. Kyllähän Barkov aika MVP on jos nollaat vastustajan parhaat. Teet itse pisteitä ja aloitat/pelaat pahimmat minuutit AVt jne pois alta. Samalla edes auttanut monta maalia vaikka ei ole aina tilastoihin asti päässytkään.
Ei Bobrovski ole mun mielestä vaihtoehto Conn Smytheä mietittäessä. Pelillisesti kyllå, mutta taitaa poliittinen tilanne olla sellainen että ei vaan voi antaa.
Ai perhana. I stand corrected.Kuka voitti Vezinan viime kaudella? Toki äänestäjät tulevat eri laarista näille palkinnoille, mutta näkökannat eivät tuolla ole ihan samanlaisia kuin Euroopan puolella.
Tuollahan riittää niitäkin idiootteja jotka hurraavat jopa Ovechkinille, joka yhä vain avoimesti fanittaa kansanmurhaajaa.Ei Bobrovski ole mun mielestä vaihtoehto Conn Smytheä mietittäessä. Pelillisesti kyllå, mutta taitaa poliittinen tilanne olla sellainen että ei vaan voi antaa.
Älä unohda poikien hyvää ystävää, Antti Vihtori Mäkistä.Ei MVP-palkinnot sovi NHL:n aliarvostetuimmalle pelaajalle. Vieköön Tkachuk pystin ja Sasha saakoon rauhassa saunoa Näsijärven rannalla Stanley cupin, Nemon ja Paten kanssa.