Aki Heino - ihminen ja puolustaja

  • 68 174
  • 279

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän Jokerit vaihtaisi Akin vaikkapa eilen loistavasti telkkarissa esiintyneisiin Kari Martikaiseen ja Sami Lepistöön?

Eiku... Kyllä minä nyt suosittelisin, että itse kukin keräisi itsensä ja lakkaisi höpisemästä omiaan näinkin arvokkaassa ketjussa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kyllä näin on

A. Heino on niitä harvoja pelaajia joita jaksaa Ässissä seurata, koska aina tulee uudenlaisia ja erilaisia ratkaisuja.

Minä ehdottaisin patsasta!! Näköispatsas ei voisi sisältää kyllä pelipaitaa, koska siitä ei varmaankaan päästäisi yhteisymmärrykseen, että kenen paita Akihiton rinnuksia koristaisi..

Naisille maistuisi varmaan semmoinen David-patsas tyylinen urheilijakroppa:)
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Akista joululaulu!

Niin, nimimerkki Mahtiankka on tehnyt miehen työn ja sanoittanut seuraavan joululaulelman. Kaikki mukaan laulamaan! Lähtee, yks, kaks, Koli, Halti:



Viestin lähetti Mahtiankka


AKI

Kauden treenimme alkaa jo toukokuussa,
Akilla silloin on kädet jäässä.
Se treenaa, se vääntää, se vahvistuu,
ja sitten kun koittaa marraskuu,
niin fanit laulaa: "liigan tähti on ehdoton."
Aki - se kiekon maaliin saa,
Aki - se jäällä mellastaa.
Aki - maalipaikan luo,
Aki -se voiton Poriin tuo.

Minä hallissa taitavaa tähteä katsoin
iloisin ilmein, juhlia jaksoin.
Keväällä Akia mä kauppaa en,
vaikka Virmanen vahtaa himoiten.
ja fanit laulaa: "liigan tähti on ehdoton."
Aki -se jäällä huomataan,
Aki -kaikki naiset kuolaa vaan.
Aki - ja Pele vierellään,
Aki - on jäällä mielellään.

Jäällä ruuhkassa vastustaja sokkona kyntää
Toivonen hulluna kimppuun ryntää.
Aki Willyä katsoo, kääntää pään,
hetkessä kiekon maalissa nään.
ja fanit laulaa: "liigan tähti on ehdoton."
Aki - se kohta palkitaan,
Aki -sen syötöistä maalataan.
Aki - on ilmiliekeissä
Aki - on huikea yyveessä

Kato, Aki on liigan tähti kyllä,
Patapaita on Akilla yllä,
pikkuveli Raumalta turpiinsa ottaa,
ja koutsinsa Jukan ne erottaa.
fanit laulaa: "Joulun tähti on ehdoton."
Aki - lopulta kaatoi sen,
Aki - raumalaisvastuksen heppoisen.
Aki - selvästi Lukon lyö,
Aki - Jukalta loppui työ.

Kausi täynnä on SaiPaa, JYPpiä, Kerhoo,
Tepsiä, Kärppiä ja tietenkin Lukkoo,
patapaitoja vastaan suuri on työ,
ja Ässät joka vastustajan lyö.
Aki - la la la laa la laa,
Aki - tra la la laa la laa.
Aki - lala la laa la laa,
Aki - tra la la laa la laa.

Lähde: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=7217

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Akista joululaulu!

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, nimimerkki Mahtiankka on tehnyt miehen työn ja sanoittanut seuraavan joululaulelman. Kaikki mukaan laulamaan!
Tätä meillä ainakin tulevina Jouluina lauletaan kaikenmaailman humpuukipiisien sijasta. Ihanaa Mahtiankka ihanaa!

Mielenkiintoista muuten nähdä kuinka Agamemnon saa peliaikaa joulutauon jälkeen, sillä pikkulinnut ovat lauleskelleet tuossa kesän ja alkusyksyn aikana, että patavalmentelija olisi luvannut Hänelle näytönpaikan ja runsaasti peliaikaa aina Jouluun asti.

Pahat linnut ja muuten vaan kateelliset linnut taas ovat lauleskelleet sellaista, että Aki ei oikein olisi käyttänyt hyväkseen tuota annettua mahdollisuutta. Minä sanon tuollaisille humpuukin jauhajille, että höpö höpö.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kyllä minäkin moista laulua voin lauleskella jouluna. Myös oletettu säveltelijä on allekirjoittaneelle vahvasti mieleen.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Itse itselleni suomillani valtuuksilla avaan komeron, työnnän käteni hämähäkin seittien lävitse hapuillen kohti hyllyä.. Ja sieltä se löytyy. Putsaan pölyistä ja kiillotan. Valmis ojennettavaksi Jatkoajan nimimerkille Mahtiankka.

Aki Heino-viikkopysti nro 2!
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Jaahas jaahas, kiitoksia viikkopystistä, olen erittäin otettu. Eiköhän tuosta viikkopystistä päädy maininta meikäläisen allekirjoitukseen...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä sitten tullut mieleenne, että alkuperäisen Aki Heino-viikkopystin omistaja saattaisi loukkaantua verisesti tällaisesta mauttomuudesta ja pyhän häväistyksestä? No, eipä näköjään.

Pitäkää tunkkinne, perkele!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti metsänpeikko
Eipä sitten tullut mieleenne, että alkuperäisen Aki Heino-viikkopystin omistaja saattaisi loukkaantua verisesti tällaisesta mauttomuudesta ja pyhän häväistyksestä? No, eipä näköjään.
Sen jälkeen kun Aki I Heino lähetettiin kärsimyskulkueelleen FPS-Pelicans-Ässät mikään ei ole ollut mautonta eikä häväissyt pyhää. Kenenkään verinen loukkaantuminen ei tunnu moisen jälkeen yhtikäs miltään.

Tilanne voisi olla toinen jos joku ihminen jossakin tilaisuudessa joskus olisi näyttänyt tissit.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Twite
Sen jälkeen kun Aki I Heino lähetettiin kärsimyskulkueelleen FPS-Pelicans-Ässät mikään ei ole ollut mautonta eikä häväissyt pyhää. Kenenkään verinen loukkaantuminen ei tunnu moisen jälkeen yhtikäs miltään.

Tilanne voisi olla toinen jos joku ihminen jossakin tilaisuudessa joskus olisi näyttänyt tissit.

Jaah... Täytyy kai sitten miettiä, josko tuo tilanne saataisiin korjattua joskus. Vaikka tuossa tammikuun alussa.

Ehkä.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Twite
Tilanne voisi olla toinen jos joku ihminen jossakin tilaisuudessa joskus olisi näyttänyt tissit.

MÄ NÄINKIN NE!

tai.. siis. Melkein. Tai siinä oli akiheino-supporterclub-paita tiellä. Mutta silti.

Huono. nteeks?

Mutta saa tosiaan nähdä, jatkuuko Aki Hervottoman esitykset yhtä runsaslukuisina joulutauon jälkeenkin, vai saammeko seurata herran lannetta lähinnä Porin yöelämässä
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti metsänpeikko
Jaah... Täytyy kai sitten miettiä, josko tuo tilanne saataisiin korjattua joskus. Vaikka tuossa tammikuun alussa.

Ehkä.

Niin, kyllä hyvän asian puolesta aina yhdet tissitkin katselee.

Täältä tähän
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti Twite
Sen jälkeen kun Aki I Heino lähetettiin kärsimyskulkueelleen FPS-Pelicans-Ässät mikään ei ole ollut mautonta eikä häväissyt pyhää.
Tuli kyseisestä rundista mieleeni:

Hourailenkohan ihan omiani, kun muistelen The Penan yrittäneen aikanaan kaapata Aristoteles Heinon FPS:stä HIFK:hon? Siirtohan toki kariutui siihen, ettei HPK suostunut luopumaan tämän kultakimpaleen pelaajaoikeuksista; Penailuun vastattiin vielä kovemmalla penailulla. Joku asiaan vihkiytynyt vahvistakoon muistikuvani.

Nimim. "vieläkin harmittaa"
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti OldTimeHockey
Tuli kyseisestä rundista mieleeni:

Hourailenkohan ihan omiani, kun muistelen The Penan yrittäneen aikanaan kaapata Aristoteles Heinon FPS:stä HIFK:hon? Siirtohan toki kariutui siihen, ettei HPK suostunut luopumaan tämän kultakimpaleen pelaajaoikeuksista; Penailuun vastattiin vielä kovemmalla penailulla.

Kyllä näin oli, muistaakseni tapaus jopa jo uutisoitiin jossain päin, kunnes sitten TBK torpedoi tapauksen. Hifk:han muistaakseni hankki Tero Paappasen korvaamaan tätä "menetystä", eikä mielestäni huono korvaus ollutkaan. Niistä ajoista meillä on ollutkin "hiukan" kehitystä tuolla pakkipuolella... :-)
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän nyt Aki Heinon takia yhdet tissit näyttää... Sillä ehdolla, että kaikki katselijat näyttävät ensin omansa. Kuten viimeksikin jo oli tarkoitus.

Ja sen jälkeen tämä muutama päivä sitten tapahtunut vääryys tietenkin korjataan. Sovittu?


Jurvanen, hiljaa siellä takana!
Aki on varattu mies, joten hänen lanteidensa yöelämä ei ole enää yleisesti ihailtavissa.
 
Viimeksi muokattu:

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Itse olen kyllä valmis luovuttamaan tämän Aki Heino viikkopysti nro 2:n eteenpäin, Akin suurelle fanille, Metsänpeikolle, noin niinkuin sovinnon eleenä. Ole hyvä. *Ojentaa Metsänpeikolle Aki Heino-viikkopysti nro 2:n*
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Mahtiankka
*Ojentaa Metsänpeikolle Aki Heino-viikkopysti nro 2:n*

Joku haluaa nähdä tissit. Ja se on oikein.

Tuo Auswurf Heino HIFK:n paidassa olisi kieltämättä ollut näkemisen arvoinen juttu, tsaddilaisille. Jere & Aki akseli olisi voinut skulata radallakin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mahtiankka
Itse olen kyllä valmis luovuttamaan tämän Aki Heino viikkopysti nro 2:n eteenpäin, Akin suurelle fanille, Metsänpeikolle, noin niinkuin sovinnon eleenä. Ole hyvä. *Ojentaa Metsänpeikolle Aki Heino-viikkopysti nro 2:n*

Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, että haluaisin tuon pystin itselleni.

Vaan siitä, että hallussani olevaa, pyhää ja minulle niin kovin rakasta, alkuperäistä Aki Heino-viikkopystiä häväistään tuollaisilla kammottavilla kopioilla. Olin aina kuvitellut tämän pystin olevan ainutlaatuinen kunnianosoitus, sekä Akille itselleen, että pystin haltijalle, mutta ilmeisesti siellä Turengin laitamilla ollaan jo unohdettu mitä Aki heillekin aikoinaan merkitsi. Voi olla, että vaivun syvään masennukseen tämän takia. Tai ehkä ratkean ryyppäämään. Kyllähän sitä tietysti toivoisi asianomaisten ottavan vastuun teoistaan, ja ajattelevan onnetonta uhriaan edes näin joulun alla.

Tissien näkemisen toivossa on täysin turha tulla minua nuoleskelemaan. Sanoittamasi laulu oli kyllä kovinkin kaunis, ja erittäin paikkansa pitävä, mutta todellisuudessa tiedän sinun olevan Akin suhteen yhtä sokea ja ymmärtämätön, kuin valtaosa muistakin Ässä-faneista.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti metsänpeikko
hallussani olevaa, pyhää ja minulle niin kovin rakasta, alkuperäistä Aki Heino-viikkopystiä häväistään tuollaisilla kammottavilla kopioilla. Olin aina kuvitellut tämän pystin olevan ainutlaatuinen kunnianosoitus, sekä Akille itselleen, että pystin haltijalle, mutta ilmeisesti siellä Turengin laitamilla ollaan jo unohdettu mitä Aki heillekin aikoinaan merkitsi.
Olen samaa mieltä. Aito, alkuperäinen pyhä viikkopysti häpäistiin sillä hetkellä kun se luovutettiin eteenpäin. Ei saatana, tienattu aito alkuperäinen pyhä viikkopysti ja se annetaan eteenpäin kuin itse Aki Heino konsanaan. Perkele se mikään kiertopalkinto ollut. Kyllä, olen katkera että minä en sitä saanut. Elän elämääni Aki Heinon kautta kun ei itselleni mitään tapahdu, vai kuinka se menikään.

Viestin lähetti metsänpeikko
Tissien näkemisen toivossa on täysin turha tulla minua nuoleskelemaan.
Tuo on sellainen lause että on pakko kiemurrella penkillään kaksimielisyyksien valtoimenaan temmeltäessä selkäytimen jatkeessa. Sanotaan nyt vaikka niin että yleensä nuo mainitsemasi tapahtumat sijoittuvat kronologisesti päinvastaiseen järjestykseen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti metsänpeikko
Tissien näkemisen toivossa on täysin turha tulla minua nuoleskelemaan.
Mitäs jätkiä semmoiset jotka ensin nuolee? Kyllä minä ainakin haluan ensin nähdä tissit ja sitten vasta nuolla...

... Mutta en minä perhana ole vielä nähnyt EDES sitä T-paitaa, jonka näkemistä aina suuresti odottelen pelissä ja jonka olemassaolon muistan aina vasta ekassa erässä kun nään AH:n kentällä ;)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko

Tissien näkemisen toivossa on täysin turha tulla minua nuoleskelemaan.

Ai jaa. Ei mulla sitten mitään asiaa ollutkaan ;).

Aki Heino on ennen kaikkea ihminen ja siksi olenkin ruvennut miettimään, että lukeeko jatkoaikaa. Toivon vaan ettei ottaisi lisää paineita meidän fanien säälimättömästä kritiikistä.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti tuuski
Tuo Auswurf Heino HIFK:n paidassa olisi kieltämättä ollut näkemisen arvoinen juttu, tsaddilaisille. Jere & Aki akseli olisi voinut skulata radallakin.
Jere taisi niihin aikoihin olla ulkomailla. Sen sijaan puolustuksessa vaikuttivat sellaiset suuruudet kuin Kari Rajala, Aki Tuominen, Nicce Hedberg jne., joten kyllä Alessandro del Heino olisi sopinut joukkoon kuin hirttoköysi anopin kaulaan.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti Twite
Olen samaa mieltä. Aito, alkuperäinen pyhä viikkopysti häpäistiin sillä hetkellä kun se luovutettiin eteenpäin. Ei saatana, tienattu aito alkuperäinen pyhä viikkopysti ja se annetaan eteenpäin kuin itse Aki Heino konsanaan. Perkele se mikään kiertopalkinto ollut. Kyllä, olen katkera että minä en sitä saanut. Elän elämääni Aki Heinon kautta kun ei itselleni mitään tapahdu, vai kuinka se menikään.

Jos kerran Akin otteita ei pääse todistamaan kuin korkeintaan 4 kertaa kaudessa (em. tapauksessa pitäisi lähteä jo kaksi kertaa Poriin. EIEIEIEIEI!), ja satunnainen oma maalikin menee Kerhon sarakkeeseen, on aika pistää kiulu eteenpäin. Sitäpaitsi, siinä oli paha paistaa nakkeja kiukaalla. Ja boolimaljaksi se oli liian pieni.

Mutta saat Twite tästä Puurulan virtuaali-räpylän. Toimii loistavasti esim. ns. target-pelaajana potkupallossa. Ottaa korkeat keskitykset alas ja pudottaa eteen(tai taakse-, miten vaan)päin. Ja eikun puulaakisarjaan mars mars.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Blackie
Aki Heino on ennen kaikkea ihminen ja siksi olenkin ruvennut miettimään, että lukeeko jatkoaikaa. Toivon vaan ettei ottaisi lisää paineita meidän fanien säälimättömästä kritiikistä.
Jos Aki Heino lukee Jatkoaikaa, hän on luultavasti tottunut säälimättömään kritiikkiin. Ja vaikkei lukisikaan. Siitä olen kylläkin samaa mieltä, että Aki on ennen kaikkea Ihminen.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös