Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 737
  • 1 652
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olin sitten jättänyt kodin etuoven lukitsematta noin yhdeksän tunnin ajaksi ja huomasin sen vasta äsken, kun tajusin vilkaista että eteistilassa paloi valo.

Onneksi kukaan ei sentään murtautunut tänne ja ennen kaikkea onneksi tämä on kohtuu rauhallista aluetta missä asun. Silti, todellakin toivon että tällainen aivopieru ei toistu enää koskaan.
 

444

Jäsen
Olin sitten jättänyt kodin etuoven lukitsematta noin yhdeksän tunnin ajaksi ja huomasin sen vasta äsken, kun tajusin vilkaista että eteistilassa paloi valo.

Onneksi kukaan ei sentään murtautunut tänne ja ennen kaikkea onneksi tämä on kohtuu rauhallista aluetta missä asun. Silti, todellakin toivon että tällainen aivopieru ei toistu enää koskaan.
Mulla ei ole olleet ovet lukossa kahteen viikkoon. Mutta toisaalta, tää se vasta rauhallista aluetta onkin, kun muutaman sadan metrin säteellä ei montaakaan ”naapuria” asu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin sitten jättänyt kodin etuoven lukitsematta noin yhdeksän tunnin ajaksi ja huomasin sen vasta äsken, kun tajusin vilkaista että eteistilassa paloi valo.

Onneksi kukaan ei sentään murtautunut tänne ja ennen kaikkea onneksi tämä on kohtuu rauhallista aluetta missä asun. Silti, todellakin toivon että tällainen aivopieru ei toistu enää koskaan.
Sun aivot ei saa tarpeeksi levätä, kun luontainen unirytmi ollut sulla sekaisin jo jonkun aikaa. Mikäli et saa sitä kuntoon, niin vielä pahempaa on luvassa. Esim. käyt paskalla, mutta unohdat pyyhkiä. Kannattaa huolehtia terveydestä, muuten alat rapistua jo ennen 30 ikävuotta. Pääsit opiskelemaan sosionomiksi, mutta ihan ensimmäiseksi kannattaa mennä unikouluun.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olin sitten jättänyt kodin etuoven lukitsematta noin yhdeksän tunnin ajaksi ja huomasin sen vasta äsken, kun tajusin vilkaista että eteistilassa paloi valo.

Onneksi kukaan ei sentään murtautunut tänne ja ennen kaikkea onneksi tämä on kohtuu rauhallista aluetta missä asun. Silti, todellakin toivon että tällainen aivopieru ei toistu enää koskaan.

Kuinka usein joku on käynyt ovellasi kokeilemassa onko ovi auki vai ei?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuinka usein joku on käynyt ovellasi kokeilemassa onko ovi auki vai ei?
Usein.

Sun aivot ei saa tarpeeksi levätä, kun luontainen unirytmi ollut sulla sekaisin jo jonkun aikaa. Mikäli et saa sitä kuntoon, niin vielä pahempaa on luvassa. Esim. käyt paskalla, mutta unohdat pyyhkiä. Kannattaa huolehtia terveydestä, muuten alat rapistua jo ennen 30 ikävuotta. Pääsit opiskelemaan sosionomiksi, mutta ihan ensimmäiseksi kannattaa mennä unikouluun.
No mutta kiitos huolenpidosta. Työn alla on.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Katselin tuossa otsikkoa "Jukurien tehokas viisiminuuttinen TUTO:n surmansa"

Ensin mietin, että pelasko Jukurit muka tänään?
Sitten mietin, että mites ne nyt TUTO:a vastaan pelaa?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Katselin tuossa otsikkoa "Jukurien tehokas viisiminuuttinen TUTO:n surmansa"

Ensin mietin, että pelasko Jukurit muka tänään?
Sitten mietin, että mites ne nyt TUTO:a vastaan pelaa?
Sama. Mun mielestä jatkoaika saisi oikeesti erikseen mainita, kun uutisessa/raportissa käsitellään naisten- tai nuorten SM-liigaa. Ei ollut ensimmäinen kerta kun hämmennyin tällä tavalla näkemästäni otsikosta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Sama. Mun mielestä jatkoaika saisi oikeesti erikseen mainita, kun uutisessa/raportissa käsitellään naisten- tai nuorten SM-liigaa. Ei ollut ensimmäinen kerta kun hämmennyin tällä tavalla näkemästäni otsikosta.

Joo, taannoin oli myös otsikko, että HPK:n kapteeni uskoo voittoon tänään tjsp.
Se juttu oli sitten naisten joukkueesta ja äijät otti tietysti nokkiinsa
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koskahan mun pyörä varastetaan?

Tää on ny jatkunut jo viikkotolkulla, että unohdan varmaan keskimäärin joka toinen päivä lukita pyörän työpaikalle tullessa.

Ehkä maailmassa on vielä rehellisyyttä? Tai sit mun pyörä on niin paska, että rosvotkin nyrpistää sille nenäänsä..
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@vastaantulija ite saatan unohtaa kyllä kans vaikka ja mitä, mut mitä tulee pyörän lukitsemiseen, niin mutsi muistutti aikanaan teini-Breezeä pyörän lukitsemisesta sellaisella toistolla, että tämä kuuluu nykyisin asioihin, joita en yksinkertaisesti vahingossakaan osaa unohtaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joo, taannoin oli myös otsikko, että HPK:n kapteeni uskoo voittoon tänään tjsp.
Se juttu oli sitten naisten joukkueesta ja äijät otti tietysti nokkiinsa
Vastahan tässä viikon sisällä oli otsikko jonka mukaan Kärppien valmentaja kaipaa joukkueesta johtajuutta ja kyseessä toki naisjoukkue. Jukurijunnujen otteista olisi toki mukava lukea otsikoita enemmänkin, esimerkiksi lauantai-iltana tai sunnuntaina tuoreeltan tehty juttu "Jukurien huippuviikko - 9/9 pistettä murskaavalla maalierolla" olisi semmoinen otsikko että herättäisi varmasti kiinnostusta laajalla rintamalla.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Eksyin äsken palstalla sellaiseen lokaatioon, jossa katselin itseni kirjoittamaa viestiä. Se viesti alkoi maininnalla siitä, että mulla oli ollut aika varattuna sydänlääkärille. Mietin, että mitäs helvettiä, en mä missään sydänlääkärillä ole käynyt. Pohdin, että onko tässä nyt joku palstan bugi ja jonkun muun viesti näkyy mun kirjoittamana.

Hetki siinä sitten vielä meni, että tajusin olevani vitsiketjussa...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eksyin äsken palstalla sellaiseen lokaatioon, jossa katselin itseni kirjoittamaa viestiä. Se viesti alkoi maininnalla siitä, että mulla oli ollut aika varattuna sydänlääkärille. Mietin, että mitäs helvettiä, en mä missään sydänlääkärillä ole käynyt. Pohdin, että onko tässä nyt joku palstan bugi ja jonkun muun viesti näkyy mun kirjoittamana.

Hetki siinä sitten vielä meni, että tajusin olevani vitsiketjussa...
Luulitko olevasi myös impotentti Ti-Ti Nalle?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Yle Areenaan ilmestyi kuubalaiselokuva, joka kuvauksen mukaan sijoittuu Hervantaan. Hieraisin silmiäni ja luin uudestaan, kyllä siinä "Hervannassa" lukee. Kolmannella lukukerralla siinä lukikin "Havannassa", mikä vaikutti loogisemmalta.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pitääpä hörötellä tähän ketjuun. Syötyäni huuhtaisin lautasen ja mietin, että pitääpä pöydältä laittaa majoneesipurkki jääkaappiin. Avasin jääkaapin ja meinasin laittaa tuon huuhtomani lautasen sinne.

No sainpahan toisen puoliskoni nauramaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pitääpä hörötellä tähän ketjuun. Syötyäni huuhtaisin lautasen ja mietin, että pitääpä pöydältä laittaa majoneesipurkki jääkaappiin. Avasin jääkaapin ja meinasin laittaa tuon huuhtomani lautasen sinne.

No sainpahan toisen puoliskoni nauramaan.
Heh, tällaiset aivopierut kun kaksi eri toimintoa menee aivoissa sekaisin on niin kovin tuttuja. Itse oon joskus ruokailtuani ollut heittämässä haarukkaa roskiin kun oli tarkoitus laittaa se tiskiin. Roskikseen oli tietysti tarkoitus heittä se talouspaperisiivu jota käytin suuni siistimiseen, ei suinkaan aterimia.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Heh, tällaiset aivopierut kun kaksi eri toimintoa menee aivoissa sekaisin on niin kovin tuttuja. Itse oon joskus ruokailtuani ollut heittämässä haarukkaa roskiin kun oli tarkoitus laittaa se tiskiin. Roskikseen oli tietysti tarkoitus heittä se talouspaperisiivu jota käytin suuni siistimiseen, ei suinkaan aterimia.

Joo otan ilon irti silloin, kun nuo ei johdu epilepsiastani. Niillä kohtauksilla en onneksi ole kävellyt alusvaatteissa ulos tms. Muuten hieman vastaavaa toilailua riittää.
 
Onko muilla ongelmia näitten maskien vuoksi. Itselleni on sattunut useamman kerran, että yritän syödä maski kasvoilla. Viimeksi eilen kiekkopelissä, ei mennyt makkara maskin läpi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onko muilla ongelmia näitten maskien vuoksi. Itselleni on sattunut useamman kerran, että yritän syödä maski kasvoilla. Viimeksi eilen kiekkopelissä, ei mennyt makkara maskin läpi.

Joo, muutama viikko sitten, kun kävin kattoon Joensuun Kiekkopojat - Keupa HT:n, niin meinasin alkaa syömään makkaraa maski vielä suun edessä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No ny kävi sellanen että pizzan pyöräytin ja pöydälle täytin. Eihän se ihan pyöreänä säilyny, kun en omaa lapioo ja leivinpaperin sen alle vedin. Syötävää liene kuitenkin, kunhan sen tuolta uunista saan.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Miksi ostin kaupasta lakritsaa, kun tiedän, että niistä menee maha sekaisin? Ja miksi minä nyt syön näitä?
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä yhtenä päivänä ollessani kävelyllä Luukin luontopolulla Espoossa, bongasin keskellä tietä muutaman ei-tyhjän koirankakkapussin. Siihen ne oli jätetty tielle. Muovipussi maatuu tosi hienosti. Tosi järkevää. Jos kerää metsätieltä jätökset, niin sitten ne otetaan mukaan ja viedään roskiin. Jos taas omistaja ei meinaa viedä niitä roskikseen niin sitten kakat potkaistaan sinne metsän puolelle, jos koira kakkii tielle. Ei ne siellä metsän puolella ketään haittaa ja sinne ne maatuu. Ei siinä ollut muuta vaihtoehtoa kuin siirtää ne pussit tien sivuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös